Die jongen dartst pas 2 jaar, daar moet nog marge in zitten.quote:Op maandag 27 november 2023 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gegeven deze lijst hoort hij er wel een beetje bij. Ik ziet hem verder niet al teveel darten. https://leaderboard.dartc(...)-all-all-all-all-all
Op die Boris Krčmar zit echt een enorme tyfus kop op.quote:Op maandag 27 november 2023 16:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Krcmar gooit een 124 finish met Rupprecht op 40, pfff
Geen genadige qualifier.
quote:Op maandag 27 november 2023 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar leven dit soort figuren van vraag ik me dan af.
Al die broertjes gooien eerst je favoriet eruit met 104 gemiddeld en gaan de ronde daarna zitten met 76 gemiddeld.quote:Op maandag 27 november 2023 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja, als Rusty Jake op WK ook 90-95 gemiddeld kan gooien is het goed maar ik betwijfel het beetje.
Twee van dat soort spelers, en dan met Webster en Krcmar ook nog twee spelers waar je je niet aan ergert, maar je mist ze ook niet.quote:Op maandag 27 november 2023 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Al die broertjes gooien eerst je favoriet eruit met 104 gemiddeld en gaan de ronde daarna zitten met 76 gemiddeld.
Waarschijnlijk op de achtergrond, zoals eerder bij Cazoo het centrale vakje zwart was en bij William Hill blauw.quote:Op maandag 27 november 2023 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hieruit maak ik wel op dat het er hangt tijdens het WK.
8 voudig wereldkampioen softtippen genot. Krcmar ook in te huren voor een liquidatiequote:Op maandag 27 november 2023 16:55 schreef de_boswachter het volgende:
Sow koekoek Krcmar met 124 voor de overwinning. Geen Rupprecht.
Tegen n bitterbal. Hij vreet m met huid en haar opquote:Op maandag 27 november 2023 17:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ben benieuwd tegen wie van der Voort loot
Sjak gaat zo schrikken dat de loting al begonnen is terwijl t een proefloting blijkt te zijnquote:
Ja man Nostradamusgenot. Pas dan weet je dat het weer December is.quote:Op maandag 27 november 2023 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ewa gappies ben ik nog op tijd?Gaan we weer Nostradamus doen?
Je mag weer tellen ja.quote:Op maandag 27 november 2023 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ewa gappies ben ik nog op tijd?Gaan we weer Nostradamus doen?
quote:Op maandag 27 november 2023 17:25 schreef wimderon het volgende:
Op Viaplay zelf geen problemen met het beeld.
LGBTQ genotquote:Op maandag 27 november 2023 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zie ik allemaal gekke kleurtjes op YT Viaplay stream???
had dan ook maar van vincent verloren nulpunt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |