Tekst luister ik niet naar bij zulke nummersquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:01 schreef MielMonteur het volgende:
Heat Waves teert echt te erg op twee zinnen in het refrein, de rest is echt oninteressante brol (ja ik was effe naar de supermarkt, dont hate me)
Bijzonder dat I Got A Name zich zo goed houdt. Misschien eens op stemmen (maar dan wel op die andere)quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bohh 2x Jim Croce in het volgende uur.
Had het ook over de muzikale begeleiding en de melodielijnenquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tekst luister ik niet naar bij zulke nummers
I Got A Name voelt voor mij echt als een typische Top 2000-plaat. Vind hem wel heel mooi maar eigenlijk net niet mooi genoeg om op te stemmen. Vermoedelijk denken veel mensen er zo over en is-ie er daardoor uit gezakt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijzonder dat I Got A Name zich zo goed houdt. Misschien eens op stemmen (maar dan wel op die andere)
Vind I'll Have To Say I Love You In A Song ook sterker ja.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijzonder dat I Got A Name zich zo goed houdt. Misschien eens op stemmen (maar dan wel op die andere)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |