Het zit in feite ongeveer zo.
Ik heb niet het idee dat het al te moeilijk zou moeten zijn om met een dame het bed te delen. Ik heb er in essentie weinig problemen mee, langer dan een week single haal ik simpelweg niet. Maar het volgende doet zich voor.
Eerst had ik een vriendin. Daarmee deelde ik zeer regelmatig het bed en ik bedoel zeker niet minder dan een keer per week. Nu, dat ging uit. Kan gebeuren. Na een week (bijna) single te zijn geweest ben ik dan weer samengekomen met een ander meisje. Heel leuk en ik heb best het idee dat ik wel van haar hou. Al is het vrij vroeg om dat te zeggen met de volledige diepgang die je na twee jaar kunt vaststellen.
Maar ondanks onze toch redelijke toenadering heeft zij niet alleen van tijd tot tijd ernstige problemen omtrent seksualiteit (slechte ervaringen in het verleden), maar blijkbaar ook chronisch minder behoefte eraan dan ik.
Nu zit ik dus met het probleem dat ik afgezien van de overtuiging dat het niet alleen om seks draait met het probleem dat ik het idee heb dat ik mezelf niet meer zou kunnen aankijken, iig een tijd, wanneer ik haar voor seks zou verlaten.
Aan de andere kant zit ik met het (tot nu toe potentiele) probleem dat ik wel heel erg ga hangen naar fysieke compensatie bij anderen. En dan heb ik het niet over mijn eigen hand...
Bah. Ik zou graag weten wat hier zoal de gedachten over zijn. Mogelijk is er iets van op te steken...
als je horny bent, ga naar de wc..... effe rukken en het is weer voorbij
Klinkt bot dat ik het zo zeg maar als ze zo aardig is en lief..... wees dan wat langzemer met gelijk seks willen hebben. Met mijn huidige verloofde is het ook qua sexuele belangstelling zo dat zij gewoon minder wil dan dat ik het wil. Ze is namelijk nogal laat met het ontdekken van haar seksualiteit.... nou denk ik dan, so what? Het is een prachtmens, en daar wil ik best wel een week droog voor staan. Sex is leuk maar niet alles
[Dit bericht is gewijzigd door Ordos20 op 14-02-2003 14:47]
Anders kappen en een ander nemen maar vreemd gaan tijdens een relatie is out of the question, zo ja dan breek ik je knie schijven
Ik heb zelf een relatie achter de rug van 2,5 jaar met heel weinig sex heb me suf gewankt maar nu met mijn nieuwe meid heb ik de inhaal slag. Maar in die tijd betekende dat niet dat wij minder van elkaar hielden.
Misschien moet zij je eerst vertrouwen en komt ze er over heen en heb je een waanzinnige tijger gescoort, dus niet te vroeg je conclusie trekken doe je dat wel dan dumpen en weekje trekken tot dat je een breezahchick heb gescoort waar de kopkaas van de vorrige aan haar lippen hangt.
Dwan
Je ziet, je bent in ieder geval niet de enige (als is dat maar een schrale troost natuurlijk).
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 14-02-2003 14:49]
quote:Waarlijk Dwan, alleen een literair genie kan zoiets gruwelijks schrijven!
Op vrijdag 14 februari 2003 14:45 schreef Dwan het volgende:
...weekje trekken tot dat je een breezahchick heb gescoort waar de kopkaas van de vorrige aan haar lippen hangt...
O&I en de buitendienst zullen je mailtjes missen!
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 14:48 schreef Ordos20 het volgende:
verkeerde topic unleashmitch
Maar nog voor topicstarter: waarom heb je het nog niet voorgelegd aan haar ?
quote:Omdat het egocentrisch, egoistisch en verwend klinkt..
Op vrijdag 14 februari 2003 14:50 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
![]()
Maar nog voor topicstarter: waarom heb je het nog niet voorgelegd aan haar ?
Volgens mijn is dat vrij natuurlijk en nomaal.
Mijn relatie met men vriendin is vrij normaal.
Maar goed ik heb veel vaker Zin als zijn.
Soms merk ik dat zij dan een beetje faked, Ik heb haar verteld dat ze simpel weg moet zeggen (of een hint geven) als ze geen zin heeft.
Over zoiets moet je gewoon goed kunnen praten. Is ook niets om je voor te schamen.
Leg uit hoe je je voelt.
En tja.. Je hebt altijd nog je rechter hand.
quote:Gelukkig is haar dumpen omdat je weinig sex hebt niet egocentrisch, egoistisch en verwend.....
Op vrijdag 14 februari 2003 14:55 schreef basvanderheyden het volgende:[..]
Omdat het egocentrisch, egoistisch en verwend klinkt..
.
Volgens mij geeft het aan dat je d'r niet kwijt wilt maar dat je er wel mee zit..
quote:Whooooooooo das waar dat heb je goed onthouden zeg.
Op vrijdag 14 februari 2003 14:48 schreef MetalMessiah het volgende:[..]
Waarlijk Dwan, alleen een literair genie kan zoiets gruwelijks schrijven!
O&I en de buitendienst zullen je mailtjes missen!
maar waar is waar ik zag er laatst in de melkweg ook weer eentje lopen zeg tegen haar "hangt nog een druppel aan je kin" antwoord: huh........
Dwan
quote:Ehmm... egocentrisch, egoistisch en verwend???
Op vrijdag 14 februari 2003 14:55 schreef basvanderheyden het volgende:[..]
Omdat het egocentrisch, egoistisch en verwend klinkt..
.
Tis toch gewoon een behoefte, net als eten...
Wanneer je er over begint, zal ze het heus wel begrijpen...!!!
Misschien niet meteen, maar ze ZAL het begrijpen!! :p
quote:iedere dag 2/4 keer ja
Op vrijdag 14 februari 2003 14:59 schreef Blijepeen het volgende:
Ik begrijp het wel, mannen hebben gewoon sex nodig.
Het beste lijkt me erover te praten voordat er conflicten komen, omdat je weinig aan sex toekomt wat irritaties opwekt. Tenminste dat is bij mij het geval. En voor mij mag het wel iedere dag. Op mijn 19 jarige leeftijd kan ik op dit moment echt niet zonder.
quote:ah, 80 % dom!
Op vrijdag 14 februari 2003 14:38 schreef basvanderheyden het volgende:
Ja.Het zit in feite ongeveer zo.
Ik heb niet het idee dat het al te moeilijk zou moeten zijn om met een dame het bed te delen. Ik heb er in essentie weinig problemen mee, langer dan een week single haal ik simpelweg niet. Maar het volgende doet zich voor.
Eerst had ik een vriendin. Daarmee deelde ik zeer regelmatig het bed en ik bedoel zeker niet minder dan een keer per week. Nu, dat ging uit. Kan gebeuren. Na een week (bijna) single te zijn geweest ben ik dan weer samengekomen met een ander meisje. Heel leuk en ik heb best het idee dat ik wel van haar hou. Al is het vrij vroeg om dat te zeggen met de volledige diepgang die je na twee jaar kunt vaststellen.
Maar ondanks onze toch redelijke toenadering heeft zij niet alleen van tijd tot tijd ernstige problemen omtrent seksualiteit (slechte ervaringen in het verleden), maar blijkbaar ook chronisch minder behoefte eraan dan ik.
Nu zit ik dus met het probleem dat ik afgezien van de overtuiging dat het niet alleen om seks draait met het probleem dat ik het idee heb dat ik mezelf niet meer zou kunnen aankijken, iig een tijd, wanneer ik haar voor seks zou verlaten.
Aan de andere kant zit ik met het (tot nu toe potentiele) probleem dat ik wel heel erg ga hangen naar fysieke compensatie bij anderen. En dan heb ik het niet over mijn eigen hand...
Bah. Ik zou graag weten wat hier zoal de gedachten over zijn. Mogelijk is er iets van op te steken...
quote:Dat kun je vereenvoudigen tot 1/2, oftewel eens in de 2 dagen
Op vrijdag 14 februari 2003 15:02 schreef Bill_E het volgende:[..]
iedere dag 2/4 keer ja
En naar de topicstarter:
Als je de neiging hebt om het bij een ander te gaan zoekn (vreemdgaan dus) dan lijkt het me beter om het met deze vriendin uit te maken, want dan heeft ze dus niets aan iemand zoals jij. Simpel zat.
quote:zal ik jou eens eventjes haarfijn uitleggen wat daarvan de reden is?...
Op vrijdag 14 februari 2003 15:13 schreef basvanderheyden het volgende:
De meeste reacties hier zijn net zo bagger als wanneer je in ONZ een onzintopic opent. Gadverdammen.
JE BENT DOM
quote:Lieve........, Ik moet ff met je praten..
Op vrijdag 14 februari 2003 15:22 schreef basvanderheyden het volgende:
En zichtbaar meer ontopic: Ik zit er dus inderdaad wel aan te denken het met haar te gaan bespreken, maar ik vind het toch enigszins moeilijk...
bla bla bla... gewoon vertellen man....
ze begrijpt je heus wel.... Anders krijg je strax alleen maar ruzie, en dan zeg je het als je boos bent?!?!!?!?
en dat is natuurlijk niet de bedoeling....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |