Waarschijnlijk doelt hij op al die andere influencers die kleding of sieraden op AliExpress kopen en dan voor tien keer zoveel verkopen, terwijl ze beweren dat het eigen 9ntwerpen zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:02 schreef ems. het volgende:
Nog nooit van gehoord maar hoe kan kleding "dezelfde kleding die op alle andere websites verkocht wordt" zijn? Ik snap de vraag niet.
Kleding is kleding. Soms is het functioneel soms niet, soms doe je het voor het uiterlijk en soms niet.
Klinkt als een klus voor reverse image search.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:18 schreef Viezig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doelt hij op al die andere influencers die kleding of sieraden op AliExpress kopen en dan voor tien keer zoveel verkopen, terwijl ze beweren dat het eigen 9ntwerpen zijn.
*zij haha. Voornamelijk op al die andere kleding websites die inderdaad goedkope kleding van slechte kwaliteit verkopen voor een te hoge prijs. Of zou zij het wel echt ontwerpen en staan achter de omstandigheden van de werknemers etc.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:18 schreef Viezig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doelt hij op al die andere influencers die kleding of sieraden op AliExpress kopen en dan voor tien keer zoveel verkopen, terwijl ze beweren dat het eigen 9ntwerpen zijn.
Ze vlogt erover. Ze ontwerpt niks, ze koopt in.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:59 schreef Acupoftea het volgende:
[..]
*zij haha. Voornamelijk op al die andere kleding websites die inderdaad goedkope kleding van slechte kwaliteit verkopen voor een te hoge prijs. Of zou zij het wel echt ontwerpen en staan achter de omstandigheden van de werknemers etc.
Waarom ben je dan geïnteresseerd in die kleren?quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:27 schreef Acupoftea het volgende:
Dankjewel voor je antwoord! Die vlogs kijk ik nooit.
En je kwam niet op het idee om die vlog te bekijken?quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:50 schreef Acupoftea het volgende:
Omdat ik haar wel volg op Instagram? En ik me afvroeg hoe de kwaliteit was. Mag toch?
Dat laatste zal ze ongetwijfeld beweren. En dan is het wachten op het onderzoek of de reportage waaruit blijkt dat het geheel verrassend allemaal afkomstig is van kinderarbeid in fabrieken onder erbarmelijke omstandigheden waar zelfs H&M of Primark hun vingers nog niet aan willen branden.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:59 schreef Acupoftea het volgende:
[..]
*zij haha. Voornamelijk op al die andere kleding websites die inderdaad goedkope kleding van slechte kwaliteit verkopen voor een te hoge prijs. Of zou zij het wel echt ontwerpen en staan achter de omstandigheden van de werknemers etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |