abonnement Unibet Coolblue
pi_563479
VORIG JAAR BAALDE IK EEN BEETJE....

Omdat het (wat mij toch wel een spektakel leek) Big Brother einde de dag voor nieuwjaarsdag was. Het leek mij een cooler idee om gewoon dat hele feest meteen tot oud & nieuw show te maken, domme aktie van Veronica dat ze die kans niet meteen aan pakte want er is elk jaar GEEN KLOTE AAN met oud & nieuw.

Pakken ze dit jaar heel toevallig wel die kans aan of niet? Ik ben te lui om te tellen hehehehe....

Mocht Veronica dit lezen: Goed idee?

pi_563493
Lieve MiRRoRman, ik moet je teleurstellen. Ik doe het niet graag, maar het moet.

De 30e is het eindspektakel

pi_563553
mirrorman nou nee dank je

ze zijn al genoeg in de watjes gelegd, een beetje ingetogenheid is wel op z'n plaats na alle verwennerij
wat zeg ik? een beetje?

ik kijk vaak tussen 6 en 7 naar een kwis (en ik ben geen kwisliefhebber) die de weakest link heet, het wordt gepresenteerd door een bijzonder strenge mevrouw die iedere dag 3 hummies als ontbijt besteld en daarbij 10 moderators als zoetmakertje in de zwarte koffie dompelt
afijn, als het hier tijd wordt voor een deelnemer om te vertrekken, dan is er geen feestje, dan komen er geen kadootjes, met een ijzige blik sommeert deze dame de loser te verdwijnen, om daarna fijntjes aan de rest van de deelnemers te melden dat ze er met de pet naar te gooien
zou ik bij BB ook graag zien, dit beleid

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_563613
quote:
Op 18 december 2000 23:00 schreef Tinkerbell het volgende:
Lieve MiRRoRman, ik moet je teleurstellen. Ik doe het niet graag, maar het moet.

De 30e is het eindspektakel


Jammer jammer jammer.... want ik had toch graag ook dat BB eind feest gezien en dat is er nu dus niet bij.

Had ook een MEESTERLIJKE kans geweest om die Mr. Zap aan te smeren trouwens en dat dan als Oud Jaars spektakel te geven.

Jammer Veronica.... Heb al vaker gezegd jullie moeten mij op de ideeėnbank zetten. I'd do a better job than Hummie.

  dinsdag 19 december 2000 @ 18:23:26 #5
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_565776
quote:
Op 18 december 2000 23:18 schreef the-O het volgende:
mirrorman nou nee dank je

ze zijn al genoeg in de watjes gelegd, een beetje ingetogenheid is wel op z'n plaats na alle verwennerij
wat zeg ik? een beetje?

ik kijk vaak tussen 6 en 7 naar een kwis (en ik ben geen kwisliefhebber) die de weakest link heet, het wordt gepresenteerd door een bijzonder strenge mevrouw die iedere dag 3 hummies als ontbijt besteld en daarbij 10 moderators als zoetmakertje in de zwarte koffie dompelt
afijn, als het hier tijd wordt voor een deelnemer om te vertrekken, dan is er geen feestje, dan komen er geen kadootjes, met een ijzige blik sommeert deze dame de loser te verdwijnen, om daarna fijntjes aan de rest van de deelnemers te melden dat ze er met de pet naar te gooien
zou ik bij BB ook graag zien, dit beleid


Jaaaaa! Die Anne Robinson is echt goed. Dat zou volgensmij echt leuk worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')