abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211652261
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2023 21:24 schreef Brokkel het volgende:
Oh en om de verwachtingen iets bij te stellen: het is een 'gewone' jurk, maar die trek ik met Kerst pas voor het eerst aan. Daarna is het alledaagse jurk, voor werk en thuis. Hij heeft geen glitters, glamour of iets anders kerstigs.
Alsnog is het heel erg knap. Niet je kunnen downspelen
pi_211652408
Ik maak zo goed als al mijn kleding zelf. Jurkjes zijn mijn lievelingsdingen om te maken. Soms kies ik voor iets moois en technisch. Deze keer is het iets moois, maar niet zo technisch. Ik voelde enige tijdsdruk en onder tijdsdruk kan ik geen moeilijke dingen maken. Einde van het jaar, altijd druk en zo.

En sowieso ben ik niet zo van de hele speciale dingen, want ik heb geen gelegenheden om bijv galajurken of zo te dragen.

Maar ik dacht, ik zeg het er bij, voordat jullie denken dat ik met Kerst in gala ga en zelf zo'n jurk heb gemaakt. Als iemand tegen mij zegt dat zij haar kerstjurk zelf heeft gemaakt, dan verwacht ik zoiets

(nou, dat heb ik dus niet gemaakt
pi_211652497
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2023 21:32 schreef Brokkel het volgende:
Ik maak zo goed als al mijn kleding zelf. Jurkjes zijn mijn lievelingsdingen om te maken. Soms kies ik voor iets moois en technisch. Deze keer is het iets moois, maar niet zo technisch. Ik voelde enige tijdsdruk en onder tijdsdruk kan ik geen moeilijke dingen maken. Einde van het jaar, altijd druk en zo.

En sowieso ben ik niet zo van de hele speciale dingen, want ik heb geen gelegenheden om bijv galajurken of zo te dragen.

Maar ik dacht, ik zeg het er bij, voordat jullie denken dat ik met Kerst in gala ga en zelf zo'n jurk heb gemaakt. Als iemand tegen mij zegt dat zij haar kerstjurk zelf heeft gemaakt, dan verwacht ik zoiets [ afbeelding ]

Oh... ik heb geen specifieke verwachting erbij :)
Ik heb er echt respect voor dat je je eigen kleding maakt! "Simpel" of niet
pi_211652580
Mijn nieuwe (kerst)jurk is zoiets: Pofmouwen, lekker ruim, maar wel met elastiek in de taille, zodat het daar ook wat ploft. En dan in een mooie wol-achtige stof (heel zacht). Ook in deze lengte. Dat vind ik wat spannend, omdat ik zelf van korter hou.

pi_211652600
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2023 21:41 schreef Brokkel het volgende:
Mijn nieuwe (kerst)jurk is zoiets: Pofmouwen, lekker ruim, maar wel met elastiek in de taille, zodat het daar ook wat ploft. En dan in een mooie wol-achtige stof (heel zacht). Ook in deze lengte. Dat vind ik wat spannend, omdat ik zelf van korter hou.

[ afbeelding ]
Stijlvol!
pi_211655076
quote:
2s.gif Op zondag 17 december 2023 21:32 schreef Brokkel het volgende:

Maar ik dacht, ik zeg het er bij, voordat jullie denken dat ik met Kerst in gala ga en zelf zo'n jurk heb gemaakt. Als iemand tegen mij zegt dat zij haar kerstjurk zelf heeft gemaakt, dan verwacht ik zoiets [ afbeelding ]

Dat dacht ik wel inderdaad :P

Of, zoiets als mijn (niet zelf gemaakte) rok voor mijn uitje op eerste kerstdag:

maandag 18 december 2023 @ 15:05:25 #87
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_211658850
Mijn eerste gehaakte armband is af.
pi_211658918
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 15:05 schreef Patapon het volgende:
Mijn eerste gehaakte armband is af. [ afbeelding ]
Oh wauw! Wat mooi en wat een geduldwerkje!
  maandag 18 december 2023 @ 15:39:57 #89
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_211659103
Dank je.
Deze is Picasso bruin met brons. De volgende wordt zwart met zilver. Dit zijn miyuki maat 8 kralen. De armband is ongeveer 8 mm dik en deze is van slotje tot ringetje 22 cm. Voor mijn pols net iets te groot.

Als de zwarte af is ga ik met een maat kleiner aan de slag. :D
  Moderator maandag 18 december 2023 @ 16:55:59 #90
388664 crew  Dotteke
pi_211659671
quote:
O mooi geworden, _O_
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_211659931
:o ik heb een kerstpakket gekregen na de borrel :o
pi_211660156
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2023 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh wat vervelend. Dikke knuffel :* beetje een katertje?
Ja en daardoor wat depri gevoelens.

Maar vandaag weer naar de Efteling geweest O+ dus dat was fijn.

quote:
Wow!

quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een leuke verrassing!
pi_211660164
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 17:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja en daardoor wat depri gevoelens.

Maar vandaag weer naar de Efteling geweest O+ dus dat was fijn.
[..]
Wow!
[..]
Wat een leuke verrassing!
Gelukkig was er de efteling !

En ja! Echt geen kleine ook
pi_211660169
En ik heb een halfuur geborreld
pi_211660237
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gelukkig was er de efteling !

En ja! Echt geen kleine ook
Ik dronk er ook gluhwein en toen moest ik aan jou denken :D

En leuk! Zaten er ook lekkere hapjes in?
pi_211660267
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik dronk er ook gluhwein en toen moest ik aan jou denken :D

En leuk! Zaten er ook lekkere hapjes in?
Hahaha glüh is altijd goed
Ik moet zo ook maar eentje maken, je inspireert mij ;)

Ja! Nachos pakket, verschillende nootjes. Popcorn. Koekjes,snoep en drop. Vier leuke schoteltjes/bakjes voor tapas/hapjes. Echt leuke
En een VVV bon
pi_211660326
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha glüh is altijd goed
Ik moet zo ook maar eentje maken, je inspireert mij ;)

Ja! Nachos pakket, verschillende nootjes. Popcorn. Koekjes,snoep en drop. Vier leuke schoteltjes/bakjes voor tapas/hapjes. Echt leuke
En een VVV bon
Gaaf! Geniet ervan :)
pi_211660344
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gaaf! Geniet ervan :)
Ja! Ik ben maar een vrijwilliger
pi_211660371
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vrijwilligers zijn juist erg belangrijk :*
pi_211660536
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Vrijwilligers zijn juist erg belangrijk :*
Ah ja...doe mijn best
pi_211660544
Mag ik trouwens nog even klagen over de Efeling vandaag.
Het was wat drukker dan de vorige 2 keer, toen was er echt bijna niemand.
Nu was er de hele dag 5-10 minuten wachttijd. Behalve bij de Python, daar hebben we 30 min moeten wachten. Is niet erg, maar we stonden echt voor 2 van de domste personen ever. En ze hielden hun mond maar niet. Beetje stoer lopen te doen over dat ze 100km per uur door het dorp rijden zonder rijbewijs. Ik haat mensen soms echt :')
pi_211660554
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 18:38 schreef Sarabi het volgende:
Nu was er de hele dag 5-10 minuten wachttijd. Behalve bij de Python, daar hebben we 30 min moeten wachten. Is niet erg, maar we stonden echt voor 2 van de domste personen ever. En ze hielden hun mond maar niet. Beetje stoer lopen te doen over dat ze 100km per uur door het dorp rijden zonder rijbewijs. Ik haat mensen soms echt :')
Oh hoe kansloos _O-
Lekker asociaal en egoīstisch
pi_211660560
Zonder de inzet van vrijwilligers draait de maatschappij niet meer hoor :D

Ik mocht ook pakketten uitdelen aan mijn vrijwilligers. Ze krijgen hetzelfde als de vaste werknemers. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211660571
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 18:38 schreef Sarabi het volgende:
En daar moet je dan 30 minuten bij in de wachtrij staan. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211660589
quote:
Echt leuk ook dat het zo'n verrassing voor je was. :D O+
pi_211660624
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:40 schreef Sumppi het volgende:
Zonder de inzet van vrijwilligers draait de maatschappij niet meer hoor :D

Ik mocht ook pakketten uitdelen aan mijn vrijwilligers. Ze krijgen hetzelfde als de vaste werknemers. O+
O+

Hier ook iedereen hetzelfde
pi_211660630
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:43 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Echt leuk ook dat het zo'n verrassing voor je was. :D O+
Ja!
pi_211660632
En ik zag mooie Kerstkleding en een armband voorbij komen. Kan haast niet geloven dat die armband gehaakt is?!
  Moderator/colorchick maandag 18 december 2023 @ 19:37:51 #109
382129 crew  Donna
pi_211661180
quote:
Leuk. Mijn moeder is ook vrijwilliger en mocht een cadeaubon uitzoeken. Ze ging weer voor Rituals, daar is ze gek op. Zal haar even helpen met bestellen donderdag. O+
  Moderator/colorchick maandag 18 december 2023 @ 19:38:07 #110
382129 crew  Donna
pi_211661185
quote:
Dit is echt mega knap, wat mooi!
pi_211661822
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 19:37 schreef Donna het volgende:

[..]
Leuk. Mijn moeder is ook vrijwilliger en mocht een cadeaubon uitzoeken. Ze ging weer voor Rituals, daar is ze gek op. Zal haar even helpen met bestellen donderdag. O+
Lief dat je haar helpt!
pi_211661998
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je bedoelt 'je bent vrijwilliger'. Vrijwilligers maken in het leven van onze cliënten het verschil tussen meedoen in de maatschappij en niet! Dus nee, je bent niet maar een vrijwilliger. Je bent vrijwilliger.

Ik zag een mooie jurk en mooie armband voorbij komen! Mooi gemaakt.

Hier aan het aftellen tot donderdag, dan heb ik vakantie en hoef ik pas in het nieuwe jaar weer te werken.

Wat een drukke weken zijn dit toch altijd met diverse verplichtingen, verjaardagen etc.

Verder van de week een stomme blessure opgelopen. Gisteren daarom noodgedwongen veel tijd op de bank/ in bed doorgebracht. Helaas lukte handwerken niet, dus toen maar dom tv kijken én de kerstboodschappen online besteld! Die worden 24-12 thuisbezorgd.

Vandaag wel weer gewerkt en net ook weer een wat kunnen handwerken: ik kon namelijk weer zitten. Jippie!

Nu wachten op een bestelling die vandaag uiterlijk 17:15 zou komen. Wat denken jullie? Komt de DHL vandaag nog langs met mijn pakket?
pi_211662171
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh hoe kansloos _O-
Lekker asociaal en egoīstisch
Ja niet normaal....

quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:42 schreef Sumppi het volgende:

[..]
En daar moet je dan 30 minuten bij in de wachtrij staan. :')
Ja de volgende keer loop ik echt wel even terug de rij in. Liever 15 minuten langer wachten dan.

quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2023 20:15 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Nu wachten op een bestelling die vandaag uiterlijk 17:15 zou komen. Wat denken jullie? Komt de DHL vandaag nog langs met mijn pakket?
Met DHL weet je het nooit....
Hoevaak ze hier na 22u nog aanbellen....
pi_211662213
quote:

[..]
Je bedoelt 'je bent vrijwilliger'. Vrijwilligers maken in het leven van onze cliënten het verschil tussen meedoen in de maatschappij en niet! Dus nee, je bent niet maar een vrijwilliger. Je bent vrijwilliger.

Hier aan het aftellen tot donderdag, dan heb ik vakantie en hoef ik pas in het nieuwe jaar weer te werken.

Wat een drukke weken zijn dit toch altijd met diverse verplichtingen, verjaardagen etc.

Verder van de week een stomme blessure opgelopen. Gisteren daarom noodgedwongen veel tijd op de bank/ in bed doorgebracht. Helaas lukte handwerken niet, dus toen maar dom tv kijken én de kerstboodschappen online besteld! Die worden 24-12 thuisbezorgd.

Vandaag wel weer gewerkt en net ook weer een wat kunnen handwerken: ik kon namelijk weer zitten. Jippie!

Je hebt gelijk...
En het is heel erg leuk om te doen

Wat balen van je blessure! Veel beterschap en neem je hersteltijd :*

DHL heeft bij mij het record van 23.00 behaald. Dus er is een kans
  Moderator/colorchick maandag 18 december 2023 @ 20:41:05 #115
382129 crew  Donna
pi_211662442
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lief dat je haar helpt!
Ja ze kan veel, maar online bestellen enzo vindt ze lastig.
pi_211662489
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 20:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja ze kan veel, maar online bestellen enzo vindt ze lastig.
O+
pi_211665424
Nou, lekker is dat op je vrije dag om 6:30 wakker zijn. Maaaar ik heb nu wat aan mijn dag :')

DHL kwam uiteindelijk rond 21:00 met excuses.

Ik ga maar eens langzaam wakker worden en dan naar de winkel: houdbare spullen voor Kerst halen.
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 07:48:27 #118
388664 crew  Dotteke
pi_211665590
quote:

[..]

Beterschap Irri
pi_211666436
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Beterschap Irri
Dankjewel, het klinkt erger dan het is. Het is vooral erg vervelend en met sommige bewegingen ook pijnlijk. Ik vermoed een verrekte spier.

Het komt vanzelf goed.

Ik heb al mijn Kerstboodschappen al binnen/ besteld. Dus hopelijk geen gedoe meer in de winkel (ik ga er wel van uit dat al mijn bestelde boodschappen bezorgd worden)
pi_211666467
Goedemorgen,

Gisteren was zo spannend dat ik er nu buikpijn van heb _O-
Lekker rustig aan vandaag. De kerstboodschappen worden vandaag bezorgd. Of eigenlijk twee weken gezond eten en hapjes voor kerst + oud en nieuw.
Zaterdag komen de boodschappen die ik nodig heb voor bij mijn moeder

Verder een beetje series kijken vandaag, er zit gewoon niet zoveel meer in
pi_211666471
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 09:59 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Dankjewel, het klinkt erger dan het is. Het is vooral erg vervelend en met sommige bewegingen ook pijnlijk. Ik vermoed een verrekte spier.

Het komt vanzelf goed.

Ik heb al mijn Kerstboodschappen al binnen/ besteld. Dus hopelijk geen gedoe meer in de winkel (ik ga er wel van uit dat al mijn bestelde boodschappen bezorgd worden)
Wel vervelend
En fijn dat je dat gedoe achter de rug is *O* scheelt weer stress dunkt me
  Moderator dinsdag 19 december 2023 @ 11:17:18 #122
388664 crew  Dotteke
pi_211667078
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 09:59 schreef Irri-tante het volgende:

[..]

Het komt vanzelf goed.

O dat is wel handig laten bezorgen. WIlde ik ook maar wil toch het vlees zelf doen
pi_211667088
Straks kerstfeest bij dagbesteding, donderdag bij begeleid werk.

Loopt nog steeds goed.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_211668014
Borrel van gisteren betaal ik nu de prijs van. Kom tot niks en ben zo moe
pi_211671611
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Borrel van gisteren betaal ik nu de prijs van. Kom tot niks en ben zo moe
Beetje kunnen uitrusten vandaag?
pi_211672768
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 18:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Beetje kunnen uitrusten vandaag?
Jawel..duurt wel even een paar dagen. Maar lekker series gekeken en geslapen
  Moderator woensdag 20 december 2023 @ 07:35:25 #127
388664 crew  Dotteke
pi_211677214
Morguh Dames, alweer op de helft van de week, volgende week rond deze tijd is de Kerst alweer voorbij en gaan we richting oud en nieuw
pi_211678092
Ja, blij met m'n potloden. O+ Gisteren wat zitten kleuren, ik heb echt nog zat te leren qua techniek (gelukkig, want jezelf ontwikkelen is leuk!), maar best heel tevreden met hoe de bloemen gelukt zijn. :D

Ooit ga ik me verdiepen in lichtinval. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_211678550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 07:35 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Dames, alweer op de helft van de week, volgende week rond deze tijd is de Kerst alweer voorbij en gaan we richting oud en nieuw
Goedemorgen. Voor mijn gevoel gaat de tijd in december altijd snel.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, blij met m'n potloden. O+ Gisteren wat zitten kleuren, ik heb echt nog zat te leren qua techniek (gelukkig, want jezelf ontwikkelen is leuk!), maar best heel tevreden met hoe de bloemen gelukt zijn. :D

[ afbeelding ]

O+ mooi!
  Moderator woensdag 20 december 2023 @ 11:00:45 #130
388664 crew  Dotteke
pi_211678598
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 10:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Goedemorgen. Voor mijn gevoel gaat de tijd in december altijd snel.
[..]
O+ mooi!
Ik had niet eens door dat het volgende week al Kerst was. Heb dat hele Kerstgevoel niet.
pi_211682359
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 11:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik had niet eens door dat het volgende week al Kerst was. Heb dat hele Kerstgevoel niet.
Dat is wel jammer!

Ik heb nooit zoveel met kerst. Maar we genieten wel altijd heel erg van Serious Request en Top 2000 en dat zijn we nu ook aan het doen O+

We zouden alleen morgen bij het Glazen Huis gaan kijken maar als ik het weerbericht bekijk kunnen we beter een andere dag kiezen.
  Moderator woensdag 20 december 2023 @ 16:57:47 #132
388664 crew  Dotteke
pi_211682375
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 16:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is wel jammer!

Ik heb nooit zoveel met kerst. Maar we genieten wel altijd heel erg van Serious Request en Top 2000 en dat zijn we nu ook aan het doen O+

We zouden alleen morgen bij het Glazen Huis gaan kijken maar als ik het weerbericht bekijk kunnen we beter een andere dag kiezen.
O dat vind ik ook wel leuk en luister ik ook wel maar de Kerst zegt mij helemaal niets meer.
Ja het ziet er regenachtig uit voor morgen en storm ook dacht ik.
Hopelijk vinden jullie de kans op een andere dag te gaan als het weer iets beter is
pi_211682469
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 16:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat vind ik ook wel leuk en luister ik ook wel maar de Kerst zegt mij helemaal niets meer.
Ja het ziet er regenachtig uit voor morgen en storm ook dacht ik.
Hopelijk vinden jullie de kans op een andere dag te gaan als het weer iets beter is
We hebben tot kerst vakantie dus komt vast goed :)
Alleen vrijdagavond hebben we een afspraak staan om een bierpodcast op te nemen.
  Moderator woensdag 20 december 2023 @ 17:17:33 #134
388664 crew  Dotteke
pi_211682555
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 17:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
We hebben tot kerst vakantie dus komt vast goed :)
Alleen vrijdagavond hebben we een afspraak staan om een bierpodcast op te nemen.
Komt vast goed dan, jammer dat je vandaag niet kon. Het was hier tenminste een droge dag
pi_211688331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 16:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is wel jammer!

Heh, vandaag zal je wel wegstormen ja. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_211688749
Goedemorgen!

Na een dagje buikgriep doe ik het weer :D
Tenminste, ik durf een kopje thee aan en dan zien we voorzichtig wel weer verder
pi_211688835
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Heh, vandaag zal je wel wegstormen ja. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel!

En hopelijk valt de storm hier land inwaarts mee, duimen voor de schutting. Maar we blijven lekker binnen.
pi_211688856
Oh ja, storm vandaag. Het waait een beetje en regen, maar echt indrukwekkend is het (nog) niet
pi_211689206
We hebben ook geen code gekregen ofzo, maar windkracht 6 is er wel een waar ik liever niet in fiets, zeg maar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator/colorchick donderdag 21 december 2023 @ 11:06:34 #140
382129 crew  Donna
pi_211689597
Het waait hier wel echt hard nu!
pi_211690235
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 11:06 schreef Donna het volgende:
Het waait hier wel echt hard nu!
Ja hier ook O+ Gezellig bij het raam tekenen en handwerken :)
  Moderator/colorchick donderdag 21 december 2023 @ 12:39:15 #142
382129 crew  Donna
pi_211690439
Stroopwafel sterren en kerstbomen uitsteken, witte chocola erop (sneeuw), sprinkels erop. Dat is mijn middag haha.

Ook crea!
pi_211690627
Even een heel domme vraag: het is toch donderdag?
De apotheek stond net voor de deur, maar dat is altijd op vrijdag... ben een beetje van de leg
pi_211690633
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:39 schreef Donna het volgende:
Stroopwafel sterren en kerstbomen uitsteken, witte chocola erop (sneeuw), sprinkels erop. Dat is mijn middag haha.

Ook crea!
Oooh leuk!!!!
  Moderator/colorchick donderdag 21 december 2023 @ 13:56:34 #145
382129 crew  Donna
pi_211691380
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een heel domme vraag: het is toch donderdag?
De apotheek stond net voor de deur, maar dat is altijd op vrijdag... ben een beetje van de leg
Yes haha donderdag! Misschien doen ze wat extra ritten omdat ze maandag en dinsdag niet komen?
pi_211691470
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 13:56 schreef Donna het volgende:

[..]
Yes haha donderdag! Misschien doen ze wat extra ritten omdat ze maandag en dinsdag niet komen?
Hahaha oké
Want vrijdag heb ik aan het einde van de dag een belangrijke afspraak ;)

En het zal idd wel zoiets zijn.
pi_211696872
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:39 schreef Donna het volgende:

Ook crea!
Die maakte ik ook (en plaatpizza en bladerdeegkaassterren) en ze waren een groot succes! Jongste hielp mee met dippen, dat was gezellig. :D Dank voor de tip! ~:)
pi_211696953
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 20:56 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Die maakte ik ook (en plaatpizza en bladerdeegkaassterren) en ze waren een groot succes! Jongste hielp mee met dippen, dat was gezellig. :D Dank voor de tip! ~:)
Gezellig O+

Volgens mij de tijd in het jaar dat het leuk is om mama te zijn
pi_211696992
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[ afbeelding ]

Welke potloden zijn dit? Lijkt wel gedrukt. :o

Sarabi, nog gefeliciteerd! En wat leuk dat jullie een podcast op gaan nemen!
  Moderator/colorchick donderdag 21 december 2023 @ 21:36:20 #150
382129 crew  Donna
pi_211697656
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 20:56 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Jaaaa was leuk en ze vielen ook erg in de smaak!
  Moderator/colorchick donderdag 21 december 2023 @ 21:37:30 #151
382129 crew  Donna
pi_211697683
Broodje hamburger gehad op de borrel. Mu even op zoek naar wat lekkers in de kast.
pi_211698011
Hier vanavond ook borrel. Morgen nog eentje en dan rustig de kerstdagen in.
  Moderator vrijdag 22 december 2023 @ 06:35:15 #153
388664 crew  Dotteke
pi_211701073
Morguh dames, de laatste werkdag van het jaar voor velen
De korste dag ook vandaag. En bijna weekend en dan Kerst.

Wens jullie alvast allemaal hele fijne dagen!
Liefs Dot
  vrijdag 22 december 2023 @ 08:22:00 #154
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_211701568
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 21:01 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Welke potloden zijn dit? Lijkt wel gedrukt. :o
Dit is met Faber Castell Polychromos gekleurd! Erg fijne potloden. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_211702699
Een hele goede morgen!

Hier even rustig aan lummelen en aan het eind van de middag een intake. Maar we genieten eerst van de uren in mijn hobbykamer. Ik denk dat ik ga haken, of tekenen of beide :P
pi_211704543
Geen zin in de intake... van mij mochten ze wel al kerstvakantie hebben ;) _O-
(grapje, ben dankbaar dat alles zo snel en goed wordt opgepakt)
pi_211708397
Hopelijk viel het mee. :*
pi_211708412
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2023 19:24 schreef Sumppi het volgende:
Hopelijk viel het mee. :*
Ik denk dat ik er veel aan ga hebben :) Het was een positief gesprek
pi_211708425
Ennnnn ik heb alle ebooks van Terry Pratchett vast gekregen voor Kerst/verjaardag
Mag ze pas lezen op kerst, maar ze staan al op de reader
pi_211708495
Dat is een flinke verzameling! Gelukkig is het bijna Kerst.

Wij moeten alle boodschappen voor Kerst nog doen. :o Nog niet eens bedacht wat we gaan eten.

Mezelf vandaag wel volledig zwarte Dr. Martens cadeau gedaan. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')