abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8482098
De wallen onder Charles ogen zijn nu al enorm groot, terwijl de oorlog nog niet eens is begonnen!
Is dit dat wel gezond?
Mag Charles wel zoveel overwerken volgens de omroep CAO.
As't net kin sa't moat dan moat't mar sa't kin.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 17:31:09 #2
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_8482168
Komt door het tijdsverschil.
Arme Charles moet uit z'n bedje gehaald worden omdat wij zo nodig zijn kop bij het 8 uur journaal moeten zien.
pi_8482188
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 17:31 schreef Frollo het volgende:
Komt door het tijdsverschil.
Arme Charles moet uit z'n bedje gehaald worden omdat wij zo nodig zijn kop bij het 8 uur journaal moeten zien.
welk 8 uur journaal bedoel je ? 's ochtends ? zo ja...ok

's avonds ? zo ja, dan is het daar 6 uur vroeger...2 uur 's middags...

fokschaap
pi_8483402
Wallen staan juist heel charmant dus van mij mogen die wallen nog wel iets zwarter worden hoor...
pi_8483441
Haha, dit was dus meer mensen opgevallen. Ik had het er net ook al over met mijn ouders onder het kijken.

Maar het zal inderdaad wel komen door het tijdverschil. Ik kijk het ochtendjournaal nooit, maar als hij daarin ook live verschijnt, heeft hij wel erg korte nachten.

And there was much rejoicing.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 19:16:31 #6
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_8483681
Dat is make-up en dat doet hij om zielig over te komen en de volgende presentator van NOVA te mogen worden
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_8484327
En what about die Amerika Correspondent van RTL 4, Max Westerman heet ie toch?

Die ziet er al helemaal uit alsof hij een groot tekort aan slaap heeft. Als ik hem zie denk ik bij me eigen: jongen, ga eens een end slapen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')