Dit is waar. Ik ben afgelopen week begonnen met het seizoen terugkijken (inmiddels t/m Zandvoort gevorderd) en tot nu toe zou ik alleen Canada bestempelen als een saaie race.quote:Op zondag 26 november 2023 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fantastische races gezien dit seizoen ondanks de dominantie van Max (en dat soirt races zag ik amper in de dominante Mercedesjaren).
Wat is die Alonso toch een toffe peer.quote:
Of etentje met het team, wat ik persoonlijk goed kan begrijpen.quote:Op zondag 26 november 2023 22:59 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Hij en Checo zullen als onderdeel van de WCC wel andere verplichtingen gehad hebben
Kinderarbeidquote:
Maxquote:Op maandag 27 november 2023 07:58 schreef schommelstoel het volgende:
Nieuwe sticker actie bij redbull![]()
Volgens mij moest Toto in de race persoonlijk tegen Hamilton zeggen dat hij de snelste op de baan was (op dat moment).quote:Op zondag 26 november 2023 20:51 schreef Jane het volgende:
#CultLH WOEST omdat Toto blijkbaar George uitgebreid bedankt heeft voor de P2 en Lewis niet (genoeg).
[ twitter ]
Je blijft lachen met die lui. Ze weten elke race wel weer iets te vinden om volledig van over de zeik te gaan.
De mooiste is nog wel die bij George, netjes in het middenquote:
quote:Op zondag 26 november 2023 19:45 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
de donut in beeld. Hoe netjes kun je uit komen precies op de goede plek
[ twitter ]
Met een naam als Wee is het ook gewoon een zeikstraal.quote:Op zondag 26 november 2023 20:51 schreef Jane het volgende:
#CultLH WOEST omdat Toto blijkbaar George uitgebreid bedankt heeft voor de P2 en Lewis niet (genoeg).
[ twitter ]
Je blijft lachen met die lui. Ze weten elke race wel weer iets te vinden om volledig van over de zeik te gaan.
Zo ontzettend kinderachtig en van een dermate laag niveau dat het leuk isquote:
Slecht van Perez. Die knauw die hij kreeg toen Max bij hem wegreed was niet goed voor hem. Dus laat maar zien wat je kan volgend seizoen Checo!quote:Op maandag 27 november 2023 11:12 schreef DeeBee het volgende:
Maar 9 podiums met die RB19 is óf mokerslecht van Perez óf die bak is toch niet zo goed als we denken en Verstappen is nog een stukje beter zelfs
Meermaals.quote:Op maandag 27 november 2023 08:59 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Volgens mij moest Toto in de race persoonlijk tegen Hamilton zeggen dat hij de snelste op de baan was (op dat moment).
Ik denk dat Perez de snelheid er niet uit haalt, grappig wat Albon erover zegt, al was dat wel een andere auto.quote:Op maandag 27 november 2023 11:12 schreef DeeBee het volgende:
Maar 9 podiums met die RB19 is óf mokerslecht van Perez óf die bak is toch niet zo goed als we denken en Verstappen is nog een stukje beter zelfs
Meerdere keren en alle keren was het nog jokken ook.quote:Op maandag 27 november 2023 08:59 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Volgens mij moest Toto in de race persoonlijk tegen Hamilton zeggen dat hij de snelste op de baan was (op dat moment).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |