O zo bedoel jequote:Op maandag 25 maart 2024 17:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee joh een ander heeft het ook geplaatst nu
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef Ireth het volgende:
Goeie, @:Dotteke ? Mag Qeeun/Queen nu nog wel?? Aangezien ze dat in week 2 is geweest??
Om maar een voorzet te geven, aan Queen en Generaal hangt geen negatieve lading. Dus imho wordt dat niet gebruikt om te trash talken.quote:
En zo is het ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[..]
Om maar een voorzet te geven, aan Queen en Generaal hangt geen negatieve lading. Dus imho wordt dat niet gebruikt om te trash talken.
Poederloeder en Trashley en meer van dat soort termen zijn op geen enkele manier positief uit te leggen, dus zijn wel bedoelt om te trashen.
Af en toe is helemaal niet erg toch, iedereen vind het wel leuk om te lezen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:12 schreef rinardo het volgende:
@:Dotteke dit hoort in Media Ireth in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]
ohhh oke , duidelijk, dan plaats ik ze voortaan daar ook, worden ze ook beter gelezenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af en toe is helemaal niet erg toch, iedereen vind het wel leuk om te lezen.
Berichten van X en zo horen ook bij media maar die staan er ook steeds.
O wacht ze staan in de SV verslagen dat had ik niet gezien daar haal ik hem weg is geen SVquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh oke , duidelijk, dan plaats ik ze voortaan daar ook, worden ze ook beter gelezenthanks ik dacht dat het eccht puur Streamverslagen waren, en de media wil nog wel eens overdrijven en een eigen menig geven, en dat doen de streamverslagers nooit
Het is ook geen media, het is een screenshot, geen link oidquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wacht ze staan in de SV verslagen dat had ik niet gezien daar haal ik hem weg is geen SV
Dat gaan we dus niet doen, ik meende dat het om een link ging naar een andere nieuwsberichtquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh oke , duidelijk, dan plaats ik ze voortaan daar ook, worden ze ook beter gelezenthanks ik dacht dat het eccht puur Streamverslagen waren, en de media wil nog wel eens overdrijven en een eigen menig geven, en dat doen de streamverslagers nooit
Ik ging zelf fout hoe het ging weet ik niet maar kwam bij een link die naar een verhaal van Ash gingen met deze foto er bij. Ik dacht dat dat verhaal in de SV stond.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is ook geen media, het is een screenshot, geen link oid
Nee die heb ik wel in de COS gezet, maar in sv alleen de foto.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ging zelf fout hoe het ging weet ik niet maar kwam bij een link die naar een verhaal van Ash gingen met deze foto er bij. Ik dacht dat dat verhaal in de SV stond.
Mijn excuus zie bericht hier boven
quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee die heb ik wel in de COS gezet, maar in sv alleen de foto.
het gaat om de tekst, enorme lage actie, wij moeten in sv neutraal zijn , en dan is het geen lage actie , maar een onderdeel van het spelquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is ook geen media, het is een screenshot, geen link oid
wij mogen toch geen meningen geven in sv en ''enorm lage actie'' is een mening, terwijl een sv neutraal hoort te zijn in streamverslag zou het moeten zijn, Ashley heeft een onderdeel van het spel gekocht voor 20Kquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ging zelf fout hoe het ging weet ik niet maar kwam bij een link die naar een verhaal van Ash gingen met deze foto er bij. Ik dacht dat dat verhaal in de SV stond.
Mijn excuus zie bericht hier boven
DIt is ook wel moeilijk doen om het moeilijk doen hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
wij mogen toch geen meningen geven in sv en ''enorm lage actie'' is een mening, terwijl een sv neutraal hoort te zijn in streamverslag zou het moeten zijn, Ashley heeft een onderdeel van het spel gekocht voor 20K
Oeps, waren we tegelijk bezig je mag die van jou er wel in zetten hoor.quote:
2 zielen, 1 gedachtequote:Op donderdag 28 maart 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is ook wel moeilijk doen om het moeilijk doen hoor
Ik heb dat stukje tekts er uit gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Neuh, die van jou is mooier gesoeptquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, waren we tegelijk bezig je mag die van jou er wel in zetten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |