quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:38 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Dan zet ik mijn Hue lampen wel op groen
Heb als het zonnig is buiten wel vaak de luxaflex dicht omdat ik anders niks op de tv zie door de reflectiequote:
Ik ook weer vandaagquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Heb als het zonnig is buiten wel vaak de luxaflex dicht omdat ik anders niks op de tv zie door de reflectie
Iddquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ook weer vandaagErg vervelend een raam op het zuiden
De verwachting is dat we de piek in de eerste helft van 2025 zien dacht ik. Maar als we de piek hebben gehad wil dat niet zeggen dat er geen poollicht meer zien hier. De activiteit daalt langzaam. Dus de komende jaren zitten weg nog goedquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Valt er trouwens iets te zeggen over de piek van deze cyclus? Als in, is de kans groter dat de piek al in 2024 ligt, of gaat 't mogelijk nog meer los in 2025?
Hoelaat ongeveer?quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:36 schreef Starhopper het volgende:
Inmiddels is het IMF weer zuidelijkGezien de flinke verstoringen eerder vandaag heeft het niet veel nodig. We kunnen straks los
![]()
[ afbeelding ]
Lastig te zeggen. Het zuidelijk gerichte deel heeft de aarde nog niet bereikt maar dat duurt niet lang meer. Op Poollicht.be is dat mooi te zijn. Check het lijntje aarde in de grafiek:quote:
Jeejquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:00 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb hier poollicht!
[ afbeelding ]
Egmond?quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:00 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb hier poollicht!
[ afbeelding ]
Zonde!quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Jeej![]()
Hier helaas veel te bewolkt. Again...
Egmond ja. Sorry vergeten te vermeldenquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Egmond?
Toevallig ook een weekendje daar (Lido).
Kwestie van naar het strand gaan denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |