In 1999 startte FOK! met verslagen van de eerste editie van Big Brother. Dit jaar wordt het de bewoners extra moeilijk gemaakt. Ze komen terecht in een bijzonderhuis waar elke houvast met het echte leven verdwijnt. En FOK! is er natuurlijk weer gewoon bij
Wat een goedkope tv he dit. Ze maken nu wel heel veel fouten in de regie. Iedereen nog bezopen van gisteren. Kan natuurlijk gebeuren. Was ook feest as naar huis 🎉
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen! Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b] Dot houdt van lekker vlot :P
Vandaag heeft Jimmy als 4de overblijver het BB huis verlaten
In de finale staan, Glenn, Randy en Alice
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen! Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b] Dot houdt van lekker vlot :P
Als eerste van de drie finalisten heeft Randy het BB huis moeten verlaten
Als tweede van de drie finalisten heeft Alice het BB huis moeten verlaten.
De winnaar van BB 2024 Glenn. De winnaar heeft ¤56.266 gewonnen.