quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:22 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik had een foutje gemaakt in SV, aangepast, kan je deze even verwijderen , en 1 daarboven is nog een foute post , die kan ook weg Willewa in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]
Ik ben al een poosje gestopt met teruglezen. Lees de laatste 50 reacties van de huidige COS en de SV en verder haak ik wel in waar we dan zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is de CoS een kleuterschool 's nachts....
Niet alleen s, nachts.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is de CoS een kleuterschool 's nachts....
De halve Cos bestaat uit ouwe koeien, dingen die ooit een keer gezegd zijn door iemand, die worden haast dagelijks naar voren gehaald, gaan een eigen leven leiden enz. enz.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet alleen s, nachts.![]()
Erg kinderachtig als er iets over alice gezegd wordt komt er gelijk iets negatiefs over Ash.
En andersom net zo.
Het lijkt wel of mensen zich persoonlijk aangevallen voelen als het over een bewoner gaat.
En 7 van de 10 doen er aan mee.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:27 schreef Verida het volgende:
[..]
De halve Cos bestaat uit ouwe koeien, dingen die ooit een keer gezegd zijn door iemand, die worden haast dagelijks naar voren gehaald, gaan een eigen leven leiden enz. enz.
en maar neertrappen en vooral invullen wat iemand denkt, of waarom iemand zo doet.
het zal allemaal wel, maar om nu wekelijks te beginnen te zeiken over het inkomen, de sociale huurwoning, de dominantie van manlief enz. enz, de prijs van een jas, het nare karakter omdat iemand weken geleden iets anders heeft gezegd, enz.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En 7 van de 10 doen er aan mee.
Persoonlijjk op elkaar ingaan is not done, praten over een bewoner ook al is het iets van wat eerder gebeurd is mag gewoon.
Maar je vind het wel hylarisch als bijv. Ty vals beschuldigd wordtquote:Op zondag 24 maart 2024 14:41 schreef Verida het volgende:
[..]
het zal allemaal wel, maar om nu wekelijks te beginnen te zeiken over het inkomen, de sociale huurwoning, de dominantie van manlief enz. enz, de prijs van een jas, het nare karakter omdat iemand weken geleden iets anders heeft gezegd, enz.
het zal allemaal wel een keer op stream zijn gezegd, daar zul je wel gelijk in hebben. Het is gewoon zielig hoe bepaalde users elke keer deze dingen naar voren halen om maar lekker even verder te zeiken.
wat heeft dat hiermee te maken ?quote:Op zondag 24 maart 2024 15:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar je vind het wel hylarisch als bijv. Ty vals beschuldigd wordt
Staat in bewoners topicquote:Op maandag 25 maart 2024 17:02 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik had om 16.12 een SV geschreven, hij was ook al geliked, en nu is hij weg, kan je zien hoe dat kan gebeuren ?
O vreemd ik ga even kijken of ik iets kan zienquote:Op maandag 25 maart 2024 17:02 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke ik had om 16.12 een SV geschreven, hij was ook al geliked, en nu is hij weg, kan je zien hoe dat kan gebeuren ?
Welke bewoner?quote:
Geen, algemeen bewoners, rinardo heeft ze al weer gevondenquote:
@Ireth had het opgelost ik zat gewoon al 2 streamverslagen lang in verkeerde topic, verwijder ze maarquote:
Ik ondertussen ookquote:Op maandag 25 maart 2024 17:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen, algemeen bewoners, rinardo heeft ze al weer gevonden
3 volgens mij zelfsquote:Op maandag 25 maart 2024 17:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Ireth had het opgelost ik zat gewoon al 2 streamverslagen lang in verkeerde topic, verwijder ze maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |