quote:In 2022 wijdde het tv-programma Zeeman Confronteert, waarin journalist Thijs Zeeman stalkers opzoekt, een aflevering aan de zaak. Daarin deed S. haar verhaal. ,,Dat was een noodkreet”, zei S. tijdens de behandeling van de zaak eind april. ,,Ik had dat nooit mogen doen.”
De man had via zijn advocaat laten weten dat hij zijn vertrouwen in mensen is verloren. Hij heeft gezondheidsproblemen en nachtmerries. ,,Iedereen geloofde de sympathieke verpleegster, en niet hem, een psychiatrisch patiënt”, zei hij vorige maand.
Ik heb wel wat tips gekregen in deze aflevering. Denk dat Ger inmiddels met een aardig zakcentje op weg is naar een mooi warm land. De beste man heeft de trends wel aardig door en weet waar geld valt te behalen (van corona, naar de bouw)quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:59 schreef Dutch_view het volgende:
Oplichters lachen zich in Nederland de ballen uit de broek.
Als deze heisa met een televisie programma nodig is om het OM eindelijk te laten kijken naar een zaak, dan weet je wel dat in 99,99999% van de oplichtingszaken er geen zak mee gebeurd.
Dan sturen we Kees vd Spek op hem af in dat warme land!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb wel wat tips gekregen in deze aflevering. Denk dat Ger inmiddels met een aardig zakcentje op weg is naar een mooi warm land. De beste man heeft de trends wel aardig door en weet waar geld valt te behalen (van corona, naar de bouw)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |