abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 6 december 2023 @ 17:05:31 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_211535888
Taylor Swift is door Time Magazine uitgeroepen tot Persoon van het Jaar. Dat maakte het Amerikaanse tijdschrift woensdag bekend.

De Amerikaanse zangeres laat onder anderen de Russische president Vladimir Poetin, de Britse koning Charles en alle stakende acteurs uit Hollywood achter zich in de verkiezing. Swift bracht dit jaar onder meer diverse albums (opnieuw) succesvol uit, ging op wereldtournee en maakte van haar optredens ook een film die het in de bioscopen zeer goed deed.

In 2017 stond Swift ook al op de cover van Time Magazine. Zij was toen samen met actrice Ashley Judd, schrijfster Susan Fowler, lobbyist Adama Iwu en aardbeienplukker Isabel Pascual als de zogenoemde Silence Breakers (stiltedoorbrekers) uitgeroepen tot Persoon van het Jaar. Zij kwamen op voor hun rechten en spraken zich uit tegen seksueel misbruik dat anderen en zijzelf hadden meegemaakt.

https://www.ad.nl/show/ta(...)n-het-jaar~a2350c37/

Absurd, nog vreemder dan Bob Dylan de Nobelprijs voor literatuur.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 december 2023 @ 17:30:35 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211536208
Scoorde ze niet ook vooral omdat ze nu even een relatie heeft met een grote ster uit het American football?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211536298
Wat een bullshit zeg. Achterlijk wijf is verantwoordelijk voor de dood van een van haar fans in Brazilië toen het daar snikheet was. En tuurlijk wie gaat als domme fan met dat soort temperaturen naar een concert, eigen schuld dikke bult maar goed.. En dan heb je mensen die zeggen dat de organisatie van haar concert verantwoordelijk is, maar als artiest heb je ook invloed, zeker een artiest met haar reputatie. Daar hoef je geen groot stuk hersens voor te hebben om te bepalen of je een concert kan geven in extreme hitte en met groot aantal fans.

Walgelijk.
graag op anoniem
pi_211536331
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:30 schreef heywoodu het volgende:
Scoorde ze niet ook vooral omdat ze nu even een relatie heeft met een grote ster uit het American football?
Grapjas :')
Tails tell tales
pi_211536340
quote:
6s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:40 schreef KingRoland het volgende:
Wat een bullshit zeg. Achterlijk wijf is verantwoordelijk voor de dood van een van haar fans in Brazilië toen het daar snikheet was. En tuurlijk wie gaat als domme fan met dat soort temperaturen naar een concert, eigen schuld dikke bult maar goed.. En dan heb je mensen die zeggen dat de organisatie van haar concert verantwoordelijk is, maar als artiest heb je ook invloed, zeker een artiest met haar reputatie. Daar hoef je geen hersens voor te hebben om te bepalen of je een concert kan geven met deze hitte en het aantal fans.

Walgelijk.
Wat had ze precies kunnen doen? Ik vind de muziek vreselijk, maar wel tof dat ze al haar personeel dikke bonussen uitkeert, truckchauffeurs 100k. Dat kan ik dan wel waarderen.

Ziet er ook wat apetijtelijker uit dan zo'n Putler op de cover.
  woensdag 6 december 2023 @ 17:45:34 #6
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_211536346
quote:
Wat een bullshit zeg. Achterlijk wijf is verantwoordelijk voor de dood van een van haar fans in Brazilië toen het daar snikheet was. En tuurlijk wie gaat als domme fan met dat soort temperaturen naar een concert, eigen schuld dikke bult maar goed.. En dan heb je mensen die zeggen dat de organisatie van haar concert verantwoordelijk is, maar als artiest heb je ook invloed, zeker een artiest met haar reputatie. Daar hoef je geen groot stuk hersens voor te hebben om te bepalen of je een concert kan geven in extreme hitte en met groot aantal fans.

Walgelijk.
In tegenstelling tot Poetin die geen vlieg kwaad doet *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_211536351
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:45 schreef wdn het volgende:

[..]
In tegenstelling tot Poetin die geen vlieg kwaad doet *O*
Ervan uitgaande dat ik Poetin liever op plaats 1 zie :') begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk voor je
graag op anoniem
pi_211536356
'Persoon van het Jaar' vind ik op zich altijd nogal wat (voor bijna wie dan ook), maar Swift is zeker wel iemand die ik dat gun, dus prima wat mij betreft! ^O^
Tails tell tales
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 december 2023 @ 17:47:06 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211536358
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:43 schreef Forbry het volgende:

[..]
Grapjas :')
Nou ja, dat leverde natuurlijk ook flink veel aandacht op, naast die andere zaken. Het is sowieso natuurlijk apart dat deze mevrouw deze hele verkiezing wint, zéker nu ze ook niet echt in een lekker daglicht staat gezien het concert in Rio.

Overigens heb ik verder niks tegen haar hoor, daar niet van. Maar voor iets als dit zou je eerder iemand verwachten met meer internationale invloed.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211536361
quote:

Walgelijk.
Wat een onzin.
Tails tell tales
  woensdag 6 december 2023 @ 17:47:27 #11
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_211536363
Haar actie om jongeren naar de stembus te krijgen zal de doorslag hebben gegeven lijkt me
Het waren er dusdanig veel dat het een zichtbare verschil maakte in een aantal staten
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_211536370
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, dat leverde natuurlijk ook flink veel aandacht op, naast die andere zaken. Het is sowieso natuurlijk apart dat deze mevrouw deze hele verkiezing wint, zéker nu ze ook niet echt in een lekker daglicht staat gezien het concert in Rio.
Zij is al heel lang een véél grotere ster dan hij is...
Tails tell tales
pi_211536386
En ik zie ook echt niet in dat dat overlijden ook maar enigszins iets met haar als persoon van doen heeft.
Tails tell tales
  woensdag 6 december 2023 @ 17:50:43 #14
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211536392
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:48 schreef Forbry het volgende:

[..]
Zij is al heel lang een véél grotere ster dan hij is...
Dit, ik ben een metalhead vooral, maar Taylor Swift staat al wel echt jaren aan kop van de muziekscene. Ook de meest beluisterde artiest van 2023 in Nederland.
  woensdag 6 december 2023 @ 17:59:51 #15
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211536501
quote:
"NFL Draft: 2013 / Round: 3 / Pick: 63"

Dit is niveautje Ard van Peppen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211536525
Voorheen Hitler op de cover, dan is Taylor wel een vooruitgang.
Plaats hier uw advertentie
pi_211537900
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:50 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit, ik ben een metalhead vooral, maar Taylor Swift staat al wel echt jaren aan kop van de muziekscene. Ook de meest beluisterde artiest van 2023 in Nederland.
Ik ben een 'van-alles-en-nog-wat-head'. :P Ik houd ook van metal (bijv. erg gek van Tool voor zover je dat echt metal moet noemen), maar ook van Swift vind ik best aardig wat liedjes (erg) leuk/goed. Sowieso, of het nou iemands smaak is of niet, ze kan absoluut het één en ander heel goed. Daarnaast is zij volgens mij best wel een tof en ook lief persoon. Ze komt op mij ook altijd erg 'grounded', 'down to earth' en 'humble' over, wat ik voor zo'n enorme ster als zij best wel bewonderenswaardig vind.

Hoe het ook zij, zij is gewoon een mega ster, al heel wat jaren en internationaal, waaronder ook in Nederland idd!

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 06-12-2023 19:54:13 ]
Tails tell tales
  woensdag 6 december 2023 @ 19:52:40 #18
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211538078
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:50 schreef Momo het volgende:

[..]
Nou, deze metalhead kan geen een nummer van haar noemen

Ik heb er niks mee, maar prima als mensen er plezier van hebben.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 6 december 2023 @ 19:53:56 #19
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211538100
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Overigens heb ik verder niks tegen haar hoor, daar niet van. Maar voor iets als dit zou je eerder iemand verwachten met meer internationale invloed.
Onderschat Taylor niet: https://time.com/6307420/taylor-swift-eras-tour-money-economy/
  woensdag 6 december 2023 @ 20:15:43 #20
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211538582
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 19:52 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Nou, deze metalhead kan geen een nummer van haar noemen

Ik heb er niks mee, maar prima als mensen er plezier van hebben.
Ik ben zelf geen fan ofzo, al kan ik sommige nummers waarderen, maar wel een beetje algemene muziek ontwikkeling wat de grootste artiesten wereldwijd zijn van de laatste 10 jaar. Net alsof je in de jaren 80 niet of nauwelijks zou weten wie Michael Jackson is.
  woensdag 6 december 2023 @ 20:20:33 #21
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211538697
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik ben zelf geen fan ofzo, al kan ik sommige nummers waarderen, maar wel een beetje algemene muziek ontwikkeling wat de grootste artiesten wereldwijd zijn van de laatste 10 jaar. Net alsof je in de jaren 80 niet of nauwelijks zou weten wie Michael Jackson is.
Punt is. Ik luister nog nauwelijks radio. Allemaal streaming. Ook veel nieuwe muziek. Ik draai bijvoorbeeld graag Lana del Rey, maar ja; geen Taylor Swift. :)

Ik weet wie het is, maar daar is alles mee gezegd.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_211541485
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:47 schreef wdn het volgende:
Haar actie om jongeren naar de stembus te krijgen zal de doorslag hebben gegeven lijkt me
Het waren er dusdanig veel dat het een zichtbare verschil maakte in een aantal staten
  donderdag 7 december 2023 @ 08:41:40 #23
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_211541532
Vind het wel een terechte keus, ze was niet uit de media te slaan het afgelopen jaar en is uiteraard een van de meest succesvolle popsterren op dit moment. Gefeliciteerd hoor, Taylor.
pi_211541629
quote:
Kort gezegd: Nee.
  donderdag 7 december 2023 @ 08:59:17 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211541636
quote:

Walgelijk.
Het gaat ook niet om "leukste persoon van het jaar"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')