Wat valt tegen? Je ziet toch best goed wie voorop ligt of niet?quote:Op maandag 12 februari 2024 18:36 schreef DeeBee het volgende:
Veel sporten vallen tegen om in het stadion te volgen, maar zwemmen is wel vrij slecht
Totaal niet juist, lijkt me. Afgaande van hoe slecht ik buitenspel kan zien als het over de middenlijn is in het Philips Stadionquote:Op maandag 12 februari 2024 18:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat valt tegen? Je ziet toch best goed wie voorop ligt of niet?
Als je beetje hoog zit dan zie je al wat beter denk ikquote:Op maandag 12 februari 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal niet juist, lijkt me. Afgaande van hoe slecht ik buitenspel kan zien als het over de middenlijn is in het Philips Stadion
quote:Op maandag 12 februari 2024 18:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat valt tegen? Je ziet toch best goed wie voorop ligt of niet?
Meer het laatste ja, omdat je eigenlijk alles op een hoek ziet (ik zat aan de lange zijde) zie je niet hoe het veld ligt, behalve op de schermenquote:Op maandag 12 februari 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal niet juist, lijkt me. Afgaande van hoe slecht ik buitenspel kan zien als het over de middenlijn is in het Philips Stadion
Belangrijkste vraag is natuurlijk; zit je met een oranje wortelpak aan in het stadion?quote:Op maandag 12 februari 2024 18:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Meer het laatste ja, omdat je eigenlijk alles op een hoek ziet (ik zat aan de lange zijde) zie je niet hoe het veld ligt, behalve op de schermen
Dit is met atletiek ofzo overigens net zo in het stadion, maar maakt het wel lastig volgen
Steenbergen best ok en wat VINALES, tot nu toe een ok toernooi voor
Apart, in Barcelona in 2013 kon ik het voor zover ik mij kan herinneren juist prima volgenquote:Op maandag 12 februari 2024 18:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Meer het laatste ja, omdat je eigenlijk alles op een hoek ziet (ik zat aan de lange zijde) zie je niet hoe het veld ligt, behalve op de schermen
De series zendt de NOS niet uit, https://eurovisionsport.com/ wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb hier nog geen seconde van gezien. Wordt dit ergens uitgezonden?
Spaanse TVE heeft streams nu ..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb hier nog geen seconde van gezien. Wordt dit ergens uitgezonden?
Ik snap niet dat eurosport dit niet uitzendt als ze rechten hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De series zendt de NOS niet uit, https://eurovisionsport.com/ wel.
Finales zijn elke dag om 17u via NOS-stream
Maar die hebben ze dan vast niet?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat eurosport dit niet uitzendt als ze rechten hebben
Oh ja, ik keek verkeerd. Eurovisionsport :/quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar die hebben ze dan vast niet?
Terugkijken kan ook aldaar. Wel pas na afloop van een sessie, livestream terugspoelen kan gelukkig bij de NOS ookquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh ja, ik keek verkeerd. Eurovisionsport :/
Hou je bij het songfestival
Lukte mij gisteren welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Je kan die NOS stream niet casten? Althans mij lukt het niet...
Aruba in de finale jawel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |