Oke wat vind je hier dan van bij deze user: Vogeltjesdans ?quote:Op maandag 20 november 2023 20:54 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
het interesseert mij geen ene kut, onzinnig systeem wat nergens voor gebruikt word,
ik kijk er nooit naar en zal er ook nooit naar gaan kijken
de mening van die bejaarde treinfanaat boeit niemand een reetquote:Op maandag 20 november 2023 21:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke wat vind je hier dan van bij deze user: Vogeltjesdans ?
Hoe lager het getal hoe hoger hij zelf een gat in de lucht springt. Viespeuk is het.quote:Op maandag 20 november 2023 21:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke wat vind je hier dan van bij deze user: Vogeltjesdans ?
Wat is jouw bijdrage aan FOK! ? Post eens iets leuks of legendarisch. Dan zet ik er voor iedere hoogstaande post of topic tien wél geniale ingevingen tegenover.quote:Op maandag 20 november 2023 21:18 schreef Chandler het volgende:
Ik heb er ook niet echt iets mee, leuke toevoeging maar zegt mij helemaal niets. Kijk anders voor nutteloze score bij bv tong80....
Nee.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is jouw bijdrage aan FOK! ? Post eens iets leuks of legendarisch. Dan zet ik er voor iedere hoogstaande post of topic tien wél geniale ingevingen tegenover.
Rotstraal dan een kut eind op met je denigrerende opmerking naar mij.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rotstraal dan een kut eind op met je denigrerende opmerking naar mij.
quote:
Hier kan ik niet overheen. De legendarische Chandler put uit z'n historische FOK!-verleden. Daar sta ik dan met m'n mond vol tanden. Zo'n respons had ik niet verwacht. Ik voel me gruwelijk nutteloos.quote:
Je analyses zijn fout. Je groene lijn is niet de ontwikkeling van jouw punten, maar een extrapolatie op basis van je pieken, dus is het logisch dat je blauwe lijn er bijna altijd onder zit. Een goede groene lijn zou midden door de blauwe lijn lopen, die dus afwisselend onder en boven de groene lijn zou zitten.quote:Op maandag 20 november 2023 20:50 schreef Masberum het volgende:
Op FOK! kan je punten verdienen, die kan je vinden via je profiel. Nou kijk hier is de mijne:
Masberum
Hier een afbeelding die het laat zien
[ afbeelding ]
Nou ja, gaat gestaag omhoog, dat is leuk.
Zou je denken inderdaad maar bij verdere analyses kwam ik uit op het volgende:
Hier een afbeelding die laat zien wat ik bedoel
[ afbeelding ]
De groene lijn is toegevoegd en geeft aan wat je statistisch zou verwachten in de toekomst (en heden) op basis van het verleden. Maar wat ik vervelend vind is dat ik zie dat elke (ik herhaal, elke) keer de blauwe lijn onder de groene lijn zit. Dus dat betekent dat ik eigenlijk altijd (of vrijwel altijd) punten minder heb dan ik eigenlijk verdien..
Nooit meer, alleen maar minder. Dat wordt dan uiteindelijk rechtgetrokken maar je ziet duidelijk dat ik 3 keer (en het grootste deel van de postgeschiedenis) onder die lijn zit met punten..
quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:15 schreef tong80 het volgende:
Hier kan ik niet overheen. De legendarische Chandler put uit z'n historische FOK!-verleden. Daar sta ik dan met m'n mond vol tanden. Zo'n respons had ik niet verwacht. Ik voel me gruwelijk nutteloos.
Nou ja wat je zegt klinkt wel logisch maar die pieken zijn wel waar ik uiteindelijk wel terecht kom, consistent. Als we de groene lijn meer in het midden plaatsen dan geeft dat gemiddeld gesproken aan waar ik volgens die grafiek zou zitten, maar eigenlijk zou ik in de praktijk meer punten moeten hebben toch..? Als ik elke keer de piek haal dan is alles wat onder die piek zat eigenlijk slechts een correctie.. correctie betekent dat het niet terecht was. Het voelt ook niet goed om die groene lijn lager te plaatsenquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:26 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Je analyses zijn fout. Je groene lijn is niet de ontwikkeling van jouw punten, maar een extrapolatie op basis van je pieken, dus is het logisch dat je blauwe lijn er bijna altijd onder zit. Een goede groene lijn zou midden door de blauwe lijn lopen, die dus afwisselend onder en boven de groene lijn zou zitten.
De ene dag zijn je bijdragen positiever dan de andere, dus je zult altijd een beetje een zwalkende lijn hebben, en soms heb je zelfs even een dipje. Ook een atleet loopt zijn 400m niet altijd in dezelfde tijd, wel eens een dagje wat minder. Bij mij zie je ook wel een variatie, al is die wat moeilijker te zien doordat ik wat meer punten heb (omdat ik nou eenmaal hier al vanaf 2000 rondhang, dus vanaf het begin van het puntensysteem opbouw) :quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja wat je zegt klinkt wel logisch maar die pieken zijn wel waar ik uiteindelijk wel terecht kom, consistent. Als we de groene lijn meer in het midden plaatsen dan geeft dat gemiddeld gesproken aan waar ik volgens die grafiek zou zitten, maar eigenlijk zou ik in de praktijk meer punten moeten hebben toch..? Als ik elke keer de piek haal dan is alles wat onder die piek zat eigenlijk slechts een correctie.. correctie betekent dat het niet terecht was. Het voelt ook niet goed om die groene lijn lager te plaatsen
Ik las die post van hem 'Ik heb er ook niet echt iets mee, leuke toevoeging maar zegt mij helemaal niets. Kijk anders voor nutteloze score bij bv tong80....' trouwens juist niet als negatief. Vatte hem juist op als tong80 heeft zoveel gepost en bijgedragen aan het forum en zie hoe lage score naar verhouding (dus alsof je eigenlijk juist veel meer punten had moeten krijgen en het scoresysteem wat stom is)quote:Op woensdag 22 november 2023 11:49 schreef tong80 het volgende:
Geen idee hoe te bekijken. Iemand die het voor me kan doen. Zal ongetwijfeld vele malen hoger zijn dan Chandler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |