abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 februari 2003 @ 15:19:28 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8479909
Mijn moeder:
  • Stuurt mij tussen het solliciteren door een kaartje dat ze zo trots op me is.
  • Sluit nog steeds ieder voice-mailtje af met de tekst "Groetjes, mamma!" (ze is nog van de generatie vóór de voicemail!)
  • Stuurt mij ieder jaar een anoniem valentijnskaartje waarvan ze dan denkt dat ik haar handschrift op de envelop niet herken!
  • Lief he?!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
    pi_8479928
    Teveel om op te noemen.
    "History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
    pi_8479932
    niks (meer)
    pi_8479942
    quote:
    Op vrijdag 14 februari 2003 15:19 schreef Hik het volgende:
    Mijn moeder:
  • Stuurt mij tussen het solliciteren door een kaartje dat ze zo trots op me is.
  • Sluit nog steeds ieder voice-mailtje af met de tekst "Groetjes, mamma!" (ze is nog van de generatie vóór de voicemail!)
  • Stuurt mij ieder jaar een anoniem valentijnskaartje waarvan ze dan denkt dat ik haar handschrift op de envelop niet herken!
  • Lief he?!

[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
      vrijdag 14 februari 2003 @ 15:21:14 #5
    1434 Oxazepam
    Signature ©Dr.Daggla
    pi_8479947
    Helemaal niets.

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
      vrijdag 14 februari 2003 @ 15:21:45 #6
    41994 the-shit
    Met harde stukjes er in
    pi_8479965
    Toen ik ging verhuizen kreeg ik een verhuis/overlevingspakket.
    "There's no good or bad, there's only boring and fun"
    "life goes pretty fast if you don`t stop to look around once in a while, you might mis it"
    pi_8479969
    Mijnes gaat morgen een week op vakantie zodat ik lekker 1 week alleen ben
    pi_8479973
    kan niets verzinnen
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      vrijdag 14 februari 2003 @ 15:22:29 #9
    45339 GHansie2
    Wie ik ben? Een k*tkloon
    pi_8479985
    Zoveel. Teveel om op te noemen.
    Don't think you are, know you are.
      vrijdag 14 februari 2003 @ 15:22:41 #10
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_8479989
    Als ik op bezoek ben geweest dan stopt ze als ik vertrek snel wat appels en mandarijntjes in mijn tas, schattig he! (Ik ben 25...)
      vrijdag 14 februari 2003 @ 15:23:15 #11
    46259 _Snowball_
    dan zal 't wel zo zijn
    pi_8480006
    mn moeder doet erg vaak lieve dingen

me bellen om gewoon te kletsen
    van die leuke kleine kadootjes kopen, gewoon zonder reden
    ze heeft me gesponsort om mn appartementje opnieuw te schilderen
    en blijf zo maar doorgaan

mams is

Het gaat weer helemaal nergens over
    pi_8480074
    Mijn moeder kijkt lief vanuit de hemel op ons neer....

tis alweer bijna 1,5 jaar geleden maar soms nog wel pijnlijk

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
    pi_8480079
    veel
    046
    Dank aan Yeahinho
    pi_8480198
    Na een weekend bezoek thuis (bij ma dus) geeft ze 2 tupperware achtige bakjes mee met stoofvlees.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      vrijdag 14 februari 2003 @ 15:32:52 #15
    43959 MetalMessiah
    Messiahs die young
    pi_8480216
    als ik thuiskom maakt ze pannekoeken!

ze legt een kruik in mijn bed voor als ik laat thuiskom

Ze naait de gaten in mijn sokken

Ze hangt mijn broek in de broekenpers als ik'em weer ergens heb neergegooid

Ze stuurt me artikelen op over dingen die me interesseren dan wel zouden moeten interesseren

Te veel om op te noemen!

PS. ik woon niet meer thuis

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
      vrijdag 14 februari 2003 @ 15:35:27 #16
    18875 BDisOKE
    Spend some quality time...
    pi_8480259
    quote:
    Op vrijdag 14 februari 2003 15:21 schreef DarkElf het volgende:
    kan niets verzinnen

helaas...
    with a demon of mine...
    BDisOKE.nl mijn werk
    Mijn games...
      vrijdag 14 februari 2003 @ 15:36:46 #17
    34839 4br4x4s
    Enjoy the silence
    pi_8480279
    Mijn moeder is een erg zorgzame. Ze doet soms wat boodschappen, ze maakt af en toe schoon en dan wil ze ook nog de was strijken. En verder kan ik altijd bij haar eten als ik weinig tijd heb en ik in de buurt ben. Ja, ik ben verwend.
      vrijdag 14 februari 2003 @ 15:37:56 #18
    37777 Sigmund_Freud
    Whats On a Mans Mind
    pi_8480300
    niks
    Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
    pi_8480328
    Een valentijnskaartje sturen naar mij
      vrijdag 14 februari 2003 @ 15:39:27 #20
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_8480336
    Leuk om te lezen van iedereen! Veel dingen zijn ook bekend...
    Met het geven van voedsel is mijn moeder gestopt sinds ze vind dat ik veel lekkerder kook dan zij!
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
    pi_8480570
    Momenteel doet mijn moeder niet zo veel speciaal lieve dingen voor me.
    En dat vind ik wel zo fijn .

In het verleden overstelpte ze met van alles en nog wat, hetgeen me op den duur ontzettend benauwde. Ik kreeg bloemen, telefoontjes, mailtjes met zalvende woorden, letterlijk bijna verstikkende omhelzingen, snoep, telefoonkaarten etcetc. Het waren goedmakertjes, schuldgevoel-afkopers, en ik werd er steeds meer allergisch voor. Ik heb zelfs eens een keer een bloemstukje in de vuilnisbak gegooid .

Het meest lieve dat ze nu voor me doet, is me met rust laten. En daar ben ik blij om, zo kan ons contact langzaamaan normaal worden.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
    Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
    pi_8480624
    quote:
    Op vrijdag 14 februari 2003 15:21 schreef erikh het volgende:
    Mijnes gaat morgen een week op vakantie zodat ik lekker 1 week alleen ben
    aaahhh dat vindt ik nou zooooo lief heh... kzal het eens voorstellen bij mijn moekie kijken of ze ook zo lief voor me is
    nah mijn moekie strijkt altijd mijn kleertjes... en dan mag ik ze zelf in de kast leggen.. verder is ze gewoon lief... ze hoeft voor mij niets speciaals te doen!! ze is zoiezo een speciaal typje want tis me moekie heh
    " Werkend brein! "
    pi_8480748
    * Tony_Montana67 houdt erg veel van z'n moeder op 't moment

Ze is mijn steun en toeverlaat in moeilijke tijden en laat me met rust als ik daar om vraag. De laatste tijd is me pas duidelijk geworden dat ik voorlopig niet zonder haar kan en dat geeft een goed gevoel!

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
    PSV, de logische kampioen
    Proud To Be VBL User
    Hiphop Purist
      Nerd met benen vrijdag 14 februari 2003 @ 16:02:00 #24
    18073 miss_bleu
    pi_8480780
    Nu woon ik nog thuis dus die waslijst is er lang

zo werd ik vanmorgen weer wakker met een kadotje voor valentijn van me beide ouders trouwens

pi_8480840
    Niet zozeer alleen over mijn moeder wil ik het hebben maar dan ook meteen over mijn vader en broer.

Die blijven me steunen en ik kan met ze praten als ik me klote voel. Verder laten ze me met rust als ik er behoefte aan heb. Ze hebben zo in de gaten wanneer ik met rust gelaten wil worden.

Toen ik in het ziekenhuis lag zijn ze iedere dag gekomen daar ben ik ze dus echt dankbaar voor. 2 keer per dag kwamen ze langs.

Verder zijn ze gewoon geweldige mensen Zelden heb ik woorden met ze. Nouja, af en toe dan. Maar dat komt overal wel eens voor.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')