Halloween is hier ook heel nog niet echt een belangrijk feest dus die telt niet mee.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Dat heb ik met Halloween. Al die ongezellige dingen.. het is hem niet voor mij
Tot in 2024, lekker rustig aan doen.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:12 schreef Brokkel het volgende:
Lieve posters van CRE. Ik zwaai af. Wellicht tot in het nieuwe jaar!
Jij een goede jaarwisseling en een gelukkig Nieuwjaarquote:Op donderdag 28 december 2023 10:12 schreef Brokkel het volgende:
Naja, ook niet echt actief, maar overal van die griezelingen en zo. Het is gewoon niet mijn ding #oudwijfquote:Op donderdag 28 december 2023 10:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Halloween is hier ook heel nog niet echt een belangrijk feest dus die telt niet mee.
Hopelijk tot in 2024!quote:Op donderdag 28 december 2023 10:12 schreef Brokkel het volgende:
Poe das lastig inderdaad. De nieuwe Mario film?quote:Op donderdag 28 december 2023 13:58 schreef Sumppi het volgende:
Als ik alleen zou zijn zou ik ook om 22.00 uur naar bed gaan met O&N.![]()
Ik zoek voor die avond nog een film die leuk is voor meisjes van 6 en jongens van 12. Lijkt ook een onmogelijke opgave.
Iets van Netflix, Disney, NPOplus of Prime..quote:Op donderdag 28 december 2023 14:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Poe das lastig inderdaad. De nieuwe Mario film?
quote:Op donderdag 28 december 2023 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben met dat betreft echt een kind. Lekker laat naar bed
Candy Cane Lane op Prime? Geen idee of die geschikt is.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:41 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Iets van Netflix, Disney, NPOplus of Prime..
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 december 2023 14:37 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ook wat eigenwijsnormaal gaan we altijd pas na 12u slapen.
Maar zo op oudejaarsnacht kijk ik er tegen op.
Ja hey maak het nog even moeilijkerquote:Op donderdag 28 december 2023 14:41 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dan moeten we eigenlijk aankomen met een andere steamsdienst. Gezien je al zoveel opties hebt en ik gemeen benquote:Op donderdag 28 december 2023 14:41 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Niet op de minuut hoor, maar ik moet doordeweeks wel elke dag op dezelfde tijd beginnen, dan is m'n ritme erin houden wel handig.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie echt vaste bedtijd? Ik heb een minimum en maximum tijd. Alleen elke dag ander momemt
Ja snap ik. Zelf sta ik ook altijd even laat opquote:Op donderdag 28 december 2023 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet op de minuut hoor, maar ik moet doordeweeks wel elke dag op dezelfde tijd beginnen, dan is m'n ritme erin houden wel handig.![]()
Is vooral een 'uiterlijk' tijd. Eerder is uiteraard ook geen punt.
Dat begrijp ik welquote:Op donderdag 28 december 2023 18:22 schreef Donna het volgende:
Als de kinderen bij mij zijn dan max. 11 uur als het lukt. De jongste slaapt niet zo best hiero dus dan wil ik wel ietwat op tijd er in liggen. Maar anders maakt het me niet zoveel uit. Ook niet als ik werken moet.
Ik kan wel tegen weinig slaap, als het maar een hele nacht slapen is. Geen gebroken nacht.
Ja uitslapen doe ik ook niet echt. En hou ook wel van de ochtend.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ik. Zelf sta ik ook altijd even laat opanders draai ik de boel om
Stiekem lijkt het dus wel op elkaar onze systemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |