Niks mis meequote:Op maandag 11 december 2023 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heel erg. Staat gewoon in mn Top 1000
Misschien heb ik wat gemist, maar hoe heeft nota bene Einaudi de Top gehaald?quote:Op maandag 11 december 2023 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom niet het origineel van Interpol?
Door voldoende stemmen te vergaren. Maar serieus, dit is al een aantal jaar gaande en met een plekje op de keuzelijst lukt het dan meestal wel. Dus vandaar nu de sprong.quote:Op maandag 11 december 2023 14:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat gemist, maar hoe heeft nota bene Einaudi de Top gehaald?
Er is op gestemd.quote:Op maandag 11 december 2023 14:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alles wat niet te verklaren is, ligt aan tiktok. Gok ikquote:Op maandag 11 december 2023 14:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
94 + Fame dan lijkt me. Als er niks anders buiten de Extra 500 is: Ja.quote:
Dit klinkt als een punt voor mij in de Nostra.quote:Op maandag 11 december 2023 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
94 + Fame dan lijkt me. Als er niks anders buiten de Extra 500 is: Ja.
5 was rijkelijk veel, ik had 3 moeten doen. Nielson zat op het randje.quote:Op maandag 11 december 2023 14:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een punt voor mij in de Nostra.
staat dit er pas sinds 2016 niet meer in? Ach ja das ook alweer 7 jaar geledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |