Overwegend de rassen of typen met weinig tot geen ondervacht, zijn ook echte koukleumen... Zoals Pinchers en of Ridgeback. De Ridgeback krijg maar met moeite naar buiten als ook maar 1 regendruppeltje uit de lucht valt, wordt daar niet blij van.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook genoeg honden die het water het liefst vermijden.
Mijn hond ontwijkt onderweg vakkundig alle plassen waterquote:Op dinsdag 5 december 2023 14:02 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Overwegend de rassen of typen met weinig tot geen ondervacht, zijn ook echte koukleumen... Zoals Pinchers en of Ridgeback. De Ridgeback krijg maar met moeite naar buiten als ook maar 1 regendruppeltje uit de lucht valt, wordt daar niet blij van.
En ook daarin kunnen katten weer merkwaardig gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
En als ik de deur open doe en ze ziet dat het regent rent ze meteen weer naar binnen
quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:02 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Overwegend de rassen of typen met weinig tot geen ondervacht, zijn ook echte koukleumen... Zoals Pinchers en of Ridgeback. De Ridgeback krijg maar met moeite naar buiten als ook maar 1 regendruppeltje uit de lucht valt, wordt daar niet blij van.
hahaa, ultieme emotionele chantage van je kadquote:Op dinsdag 5 december 2023 14:40 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
En ook daarin kunnen katten weer merkwaardig gedrag vertonen.
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik mijn kat buiten in de regen zie. Doe ik de deur open en roep ik: "Kom maar naar binnen, jochie!" Dan komt hij eerst heel hard aangerend, maar dan ziet hij opeens iets wat zijn interesse wekt. En dan heb ik de deur maar open te houden voor een half uur lang en moet ik een verkoudheid opdoen, zodat meneer op zijn gemakje kan blijven twijfelen of hij naar binnen gaat in de warmte of buiten ondanks de kou en nattigheid het avontuur opzoekt. Als mijn geduld op is en ik wil de deur dichtdoen, reageert hij dat hij toch graag naar binnen gaat, want hij is zo'n zielig natgeregend poesje. Hou ik de deur voor hem open en dan gaat hij weer door met "Ik ben er nog lang niet uit wat ik ga doe, dus je moet de deur voor mij openhouden, want ik vind het niet leuk als ik besluit naar binnen te willen en dan ben je er niet meer om mij naar binnen te laten.Dat heb je toch wel voor mij over? Je bent toch mijn grote vriend die mij lekkere brokjes geeft?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |