Ik wil met Rihanna trouwen, maar ik ga haar dan wel vertellen dat dit liedje al sinds 1958 zo'n 40 keer is gemaakt.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
RiRi oh RiRi. Toch maar even haar beste hier
Bij TaylorN1Fan is dit niet geaccepteerd nee.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:32 schreef MTheBassman het volgende:
Is het een onpopulaire mening om te zeggen dat ik Taylor Swift niet erg bijzonder vind?
Wij willen Exile. Warm bad Exile.quote:
Veel te... Swiftquote:Op donderdag 14 december 2023 15:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Die stijgt te veel te snel.
Dat wordt binnenkort echt een van de hofleveranciers van de Top 2000 ja.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat gaat na de Eras concerten volgend jaar nog erger worden vermoed ik.
Liever TayTay Swizzle dan Koude Plee of Kwien tbhquote:Op donderdag 14 december 2023 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt binnenkort echt een van de hofleveranciers van de Top 2000 ja.
Ach Chris Stapleton en Teskey Brothers staan ook beide in de Top 2000. En dat is verder ook niet verkeerd ofzo.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik wil met Rihanna trouwen, maar ik ga haar dan wel vertellen dat dit liedje al sinds 1958 zo'n 40 keer is gemaakt.
En Etta James. En Peter Green's Fleetwood Macquote:Op donderdag 14 december 2023 15:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ach Chris Stapleton en Teskey Brothers staan ook beide in de Top 2000. En dat is verder ook niet verkeerd ofzo.
Als die keuzelijst wordt uitgebreid ja....quote:Op donderdag 14 december 2023 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt binnenkort echt een van de hofleveranciers van de Top 2000 ja.
Dat is nog wel een dingetje ja.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:36 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Als die keuzelijst wordt uitgebreid ja....
mwah, ik vind coldplay en swift inwisselbaar. Queen staat er gewoon te vaak in maar heeft vooralsnog veel betere nummers wmb.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Liever TayTay Swizzle dan Koude Plee of Kwien tbh
Daar heb je wel een punt qua Queen. Legendarische band maar heb er een milde hekel aan omdat het de énige band was waar ik als 14-jarige 'muzieksnob' naar luisterdequote:Op donderdag 14 december 2023 15:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mwah, ik vind coldplay en swift inwisselbaar. Queen staat er gewoon te vaak in maar heeft vooralsnog veel betere nummers wmb.
haha, op den duur heb je het dan ook wel gehoord jaquote:Op donderdag 14 december 2023 15:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt qua Queen. Legendarische band maar heb er een milde hekel aan omdat het de énige band was waar ik als 14-jarige 'muzieksnob' naar luisterde
je hebt wel wat meuk gemist ja. Alles goed verlopen?quote:Op donderdag 14 december 2023 15:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zo, heb het gemartel van de tandarts ook weer overleefd, hopelijk waren er net juist nummers die ik kan missen als een boer met kiespijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |