en mn 2de punt is, een sexrelatie gaat altijd over in een normale relatie of gaat altijd naar de klote. dit omdat altijd een van beide meer gevoelens ontwikkeld voor de ander op een gegeven moment
en ik kan het weten it hurts, maar ach , als ik zou kunnen kiezen tussen een sexrelatie en een normale relatie, dan zou ik toch weer voor een sexrelatie gaan
quote:Het kan fout gaan
Op vrijdag 14 februari 2003 10:26 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb het ook gehad en het gaat altijd fout : het meisje kreeg / had meer gevoelens voor mij en ik had geen gevoelens voor haar , dat is toen zo fout gegaan dat ik het heb afgebroken , maar het is wel zeer relaxed hoor
zo...dit was mijn standpunt op dit onderwerp...
quote:Het gaat altijd fout
Op vrijdag 14 februari 2003 10:29 schreef KumA het volgende:[..]
Het kan fout gaan
Als je alletwee weet waar je mee bezig ben is er niks aan de hand, dat 't bij jou fout is gegaan betekent niet dat 't altijd fout gaat....
Maar mensen in mijn omgeving die hier ervaring mee hebben (en ja , dat zijn er veel) hebben er altijd gezeik mee gekregen
Maar het is leuk zo lang het duurt
quote:Ik heb er geen problemen mee gehad en veel mensen om mij heen hebben er ook nooit problemen mee gehad.
Op vrijdag 14 februari 2003 10:37 schreef Takemenow het volgende:[..]
Het gaat altijd fout
, tenzij jij er toevallig andere ervaringen mee hebt
Maar mensen in mijn omgeving die hier ervaring mee hebben (en ja , dat zijn er veel) hebben er altijd gezeik mee gekregen
Maar het is leuk zo lang het duurt
quote:Yep...sex sex sex en nog eens sex en verder ieders zijin eigen weg...
Op vrijdag 14 februari 2003 10:24 schreef mattttPUNTnl het volgende:
sexrelatie is gewoon niks anders dan neuken tot de 1 of de ander een vriendje/vriendinnetje heeft gevonden
edit: 'veel' was 'alle' (andere sexrelaties)
quote:k Heb er twee gehad
Op vrijdag 14 februari 2003 10:37 schreef Takemenow het volgende:
Het gaat altijd fout, tenzij jij er toevallig andere ervaringen mee hebt
quote:dat van die punten herken ik
Op vrijdag 14 februari 2003 10:43 schreef Feestkabouter het volgende:
kan wel meer zijn dan alleen sex (hoeft dus niet), het essentiele punt is volgens mij dat er duidelijkheid bestaat (op het moment van ontstaan van de sexrelatie) over het feit dat je het geen van beiden als echte relatie ziet, je staat dus allebei open voor anderen om daarmee een echte relatie te beginnen.
heb ook zo'n relatie gehad, ging lekker, en we deden wel meer dan alleen sex, we noemden het een "vriendschap met pluspakket".
het werd net als bij veel andere sexrelaties natuurlijk ellende toen ze meer van me wilde, dus toen hebben we er maar een punt achter gezet (ik geloof 5 of 6 punten voordat we er echt mee konden kappen)
edit: 'veel' was 'alle' (andere sexrelaties)
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 11:49 schreef Ryan3 het volgende:
Laten we wel zijn veel ook zogenaamde gewone relaties zijn sexrelaties. Of je moet denken dat mensen echt in staat zijn tot betekenisvolle communicatie. Alleen als je eens een relatie gehad hebt met een meisje of vrouw zonder sex, dan heb je wrs. een echte relatie gehad...
quote:dat heet vriendschap denk ik.
Op vrijdag 14 februari 2003 11:49 schreef Ryan3 het volgende:
Laten we wel zijn veel ook zogenaamde gewone relaties zijn sexrelaties. Of je moet denken dat mensen echt in staat zijn tot betekenisvolle communicatie. Alleen als je eens een relatie gehad hebt met een meisje of vrouw zonder sex, dan heb je wrs. een echte relatie gehad...
Sex relaties zijn mij te ingewikkeld,
nooit meer dus!
quote:Waarom heet dat vriendschap...? Is toch ook een relatie, en omdat je geen last hebt van allerlei seksuele abberaties ben je misschien veel beter in staat om met elkaar te communiceren dan in een zogenaamde echte relatie...
Op vrijdag 14 februari 2003 12:09 schreef Bluppertje het volgende:[..]
dat heet vriendschap denk ik.
quote:ja ok, dat is jouw definitie van een relatie dan, voor mij hoort sex bij een relatie en hoort een relatie niet per definitie bij sex, maar vriendschap is dus een soort van relatie zonder sex die je niet als zo danig kan definiėren als zijnde een relatie (naar mijn mening dan)
Op vrijdag 14 februari 2003 12:16 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Waarom heet dat vriendschap...? Is toch ook een relatie, en omdat je geen last hebt van allerlei seksuele abberaties ben je misschien veel beter in staat om met elkaar te communiceren dan in een zogenaamde echte relatie...
quote:Idd, want zo is elke relatie bij jou in soort een sexrelatie, alleen bij wat jij echt een sexrelatie vindt, domineert in gradatie gewoon de sex...
Op vrijdag 14 februari 2003 12:21 schreef Bluppertje het volgende:[..]
ja ok, dat is jouw definitie van een relatie dan, voor mij hoort sex bij een relatie en hoort een relatie niet per definitie bij sex, maar vriendschap is dus een soort van relatie zonder sex die je niet als zo danig kan definiėren als zijnde een relatie (naar mijn mening dan)
maar voor de rest zit er wel mischien een kern van kleine waarheid in je stelling
quote:Exact hetzelfde geldt momenteel ook voor mij:
Op vrijdag 14 februari 2003 12:15 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb een tijdje een sexrelatie gehad ,
met een jongen waar ik dus ook gewoon lekker mee film kon kijken, naar de sauna ging, mee ging stappen..
en ja daarop liep het toch fout.
Hoeveel we in bed een fantastisch team waren, verder ook onzettend veel lol hadden, ben ik er mee gestopt na een paar maanden.
Ik werd nl hopeloos verliefd op hem, en hij niet op mij..teminste dat zei hij steeds.
Maar gaf me bijvoorbeeld wel met kerst een tas vol cadeautjes.
En kon me af en toe vasthouden en zoenen op een manier die niks meer met sex te maken had.
Dit was zo verwarrend allemaal, dat ik er niet verder mee kon.Sex relaties zijn mij te ingewikkeld,
nooit meer dus!
Ik heb ook een sexrelatie met een jongen waar ik eigenlijk meer voor voel dan ik aan mezelf durf toe te geven.
Ook hij zendt tegenstrijdige signalen uit waardoor ik (dom! ) toch tegen beter weten in blijf hopen dat er meer inzit.
Ik kan hem nog niet loslaten....
Het lijkt wel een verslaving; maar dan wel 1 waarvan ik rationeel gezien weet dat ik er beter niet aan toe kan geven.
Mijn emoties hebben echter nog steeds de overhand
Ik raad het in ieder geval niemand aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 14-02-2003 13:55]
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 13:42 schreef KonnieKipke het volgende:
mijn ervaring: bij een seks relatie wordt altijd op een gegeven moment een van beiden verliefd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |