Grapjasquote:Op woensdag 6 december 2023 17:30 schreef heywoodu het volgende:
Scoorde ze niet ook vooral omdat ze nu even een relatie heeft met een grote ster uit het American football?
Wat had ze precies kunnen doen? Ik vind de muziek vreselijk, maar wel tof dat ze al haar personeel dikke bonussen uitkeert, truckchauffeurs 100k. Dat kan ik dan wel waarderen.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:40 schreef KingRoland het volgende:
Wat een bullshit zeg. Achterlijk wijf is verantwoordelijk voor de dood van een van haar fans in Brazilië toen het daar snikheet was. En tuurlijk wie gaat als domme fan met dat soort temperaturen naar een concert, eigen schuld dikke bult maar goed.. En dan heb je mensen die zeggen dat de organisatie van haar concert verantwoordelijk is, maar als artiest heb je ook invloed, zeker een artiest met haar reputatie. Daar hoef je geen hersens voor te hebben om te bepalen of je een concert kan geven met deze hitte en het aantal fans.
Walgelijk.
In tegenstelling tot Poetin die geen vlieg kwaad doetquote:Op woensdag 6 december 2023 17:40 schreef KingRoland het volgende:
Wat een bullshit zeg. Achterlijk wijf is verantwoordelijk voor de dood van een van haar fans in Brazilië toen het daar snikheet was. En tuurlijk wie gaat als domme fan met dat soort temperaturen naar een concert, eigen schuld dikke bult maar goed.. En dan heb je mensen die zeggen dat de organisatie van haar concert verantwoordelijk is, maar als artiest heb je ook invloed, zeker een artiest met haar reputatie. Daar hoef je geen groot stuk hersens voor te hebben om te bepalen of je een concert kan geven in extreme hitte en met groot aantal fans.
Walgelijk.
Ervan uitgaande dat ik Poetin liever op plaats 1 ziequote:Op woensdag 6 december 2023 17:45 schreef wdn het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Poetin die geen vlieg kwaad doet
Nou ja, dat leverde natuurlijk ook flink veel aandacht op, naast die andere zaken. Het is sowieso natuurlijk apart dat deze mevrouw deze hele verkiezing wint, zéker nu ze ook niet echt in een lekker daglicht staat gezien het concert in Rio.quote:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:40 schreef KingRoland het volgende:
Wat een bullshit zeg. Achterlijk wijf is verantwoordelijk voor de dood van een van haar fans in Brazilië toen het daar snikheet was. En tuurlijk wie gaat als domme fan met dat soort temperaturen naar een concert, eigen schuld dikke bult maar goed.. En dan heb je mensen die zeggen dat de organisatie van haar concert verantwoordelijk is, maar als artiest heb je ook invloed, zeker een artiest met haar reputatie. Daar hoef je geen groot stuk hersens voor te hebben om te bepalen of je een concert kan geven in extreme hitte en met groot aantal fans.
Walgelijk.
Zij is al heel lang een véél grotere ster dan hij is...quote:Op woensdag 6 december 2023 17:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat leverde natuurlijk ook flink veel aandacht op, naast die andere zaken. Het is sowieso natuurlijk apart dat deze mevrouw deze hele verkiezing wint, zéker nu ze ook niet echt in een lekker daglicht staat gezien het concert in Rio.
Dit, ik ben een metalhead vooral, maar Taylor Swift staat al wel echt jaren aan kop van de muziekscene. Ook de meest beluisterde artiest van 2023 in Nederland.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zij is al heel lang een véél grotere ster dan hij is...
"NFL Draft: 2013 / Round: 3 / Pick: 63"quote:Op woensdag 6 december 2023 17:30 schreef heywoodu het volgende:
Scoorde ze niet ook vooral omdat ze nu even een relatie heeft met een grote ster uit het American football?
Ik ben een 'van-alles-en-nog-wat-head'.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit, ik ben een metalhead vooral, maar Taylor Swift staat al wel echt jaren aan kop van de muziekscene. Ook de meest beluisterde artiest van 2023 in Nederland.
Nou, deze metalhead kan geen een nummer van haar noemenquote:Op woensdag 6 december 2023 17:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit, ik ben een metalhead vooral, maar Taylor Swift staat al wel echt jaren aan kop van de muziekscene. Ook de meest beluisterde artiest van 2023 in Nederland.
Onderschat Taylor niet: https://time.com/6307420/taylor-swift-eras-tour-money-economy/quote:Op woensdag 6 december 2023 17:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat leverde natuurlijk ook flink veel aandacht op, naast die andere zaken. Het is sowieso natuurlijk apart dat deze mevrouw deze hele verkiezing wint, zéker nu ze ook niet echt in een lekker daglicht staat gezien het concert in Rio.
Overigens heb ik verder niks tegen haar hoor, daar niet van. Maar voor iets als dit zou je eerder iemand verwachten met meer internationale invloed.
Ik ben zelf geen fan ofzo, al kan ik sommige nummers waarderen, maar wel een beetje algemene muziek ontwikkeling wat de grootste artiesten wereldwijd zijn van de laatste 10 jaar. Net alsof je in de jaren 80 niet of nauwelijks zou weten wie Michael Jackson is.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nou, deze metalhead kan geen een nummer van haar noemen
Ik heb er niks mee, maar prima als mensen er plezier van hebben.
Punt is. Ik luister nog nauwelijks radio. Allemaal streaming. Ook veel nieuwe muziek. Ik draai bijvoorbeeld graag Lana del Rey, maar ja; geen Taylor Swift.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen fan ofzo, al kan ik sommige nummers waarderen, maar wel een beetje algemene muziek ontwikkeling wat de grootste artiesten wereldwijd zijn van de laatste 10 jaar. Net alsof je in de jaren 80 niet of nauwelijks zou weten wie Michael Jackson is.
quote:Op woensdag 6 december 2023 17:47 schreef wdn het volgende:
Haar actie om jongeren naar de stembus te krijgen zal de doorslag hebben gegeven lijkt me
Het waren er dusdanig veel dat het een zichtbare verschil maakte in een aantal staten
Kort gezegd: Nee.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:30 schreef heywoodu het volgende:
Het gaat ook niet om "leukste persoon van het jaar"quote:Op woensdag 6 december 2023 17:40 schreef KingRoland het volgende:
Walgelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |