abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211463168
Ultime linkdump.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_211463250
Behalve de Turkse Van kat.
Die staat bekend om zijn voorliefde voor water.

woensdag 29 november 2023 @ 12:02:00 #4
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_211463263
Wij hadden vroeger een kat die mee ging douchen.
Een andere kat die met regelmaat in de vijver viel.

Volgens mij valt de haat best mee. Ook genoeg honden die het water het liefst vermijden.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 29 november 2023 @ 12:08:42 #5
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_211463318
Mijn kittens spelen het liefst de hele dag met water.
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
pi_211464180
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 11:49 schreef schommelstoel het volgende:
Ultime linkdump.
Als het over katten gaat, is zoiets geoorloofd :7
  woensdag 29 november 2023 @ 13:49:54 #7
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_211464348
Wij hebben twee broertjes. Eén wil niets weten van nattigheid, de andere loopt gerust onder de douche door en als er ergens een bak water staat zit hij er met één pootje tot aan zijn oksel in te spetteren.
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
pi_211464667
De catfish is dol op water.
Sterker nog, die kan niet zonder.
pi_211525050
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook genoeg honden die het water het liefst vermijden.
Overwegend de rassen of typen met weinig tot geen ondervacht, zijn ook echte koukleumen... Zoals Pinchers en of Ridgeback. De Ridgeback krijg maar met moeite naar buiten als ook maar 1 regendruppeltje uit de lucht valt, wordt daar niet blij van.
pi_211525080
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 14:02 schreef Watuntrik het volgende:

[..]
Overwegend de rassen of typen met weinig tot geen ondervacht, zijn ook echte koukleumen... Zoals Pinchers en of Ridgeback. De Ridgeback krijg maar met moeite naar buiten als ook maar 1 regendruppeltje uit de lucht valt, wordt daar niet blij van.
Mijn hond ontwijkt onderweg vakkundig alle plassen water :D

En als ik de deur open doe en ze ziet dat het regent rent ze meteen weer naar binnen :')
pi_211525437
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 14:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
En als ik de deur open doe en ze ziet dat het regent rent ze meteen weer naar binnen :')
En ook daarin kunnen katten weer merkwaardig gedrag vertonen.

Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik mijn kat buiten in de regen zie. Doe ik de deur open en roep ik: "Kom maar naar binnen, jochie!" Dan komt hij eerst heel hard aangerend, maar dan ziet hij opeens iets wat zijn interesse wekt. En dan heb ik de deur maar open te houden voor een half uur lang en moet ik een verkoudheid opdoen, zodat meneer op zijn gemakje kan blijven twijfelen of hij naar binnen gaat in de warmte of buiten ondanks de kou en nattigheid het avontuur opzoekt. Als mijn geduld op is en ik wil de deur dichtdoen, reageert hij dat hij toch graag naar binnen gaat, want hij is zo'n zielig natgeregend poesje. Hou ik de deur voor hem open en dan gaat hij weer door met "Ik ben er nog lang niet uit wat ik ga doe, dus je moet de deur voor mij openhouden, want ik vind het niet leuk als ik besluit naar binnen te willen en dan ben je er niet meer om mij naar binnen te laten. :'( Dat heb je toch wel voor mij over? Je bent toch mijn grote vriend die mij lekkere brokjes geeft?"
pi_211525568
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 14:02 schreef Watuntrik het volgende:

[..]
  dinsdag 5 december 2023 @ 15:00:08 #13
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_211525592
Wij hadden een franse basset, nou die wilde eigenlijk niet eens met de poten in het water zodat hij kon drinken. De engels basset die we ervoor hadden, vond het heerlijk om te zwemmen.
De franse basset had overigens ook een jasje gekregen voor de regen en de kou, die arme schat moest je ook altijd inpakken in een fleecedekentje thuis op de bank.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_211525722
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 14:40 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
En ook daarin kunnen katten weer merkwaardig gedrag vertonen.

Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik mijn kat buiten in de regen zie. Doe ik de deur open en roep ik: "Kom maar naar binnen, jochie!" Dan komt hij eerst heel hard aangerend, maar dan ziet hij opeens iets wat zijn interesse wekt. En dan heb ik de deur maar open te houden voor een half uur lang en moet ik een verkoudheid opdoen, zodat meneer op zijn gemakje kan blijven twijfelen of hij naar binnen gaat in de warmte of buiten ondanks de kou en nattigheid het avontuur opzoekt. Als mijn geduld op is en ik wil de deur dichtdoen, reageert hij dat hij toch graag naar binnen gaat, want hij is zo'n zielig natgeregend poesje. Hou ik de deur voor hem open en dan gaat hij weer door met "Ik ben er nog lang niet uit wat ik ga doe, dus je moet de deur voor mij openhouden, want ik vind het niet leuk als ik besluit naar binnen te willen en dan ben je er niet meer om mij naar binnen te laten. :'( Dat heb je toch wel voor mij over? Je bent toch mijn grote vriend die mij lekkere brokjes geeft?"
hahaa, ultieme emotionele chantage van je kad ^O^

Het baasjeDe eigenaar is goed opgevoed :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 5 december 2023 @ 15:32:16 #15
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_211525897
Wij hadden vroeger een kat thuis die het leuk vond om de vallende druppels van een lekkende kraan proberen te pakken.
Was overigens dezelfde die ook de vlammetjes van een brandende kaars uit probeerde te slaan. :o
En die ook propjes papier apporteerde.
Bijzonder beestje. O+
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_211740201
Ik zal het mijn katten vertellen als ze weer eens onder de keukenkraan, douche en zwembad staan.

Die van mij houden van water, heb ze maar een zwembadje geven voor op het balkon omdat de waterbak te klein was om in te staan spetteren.
pi_211740675
2 katten hier. Het meisje gaat in september ongeveer in winterslaap, die haat alles wat met water, kou en regen te maken heeft. Haar rode broer gaat door weer en wind, niets houdt hem tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')