Een lompe domme boer ( ja nu hou ik me nog in ) gaat het gewoon via de radio uitmaken met zun vriendin. Meisje helemaal stil.... en dat op valentijnsdag... Zoiets doe je gewoon niet...
Verder is alles goed met me
Best wel zielig... Netzoals laats een in de disco, op het karaokepodium, maakt ie het ook uit....
.....
Zeg bdw niet dat alle achterhoekers boeren zijn maar zoiemand wel...
Die gozer is geen meid/vrouw waardig
[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 14-02-2003 12:45]
wat een lul zeg.
die gast verdiend het niet om ooit nog een vriendin te krijgen... blegh
wat een lage actie.
quote:Leek me niet zelfs de DJ was effe stil en dat is die van leuk is anders normaal totaal niet. Die dacht volgens mij gewoon iemand die een leuke valentijns groet wil doen.
Op vrijdag 14 februari 2003 12:46 schreef kamstra het volgende:
Alsof dat geen fake waskom op zeg, denk eens na
Zo niet, dan is het inderdaad niet echt stoer om het zo te doen. Beetje laf eigenlijk. Dan verdiend zo'n eikel geen vrouw.
quote:ja idd zeg
Op vrijdag 14 februari 2003 12:48 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vond het ook zwaar beneden alle peil.
Ik vind overgens msn nog wel kunnen. Ik en mn vriendin hebben allebei dat we niet zo heel makkelijk over onze gevoelens praten en dan is dat toch wel handig het geeft toch een gevoel van vrijheid waardoor je alles makkelijker benoemd. Maar gewoon online komen en zeggen 'oh ja he, het is uit' dat is not done dat moet je IRL doen of over de telefoon.
Dus misschien heeft hij haar eigenlijk wel een dienst bewezen om het zo ontzettend lomp te doen?
Not done.
Jammer dat jullie het niet op prijs stelden, maar ze verdiende het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |