ik wil helemaal niet moeilijk doen hoor, maar ik moet altijd super mn best doen zelf, om de sv neutraal te houden, want ik heb ook mn favorieten snap jequote:Op donderdag 28 maart 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is ook wel moeilijk doen om het moeilijk doen hoor
Ik heb dat stukje tekts er uit gehaald
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
2 zielen, 1 gedachte
Nou sorry dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
??? Heb ik nou weer wat verkeerds gedaan ofzo? Ik had hem gewoon ook al aangepast??quote:
omdat jullie beide zeggen , moeilijk doen om moeilijk te doen , dat komt ff aan, maar is straks wel weer overquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
??? Heb ik nou weer wat verkeerds gedaan ofzo? Ik had hem gewoon ook al aangepast??
Dat bedoelde ik helemaal nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat jullie beide zeggen , moeilijk doen om moeilijk te doen , dat komt ff aan, maar is straks wel weer over
quote:Op donderdag 28 maart 2024 16:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik helemaal niet![]()
Bedoelde 2 zielen enz ivm aanpassenmea culpa, was niet als lelijk bedoeld.
Handje geven, klaar nu, anders word Dot boos
Belachelijk om het op slot te gooien.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:27 schreef Harry het volgende:
Een politieauto van Dotteke laat de hele COS crashen !!!!
Iemand riep dat er werd gescholden, wat ik niet heb gezien btwquote:
Omdat een scheepslading aan trs stondquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moet iedereen reageren, en niet gewoon een TR zetten? Nu heeft @:Dotteke 4x zoveel werk om ook alle reacties op te schonen...
Ga je nu in twee forums zitten janken ?quote:Op zondag 31 maart 2024 09:03 schreef Paul het volgende:
Is FOK zo preuts geworden dat dit niet mag![]()
BB / Wie zie je graag in de Playboy na BB?
Jankenquote:Op zondag 31 maart 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nu in twee forums zitten janken ?
Je gaat volk aantrekken wat hier nooit komt, wat heb je daar nu aan?
We hebben hier al genoeg te doen zonder dat
IK heb de vraag achter neergelegdquote:Op zondag 31 maart 2024 09:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Jankennou zeg
Het is gewoon een opininie over wie je in de playboy zou willen, is toch niet erg dat er ook wat mensen komen die anders niet in BB komen, gebeurde niets ergs toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2024 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie dat een grapje ook al niet meer mag in de CoS van sommigen, en je gelijk op je vingers wordt getikt door andere gebruikers.
Het wordt er niet gezelliger op zo.thnx de sfeer wordt er idd niet beter op met dat gezever over niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje kleinzielig gedrag van een aantal usersMy age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 1 april 2024 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie dat een grapje ook al niet meer mag in de CoS van sommigen, en je gelijk op je vingers wordt getikt door andere gebruikers.
Het wordt er niet gezelliger op zo.Ik zie geen grapje eigenlijk welke post bedoel je nu precies, die van Weg sfeer of het antwoord daarop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarkan je toch gewoon een TR voor zetten als je denkt dat er iets niet goed is met die post?Het is het uitlokken en zuigen onderling en dat allemaal om een deelnemer van een programma wat de boel verziekt. Zegt X iets over de 'fan' van Z dan gaat Z lekker wat over de 'fan' van X zeggen en als het kan zo negatief mogelijk. En zo gaat het heen en weer tussen. Daar gaan dan weer anderen op reagerenen zo is de bal aan het rollen.quote:Op maandag 1 april 2024 15:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
thnx de sfeer wordt er idd niet beter op met dat gezever over niets.
Beetje kleinzielig gedrag van een aantal users
Ik probeer het tij steeds te keren maar helemaal te voorkomen is het helaas niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het ligt ook zeker niet aan jou ...quote:Op maandag 1 april 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik probeer het tij steeds te keren maar helemaal te voorkomen is het helaas niet.
Is weg, maar kan ook niet overal tegelijk zijn. In de COS is het ook goed opletten momenteel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:48 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke heb deze al 3 x gemeld de_boswachter in BB / Bewoner Alice uit Groningen (20)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |