Heb ik zo snel niet. Maar als ie wel vervangen kan worden kan ie vervangen worden, dat wordt me dan wel verteld, maar de vraag is meer of áls de toiletpot vervangen dient te worden, of dan alleen de pot vervangen kan worden, of dat dan ook het hele ingebouwde gedeelte vervangen moet worden.quote:Op maandag 11 december 2023 21:16 schreef ToT het volgende:
Pics van de bevestiging?
Misschien kan er iets uitgeboord worden of zo?
Ook met die vraag zijn pics misschien wel handig?quote:Op maandag 11 december 2023 21:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb ik zo snel niet. Maar als ie wel vervangen kan worden kan ie vervangen worden, dat wordt me dan wel verteld, maar de vraag is meer of áls de toiletpot vervangen dient te worden, of dan alleen de pot vervangen kan worden, of dat dan ook het hele ingebouwde gedeelte vervangen moet worden.
Dit is dus waarom ik weer voor een Duravit toiletpot wil gaan (indien bril + deksel écht niet los vervangen kunnen worden) want daar zullen ook tig verschillende bij zitten, maar dan zit ik in ieder geval bij hetzelfde merk, zo dacht ik, leek als ik ben op dit gebied zijnde.quote:Op maandag 11 december 2023 21:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
In principe past elk merk toiletpot op elk inbouwreservoir. Belangrijk is alleen of de bevestigingsgaten van de pot overeenkomen met die van het inbouwreservoir.
Ik ook niet, maar het lijkt wel zo te zijn. Maar, eerst eens gaan rondbellen morgen want ik ga natuurlijk geen pot vervangen als het niet nodig is.quote:Op maandag 11 december 2023 21:52 schreef XanderH het volgende:
Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat de WC-bril en klep niet los te vervangen zijn.
dit jaquote:Op maandag 11 december 2023 21:52 schreef XanderH het volgende:
Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat de WC-bril en klep niet los te vervangen zijn.
Bedrijven die dat soort producten ontwikkelen kunnen wat mij betreft de pot op.quote:Op maandag 11 december 2023 22:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt wel zo te zijn. Maar, eerst eens gaan rondbellen morgen want ik ga natuurlijk geen pot vervangen als het niet nodig is.
Lol, eens. Ik had die pot dan ook nooit gekocht als dat niet los kan, maar dan vooral vanwege het super ongemakkelijke schoonhouden van dat ding (ja, in het vorige huis haalde ik die delen er vanaf ja.quote:Op maandag 11 december 2023 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bedrijven die dat soort producten ontwikkelen kunnen wat mij betreft de pot op.
Wat heb je zoal geprobeerd om het los te halen? Weet je bijvoorbeeld zeker dat het niet zo'n quickrelease is, met of zonder knopjes, die misschien wat vast zit (omdat ie al jarenlang niet verwijderd is)?quote:Op maandag 11 december 2023 20:55 schreef CoolGuy het volgende:
Geprobeerd om die er vanaf te halen, maar met geen mogelijkheid dat dat ging.
quote:
What the fuck??? Dit ziet er EXACT uit als wat wij hier op de badkamer hebben. Wij hebben vanalles geprobeerd, zoeken naar knopjes, schuifjes, schroeven, hendel ties, maar schijnbaar moet je hem er recht naar boven af trekken?quote:Op maandag 11 december 2023 22:21 schreef Wiedanwel het volgende:
[..]
Wat heb je zoal geprobeerd om het los te halen? Weet je bijvoorbeeld zeker dat het niet zo'n quickrelease is, met knopjes of juist zonder knopjes maar die misschien wat vast zit (omdat ie al jarenlang niet verwijderd is)?
quote:Op maandag 11 december 2023 22:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
[..]
What the fuck??? Dit ziet er EXACT uit als wat wij hier op de badkamer hebben. Wij hebben vanalles geprobeerd, zoeken naar knopjes, schuifjes, schroeven, hendel ties, maar schijnbaar moet je hem er recht naar boven af trekken?
Tenminste, zo lijkt het op de video?
HEB IK NOU ECHT 2 JAAR LANG MET BORSTELTJES EN DOEKJES LOPEN TE HANNESEN OM TUSSEN DIE SCHARNIER PUNTEN TE KOMEN TERWIJL DIE MEUK ER GEWOON AF TE TREKKEN IS???![]()
![]()
![]()
Gewoon van de pot gerukt.quote:Op maandag 11 december 2023 22:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
[..]
What the fuck??? Dit ziet er EXACT uit als wat wij hier op de badkamer hebben. Wij hebben vanalles geprobeerd, zoeken naar knopjes, schuifjes, schroeven, hendel ties, maar schijnbaar moet je hem er recht naar boven af trekken?
HEB IK NOU ECHT 2 JAAR LANG MET BORSTELTJES EN DOEKJES LOPEN TE HANNESEN OM TUSSEN DIE SCHARNIER PUNTEN TE KOMEN TERWIJL DIE MEUK ER GEWOON AF TE TREKKEN IS???![]()
![]()
![]()
Gewoon ff lostikken met een hamertjequote:Op maandag 11 december 2023 22:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ja ik ga dat morgen proberen. Hij lijkt in de video dat spul recht naar boven te zetten en dan gewoon ook recht naar boven te trekken? Ik zie geen knopje ofzo dat ie vooraf indrukt.
Nondeju dit had ik ook wel eerder willen weten. Heb nu al jaren een losse wc bril van dat merk omdat ik vertik om ¤100 voor een nieuw wc bril te betalen. Andere merken lijken namelijk niet te passen.quote:Op maandag 11 december 2023 22:21 schreef Wiedanwel het volgende:
[..]
Wat heb je zoal geprobeerd om het los te halen? Weet je bijvoorbeeld zeker dat het niet zo'n quickrelease is, met of zonder knopjes, die misschien wat vast zit (omdat ie al jarenlang niet verwijderd is)?
*Pakt alvast de popcorn. Spannend!quote:Op maandag 11 december 2023 22:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Goed verdienmodel toch? Een pot gaat eigenlijk veel te lang mee voor een fabrikant. Dus maken ze de bril uniek zodat je een nieuwe allen bij hen kunt kopenquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nondeju dit had ik ook wel eerder willen weten. Heb nu al jaren een losse wc bril van dat merk omdat ik vertik om ¤100 voor een nieuw wc bril te betalen. Andere merken lijken namelijk niet te passen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |