Mijnes eet nooit groente, ook niet overdag of in snackvorm op een bordjequote:Op donderdag 21 december 2023 23:20 schreef Elleska het volgende:
Wat eten betreft heb ik overdag geen enkel klagen, hooguit dat ik smiddags soms misgrijp met brood.
Het avondeten gaat wel eens minder vooral na een vermoeide dag.
De beste tip die ik daarvoor heb gehad is groente bij het middageten en/of tussendoortje dan hangt het voor mijn gevoel niet zo af van die laatste maaltijd.
Als er nooit groentes in gaan dan werkt een ander tijdstip niet maar als het zoals bij ons komt door vermoeidheid wel daarom was het voor mij een goede tip.quote:Op donderdag 28 december 2023 08:30 schreef June. het volgende:
[..]
Mijnes eet nooit groente, ook niet overdag of in snackvorm op een bordje
Rosie was al niet helemaal lekker en twee meeslepen naar opa's en oma's is dan een recept voor ellende.quote:Op donderdag 28 december 2023 08:06 schreef Bami het volgende:
Kerstdagen waren prima! Kerstnachten iets minder.![]()
Ik had bedacht nachtvoedingen af te bouwen als Pukje anderhalf is omdat ik op meerdere plekken lees dat ze iig tm anderhalf echt toegevoegde waarde hebben voor je kind. Maar met hoe de nachten nu gaan begin ik te twijfelen of ik dat nog drie maanden volhoud. Terwijl ik ook wel weet dat ermee stoppen niet wil zeggen dat ze beter gaat slapen, maar blegh.
Voordeel is dan wel weer dat ze, met de nodige hulp, tot circa 8u slaapt momenteel.
Maar vertel over de dramatische kerstdagen, wat maakte het zo moeilijk/erg voor de dreumessen?
Precies dat was voor mij ook de reden. Kun je in elk geval om en om een nacht doorslapenquote:Op donderdag 28 december 2023 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
Als je twijfelt of je het nog volhoudt, kun je het een kans geven. Als het slapen niet beter wordt kun je in elk geval de nachten wat beter verdelen met je man.
Ik vind je een heldin. Die van mij sliep met 8 weken al de hele nacht door en ik was bij 4 maanden al gestopt met borstvoeding als hij dan nog ‘s nachts zou komen (lees: toen ik weer ging werken)quote:Op donderdag 28 december 2023 08:06 schreef Bami het volgende:
Kerstdagen waren prima! Kerstnachten iets minder.![]()
Ik had bedacht nachtvoedingen af te bouwen als Pukje anderhalf is omdat ik op meerdere plekken lees dat ze iig tm anderhalf echt toegevoegde waarde hebben voor je kind. Maar met hoe de nachten nu gaan begin ik te twijfelen of ik dat nog drie maanden volhoud. Terwijl ik ook wel weet dat ermee stoppen niet wil zeggen dat ze beter gaat slapen, maar blegh.
Voordeel is dan wel weer dat ze, met de nodige hulp, tot circa 8u slaapt momenteel.
Maar vertel over de dramatische kerstdagen, wat maakte het zo moeilijk/erg voor de dreumessen?
Ah wat sneu. Wel weer opgeknapt?quote:Op zondag 7 januari 2024 11:43 schreef KaBuf het volgende:
Onze dreumes van bijna 2 is echt onverklaarbaar sip en verdrietig. Echt zielig
Wil bijna de hele tijd niks anders dan de speen, foto’s kijken op de telefoon of tv kijken.
Terwijl hij geen koorts heeft, geen tekenen voor kiezen of wat dan ook.
Wordt een leuke zondag zo
Gistermiddag genoeg afleiding kunnen geven gelukkig, al was het eten dramaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |