Is de kans groot dat een of meerdere van deze bands dit jaar in een van de Nederlandse zalen/festivals staan.
-Welke bands voorspel jij dit jaar?
-Wat zijn jouw ervaringen met dit soort bands live?
-Etc. etc.
ik kijk ook liever wat ruigere punkbandjes ipv. de std. punk(pop) bandjes
quote:Ja, de ruigere bandjes zijn vaak minder bekend, die kennen de meesten niet. Dus heeft weinig zin om die erbij te zetten.
Op vrijdag 14 februari 2003 15:30 schreef hyperfuzz het volgende:
greenday live = heerlijk
offspring live = showtje, maar vaak ontieglijk slecht (vooral de zang)ik kijk ook liever wat ruigere punkbandjes ipv. de std. punk(pop) bandjes
maar guttermouth is toch ook punk?? ga ik namenlijk al heen, maar is niet zo bekend... hopelijk komen ze ook naar de festivals, worden ze nog leuker
En Blink182, dat die nog in Europa komen dit jaar, ik betwijfel het. Die gasten blijven liever in de VS geloof ik. Greenday moet ik zeker zien. Gewoon leuke muziek.
En ach, Deconstruction Tour komt er weer he. En de Fat Package tour geloof ik ook nog met O.A. Mad Caddies.
quote:Dat is echt gelul.
Op vrijdag 14 februari 2003 15:30 schreef hyperfuzz het volgende:
offspring live = showtje, maar vaak ontieglijk slecht (vooral de zang)
Ik heb ze de laatste 2 jaar 2x gezien en vooral de zang is heel erg verbeterd. Dexter haalt tegenwoordig alle toonhoogten moeiteloos en qua spel zijn ook erg goed.
Kweenie wat je bedoeld met die "show" maar zoveel show zit er niet in. Ze hebben een leuke achtergrond maar verder spelen ze en verder eigenlijk vrij weinig.
quote:Naja, de keren dat ik ze gezien heb was het echt kut. Doordat ze er een beetje een feesje van maken is het dan niet zo erg, dat bedoel ik eigenlijk met showtje.
Op vrijdag 14 februari 2003 15:58 schreef Komakie het volgende:[..]
Dat is echt gelul.
Vroeger ging dit wel op maar tegenwoordig is Offspring 1 van de beter spelende live (punk)bands die ik ken.Ik heb ze de laatste 2 jaar 2x gezien en vooral de zang is heel erg verbeterd. Dexter haalt tegenwoordig alle toonhoogten moeiteloos en qua spel zijn ook erg goed.
Kweenie wat je bedoeld met die "show" maar zoveel show zit er niet in. Ze hebben een leuke achtergrond maar verder spelen ze en verder eigenlijk vrij weinig.
Bands die ik dit jaar ZEKER wil zien:
The Offspring
AFI
quote:Ik heb ze ook 2 keer gezien (013 en Lowlands) en toen waren ze echt
Op vrijdag 14 februari 2003 16:15 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Naja, de keren dat ik ze gezien heb was het echt kut. Doordat ze er een beetje een feesje van maken is het dan niet zo erg, dat bedoel ik eigenlijk met showtje.
quote:Deconstruction Tour?
Op vrijdag 14 februari 2003 15:52 schreef Dezz het volgende:
volgens mij komt 31 mei NOFX in 013
quote:Ja.
Op vrijdag 14 februari 2003 23:34 schreef Ixnay het volgende:[..]
Deconstruction Tour?
En Timmy The Turtle zei na het concert in de Melkweg vorig jaar dat ze hoogstwaarschijnlijk ook op Lowlands komen.
quote:Wie is Timmy The Turtle? behalve een nummer van NOFX?
Op vrijdag 14 februari 2003 23:38 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ja.
En Timmy The Turtle zei na het concert in de Melkweg vorig jaar dat ze hoogstwaarschijnlijk ook op Lowlands komen.
Ik was tijdens het laatste nummer in de Melkweg "Theme From A NOFX-album", al weg richting station gerend, ik moest nog helemaal terug naar Limburg (wat ik niet gehaald had trouwens. )
Die wil ik zowieso dit jaar live zien; misschien Pennywise nog..
Maaruh, Offspring op Pinkpop vond ik zeer zeker niet slecht en Dexter is zeker beter geworden qua zingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |