Ik heb nauwelijks tv kunnen kijken of luisteren dus kleine kans denk ikquote:Op woensdag 13 december 2023 11:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Zat heel prominent in een reclame dit jaar, dus je zal het (onbewust) wel kennen
Gemiste kans om dit rond 12.00 uur te doen, als ook de werkweek doormidden is.quote:
Matige Bullsbonus toch ook wel voor deze.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:12 schreef Tussle266 het volgende:
Bart is verrast dat Last Dance vaak de Last Dance is. Wie rekent daar dan ook op. Ze draaien hem ook zelden in de winter.
Hoe flamboyant was de dress code eigenlijk?quote:Op woensdag 13 december 2023 11:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aahh een zekere afsluiter op een discoboot afgelopen vrijdagnacht
Prima openingszin(en)quote:Op woensdag 13 december 2023 11:15 schreef BillDauterive het volgende:
Het leven is hard, maar dat ben ik ook.
Beter geef je me iets, want anders ga ik dood.
Er werd wel wat afgeglitterd hier en daar dus wel flamboyant. Omdat vriendinlief haar foute jumpsuit toch niet aan wilde doen zelf ook maar niet meegedaan met een disco outfit.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe flamboyant was de dress code eigenlijk?
Naar de kust?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |