abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211535857
Ik heb een aantal domeinen bij transip en host de sites bij versio maar beide bedrijven verhogen de prijzen nu zo erg dat het een beetje de spuigaten uit begint te lopen maar zie door de bomen het bos niet meer.

Zijn er mensen die een beetje zicht hebben op webhosters en domeinbrokers? en mij eventueel kunnen adviseren?

Ik heb een paar voorwaarden;

- Sowieso PHP/MySQL
- Verhuis service van mijn sites naar de nieuwe hoster (scheelt mij bergen met werk ;-) en zijn vooral statische sites)
- minimaal 10gb space
- minimaal 25gb data p/m (maar gebruik vaak veel minder)

Wie kan mij adviseren?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_211536047
Als je veel sites hebt en beetje handig bent dan is een vps vaak veel voordeliger dan allemaal losse vhostjes/pakketjes op een shared server. Zit je ook niet aan maxima vast qua hoeveelheid domeinen of databases etc en je bent veel flexibeler qua opzet, software etc.

Verhuisservice van sites kan je denk ik wel vergeten. Ik denk niet dat je die service kan vinden en al helemaal niet dat die goedkoop zal zijn. Dat is namelijk maatwerk en dat is duur. Je weet niet wat voor custom zooi je tegen gaat komen, en al het werk dat daar aan vast zit. Plus alle wachtwoorden etc. Ik zou er zelf (als dienstverlener) niet aan beginnen, dikke ellende man.
pi_211537059
Heel eerlijk, ik zou Versio gedag zeggen en alles bij TransIP neerzetten.
Powered by JanetjeŽ
pi_211537864
Welk bedrijf verhoogt zn prijzen niet dan? Sinds corona en oekrainie krijg ik standaard mailtjes met forse verhogingen van vanalles en nog wat.

Daarvoor zelden
  donderdag 7 december 2023 @ 11:08:18 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211542746
Ik volg ook even. Ben nog steeds klant bij Versio, maar twee weken geleden was mijn domein ineens totaal onbereikbaar en bleken zowel sitebuilder site en mailboxen uitgeschakeld zonder enig bericht. Wil voor de toekomst misschien ook gaan uitkijken naar iets anders, want de partij die Versio nu overgenomen heeft begint de Martin Shkreli van de hosting te worden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_211542832
Mijn domeinen heb ik bij EuroDNS staan. Op dit moment nog hosting bij Antagonist, maar dat loopt ook de spuitgaten uit voor het doel waarvoor de host is. Volgend jaar verhuis ik de host denk ik ook naar EuroDNS en anders naar mijn.host ofzo.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_211543321
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:08 schreef SEMTEX het volgende:
Ik volg ook even. Ben nog steeds klant bij Versio, maar twee weken geleden was mijn domein ineens totaal onbereikbaar en bleken zowel sitebuilder site en mailboxen uitgeschakeld zonder enig bericht. Wil voor de toekomst misschien ook gaan uitkijken naar iets anders, want de partij die Versio nu overgenomen heeft begint de Martin Shkreli van de hosting te worden.
Ik zag dat je nu iets van 23 Euro voor een .nl moet betalen bij Versio. Dat kost hun om en nabij de 4 Euro per jaar, dus dat gaat bijna 8 keer over de kop. Versio was een hoster van matige kwaliteit, maar de prijs was wel heel interessant. Dat valt nu weg en blijft er een matige hoster over helaas.
Powered by JanetjeŽ
pi_211543330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 19:40 schreef 111210 het volgende:
Welk bedrijf verhoogt zn prijzen niet dan? Sinds corona en oekrainie krijg ik standaard mailtjes met forse verhogingen van vanalles en nog wat.

Daarvoor zelden
Exact dit, iedereen verhoogt de prijzen. Als je dan toch meer gaat betalen kan je beter naar een partij gaan die kwaliteit levert.
Powered by JanetjeŽ
pi_211555671
Maar helaas weinig tot geen suggesties? niemand meer? :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 8 december 2023 @ 16:32:26 #10
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_211555842
Als je hosting voor weinig wil, is er altijd Webreus. Ze zijn niet bijzonder goed verder, maar het kost 30 euro per jaar voor best een aardig hostingpakket.
pi_212681015
Probleem is dat ik sowieso 7 domeinen moet kunnen toevoegen. Gebruik is nu zo'n 8GB maar groeit iets met de dag. Dataverkeer is te verwaarlozen.

Vimexx bekeken, lijkt een goede keuze qua prijs..

Reseller Webhosting Plus pakket voor maar ¤ 3,49 / maand* (42 euro 1e jaar)
Verlengen tegen ¤ 4,99 per maand (dus 60 per jaar)

Vandaag weer even bij versio wezen kijken maar kon gewoon niet eens mijn domeinen vinden in hun control panel (hosting van een aantal sites) kon wel via FTP er bij maar verder ho maar... dus ben er echt klaar mee en wil eigenlijk voor de 19e verhuizen (dan moet ik weer een maandje verlengen).

Maar mocht iemand nog een leukere tip hebben, let me know! :)
Like trump...
pi_212683915
Ik heb er de ballen verstand van, maar zie wel eens Strato reclames. Is dat niks? :P
https://www.strato.nl/
pi_212683933
quote:
5s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:02 schreef Chandler het volgende:
Ik heb een aantal domeinen bij transip en host de sites bij versio maar beide bedrijven verhogen de prijzen nu zo erg dat het een beetje de spuigaten uit begint te lopen maar zie door de bomen het bos niet meer.

Zijn er mensen die een beetje zicht hebben op webhosters en domeinbrokers? en mij eventueel kunnen adviseren?

Ik heb een paar voorwaarden;

- Sowieso PHP/MySQL
- Verhuis service van mijn sites naar de nieuwe hoster (scheelt mij bergen met werk ;-) en zijn vooral statische sites)
- minimaal 10gb space
- minimaal 25gb data p/m (maar gebruik vaak veel minder)

Wie kan mij adviseren?
Ik heb enkele jaren bij Antagonist gezeten (had er wat domeinen) en dat beviel wel erg goed.
Waren ook bereikbaar.

Vergelijk de Trustpilot rating van Antagonist maar eens met die van Strato ;)
pi_212686458
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 01:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik heb enkele jaren bij Antagonist gezeten (had er wat domeinen) en dat beviel wel erg goed.
Waren ook bereikbaar.

Nu we het er toch over hebben; beetje OT maar eind jaren 90 heb ik eens een website willen bouwen om te kijken hoe dat ging. Eerst alle benodigde software verzameld en dacht toen,dat het mij wel een paar dagen zou duren om een site te bouwen. Was er met 3 uurtjes mee klaar en toen verviel mijn interesse. :P

Mijn vraag is eigenlijk; wat moet je met een website? Toen heb ik daar over nagedacht en kwam tot de conclusie dat ik niks te melden en/of te verhandelen heb op het internet. Hoe zit dat met jou?
pi_212691636
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 01:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Waren ook bereikbaar.

Ik snap je vergelijking alleen is antagonist wel een stuk prijziger...dat is ook een van de redenen, mijn websites leveren niets op dus wil er ook niet al te veel in investeren! :Y
Like trump...
pi_212698529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 16:15 schreef Chandler het volgende:
Maar helaas weinig tot geen suggesties? niemand meer? :@
mijn.host al gecheckt? Redelijk geprijsd en grote partij.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_212699306
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:14 schreef dimmak het volgende:
Mijn domeinen heb ik bij EuroDNS staan. Op dit moment nog hosting bij Antagonist, maar dat loopt ook de spuitgaten uit voor het doel waarvoor de host is. Volgend jaar verhuis ik de host denk ik ook naar EuroDNS en anders naar mijn.host ofzo.
Ik heb net even naar de website van EuroDNS gekeken maar die website laad echt retetraag hier.
pi_212699524
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 17:55 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik snap je vergelijking alleen is antagonist wel een stuk prijziger...dat is ook een van de redenen, mijn websites leveren niets op dus wil er ook niet al te veel in investeren! :Y
Er is een reden dat ze wat prijziger zijn ;)

Anders wat gepromoveerT voorstelde. Strato.
Ook daar heb ik nog een domein, geen hosting.
pi_212699561
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2024 10:51 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]
Nu we het er toch over hebben; beetje OT maar eind jaren 90 heb ik eens een website willen bouwen om te kijken hoe dat ging. Eerst alle benodigde software verzameld en dacht toen,dat het mij wel een paar dagen zou duren om een site te bouwen. Was er met 3 uurtjes mee klaar en toen verviel mijn interesse. :P

Mijn vraag is eigenlijk; wat moet je met een website? Toen heb ik daar over nagedacht en kwam tot de conclusie dat ik niks te melden en/of te verhandelen heb op het internet. Hoe zit dat met jou?
Ik had wat blogs die bij m'n YouTube kanalen hoorden en dat zorgde toch voor wat extra verkeer.

In het begin ook nog een ICT blogje gehad met wat ICT nieuws, tips en trucs. Met de reclame banners had je 10-15 jaar geleden wel eens een leuke klik van ¤10 of ¤20. Ook een referral link naar DealExtreme en ook daar had ik wel inkomsten uit, tot ze in China ineens net deden of ik niet meer bestond en ~¤400 aan inkomsten lieten verdwijnen.

Het verkeer groeide maar de inkomsten liepen terug.
Idem voor YouTube, meer views, minder inkomsten.

Ik doe er niets meer aan maar de kanalen laat ik wel staan.
pi_212703412
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 10:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik had wat blogs die bij m'n YouTube kanalen hoorden en dat zorgde toch voor wat extra verkeer.

In het begin ook nog een ICT blogje gehad met wat ICT nieuws, tips en trucs. Met de reclame banners had je 10-15 jaar geleden wel eens een leuke klik van ¤10 of ¤20. Ook een referral link naar DealExtreme en ook daar had ik wel inkomsten uit, tot ze in China ineens net deden of ik niet meer bestond en ~¤400 aan inkomsten lieten verdwijnen.

Het verkeer groeide maar de inkomsten liepen terug.
Idem voor YouTube, meer views, minder inkomsten.

Ik doe er niets meer aan maar de kanalen laat ik wel staan.
Okee, thanks voor het inkijkje :)
  zondag 10 maart 2024 @ 14:58:33 #21
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_212770986
De internationale domein hosters gebruiken. Namecheap of Porkbun. ben je voor minder dan 10 dollar klaar. Wat de Nederlandse bedrijven vragen is ronduit belachelijk, heeft ook niks meer met gestegen kosten te maken.

Overigens is Versio een ontzettend amateuristische partij. Hierboven stond ergens ook al een geval, en ook in mijn geval hebben ze rond dezelfde tijd, uit het niets, zonder iets te meldden, al mijn DNS records weten te verwijderen.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_212868069
Het is Vimexx geworden, gisteren alles verhuisd en dat ging best... kosten met 2/3 gedaald! :Y
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')