wat win je dan als je het correct hebt?quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
Prima op koers voor mijn 1-3 voorspelling
Wel raar dat Yorbe God niet heeft bedankt voor de goal.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit topic heeft een schop onder de kont nodig
Dat lijkt mij sterk..quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:55 schreef Zorro het volgende:
Dit doelpunt brengt spontaan mijn Wifi verbinding weer terug
Err staan veel sterkere verhalen in dat Bijbelboek anders.quote:
PSVers bedanken God niet zo vaak, alleen Lozano een keertje had ik gehoord van Coco. God mag weten of hij dat echt heeft gezegd.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel raar dat Yorbe God niet heeft bedankt voor de goal.
Duidelijk een goal van zijn hand namelijk.
Je bent in de war met Maradonaquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel raar dat Yorbe God niet heeft bedankt voor de goal.
Duidelijk een goal van zijn hand namelijk.
Lozano lijkt mij wel een leugenaar.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PSVers bedanken God niet zo vaak, alleen Lozano een keertje had ik gehoord van Coco. God mag weten of hij dat echt heeft gezegd.
Dan kan dit doelpunt nooit van zijn hand zijn. Dat was langer geleden.quote:
Daarom heb ik dat ook niet beweerd.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan kan dit doelpunt nooit van zijn hand zijn. Dat was langer geleden.
Van mij mag je hier chocolade en kaas opdoen hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:58 schreef KingRoland het volgende:
ik ga een paar croissantjes opwarmen
Oh dat begreep ik omdat vanwege dat je het over de hand van God had.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom heb ik dat ook niet beweerd.
kreeg een hoop gezeik daarmeequote:Op dinsdag 12 december 2023 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van mij mag je hier chocolade en kaas opdoen hoor.
Ik veroordeel niet.
Het is Imca Marinadonaquote:
Dat is sarcasme.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kreeg een hoop gezeik daarmee
ondertussen eten users patat, kipnuggets, fast food pizza en ander troep en krijgen altijd een 'eet smakelijk' te horen
Let maar niet op hun.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ondertussen eten users patat, kipnuggets, fast food pizza, kapsalon en ander troep en krijgen altijd een 'eet smakelijk' te horen
Vanavond Stamppot andijvie met gehaktrol spek en ui.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ondertussen eten users patat, kipnuggets, fast food pizza, kapsalon en ander troep en krijgen altijd een 'eet smakelijk' te horen
quote:
Stamppot. Zei ik toch.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:04 schreef KingRoland het volgende:
PSV gaat deze pot wel winnen
niet quoten
Eet smakelijk ouwe reusquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik herken het shirt en bijbehorende pens directquote:
Ze zijn het er nog niet helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:08 schreef PicoMMP het volgende:
Sevilla gaat niet de Europa League winnen dit jaar
Het kan nogquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze zijn het er nog niet helemaal mee eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |