Ik zag dat je nu iets van 23 Euro voor een .nl moet betalen bij Versio. Dat kost hun om en nabij de 4 Euro per jaar, dus dat gaat bijna 8 keer over de kop. Versio was een hoster van matige kwaliteit, maar de prijs was wel heel interessant. Dat valt nu weg en blijft er een matige hoster over helaas.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:08 schreef SEMTEX het volgende:
Ik volg ook even. Ben nog steeds klant bij Versio, maar twee weken geleden was mijn domein ineens totaal onbereikbaar en bleken zowel sitebuilder site en mailboxen uitgeschakeld zonder enig bericht. Wil voor de toekomst misschien ook gaan uitkijken naar iets anders, want de partij die Versio nu overgenomen heeft begint de Martin Shkreli van de hosting te worden.
Exact dit, iedereen verhoogt de prijzen. Als je dan toch meer gaat betalen kan je beter naar een partij gaan die kwaliteit levert.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:40 schreef 111210 het volgende:
Welk bedrijf verhoogt zn prijzen niet dan? Sinds corona en oekrainie krijg ik standaard mailtjes met forse verhogingen van vanalles en nog wat.
Daarvoor zelden
Ik heb enkele jaren bij Antagonist gezeten (had er wat domeinen) en dat beviel wel erg goed.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:02 schreef Chandler het volgende:
Ik heb een aantal domeinen bij transip en host de sites bij versio maar beide bedrijven verhogen de prijzen nu zo erg dat het een beetje de spuigaten uit begint te lopen maar zie door de bomen het bos niet meer.
Zijn er mensen die een beetje zicht hebben op webhosters en domeinbrokers? en mij eventueel kunnen adviseren?
Ik heb een paar voorwaarden;
- Sowieso PHP/MySQL
- Verhuis service van mijn sites naar de nieuwe hoster (scheelt mij bergen met werk ;-) en zijn vooral statische sites)
- minimaal 10gb space
- minimaal 25gb data p/m (maar gebruik vaak veel minder)
Wie kan mij adviseren?
Nu we het er toch over hebben; beetje OT maar eind jaren 90 heb ik eens een website willen bouwen om te kijken hoe dat ging. Eerst alle benodigde software verzameld en dacht toen,dat het mij wel een paar dagen zou duren om een site te bouwen. Was er met 3 uurtjes mee klaar en toen verviel mijn interesse.quote:Op maandag 4 maart 2024 01:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb enkele jaren bij Antagonist gezeten (had er wat domeinen) en dat beviel wel erg goed.
Waren ook bereikbaar.
Vergelijk de Trustpilot rating van Antagonist maar eens met die van Strato
Ik snap je vergelijking alleen is antagonist wel een stuk prijziger...dat is ook een van de redenen, mijn websites leveren niets op dus wil er ook niet al te veel in investeren!quote:Op maandag 4 maart 2024 01:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb enkele jaren bij Antagonist gezeten (had er wat domeinen) en dat beviel wel erg goed.
Waren ook bereikbaar.
Vergelijk de Trustpilot rating van Antagonist maar eens met die van Strato
mijn.host al gecheckt? Redelijk geprijsd en grote partij.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:15 schreef Chandler het volgende:
Maar helaas weinig tot geen suggesties? niemand meer?
Ik heb net even naar de website van EuroDNS gekeken maar die website laad echt retetraag hier.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:14 schreef dimmak het volgende:
Mijn domeinen heb ik bij EuroDNS staan. Op dit moment nog hosting bij Antagonist, maar dat loopt ook de spuitgaten uit voor het doel waarvoor de host is. Volgend jaar verhuis ik de host denk ik ook naar EuroDNS en anders naar mijn.host ofzo.
Er is een reden dat ze wat prijziger zijnquote:Op maandag 4 maart 2024 17:55 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik snap je vergelijking alleen is antagonist wel een stuk prijziger...dat is ook een van de redenen, mijn websites leveren niets op dus wil er ook niet al te veel in investeren!
Ik had wat blogs die bij m'n YouTube kanalen hoorden en dat zorgde toch voor wat extra verkeer.quote:Op maandag 4 maart 2024 10:51 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben; beetje OT maar eind jaren 90 heb ik eens een website willen bouwen om te kijken hoe dat ging. Eerst alle benodigde software verzameld en dacht toen,dat het mij wel een paar dagen zou duren om een site te bouwen. Was er met 3 uurtjes mee klaar en toen verviel mijn interesse.
Mijn vraag is eigenlijk; wat moet je met een website? Toen heb ik daar over nagedacht en kwam tot de conclusie dat ik niks te melden en/of te verhandelen heb op het internet. Hoe zit dat met jou?
Okee, thanks voor het inkijkjequote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik had wat blogs die bij m'n YouTube kanalen hoorden en dat zorgde toch voor wat extra verkeer.
In het begin ook nog een ICT blogje gehad met wat ICT nieuws, tips en trucs. Met de reclame banners had je 10-15 jaar geleden wel eens een leuke klik van ¤10 of ¤20. Ook een referral link naar DealExtreme en ook daar had ik wel inkomsten uit, tot ze in China ineens net deden of ik niet meer bestond en ~¤400 aan inkomsten lieten verdwijnen.
Het verkeer groeide maar de inkomsten liepen terug.
Idem voor YouTube, meer views, minder inkomsten.
Ik doe er niets meer aan maar de kanalen laat ik wel staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |