Inderdaad onlogisch. Ik snap niet hoe je nog op de VVD kunt stemmen na de puinzooi die ze ervan hebben gemaakt.quote:Op maandag 20 november 2023 19:46 schreef Elan het volgende:
En VVD gaat gewoon weer de grootste worden
@:onlogisch
En falend rechts van de laatste 13 jaar in schoenen van Timmermans schuiven.quote:Op maandag 20 november 2023 19:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Inderdaad onlogisch. Ik snap niet hoe je nog op de VVD kunt stemmen na de puinzooi die ze ervan hebben gemaakt.
Klopt. Paste niet in de TT.quote:
Beter dat dan dat ie het aan de VVD geeft voor weer een infantiele campagne.quote:Op maandag 20 november 2023 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Lekker wachtgeld opstrijken met de volgevreten miljonair die na 9 jaar 3 ton netto per jaar over eerlijk delen praat
Huilie huilie. Nederland staat er uitstekend voor economisch.quote:Op maandag 20 november 2023 19:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Inderdaad onlogisch. Ik snap niet hoe je nog op de VVD kunt stemmen na de puinzooi die ze ervan hebben gemaakt.
Alsof dat het enige is dat telt.quote:Op maandag 20 november 2023 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Huilie huilie. Nederland staat er uitstekend voor economisch.
Misschien moeilijk te snappen, maar mensen stemmen op een partij en een partijprogramma als het goed is. Niet op het poppetje dat het beste een oneliner op tv kan uitspreken.quote:Op maandag 20 november 2023 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Lekker wachtgeld opstrijken met de volgevreten miljonair die na 9 jaar 3 ton netto per jaar over eerlijk delen praat
Welkom in de wereld op zijn kop, terwijl u wacht praten we over de VVD en nieuwe politiek! Het volgende nieuws kan alleen maar zijn dat Wilders zich gaat bekeren
Welke puinzooi?quote:Op maandag 20 november 2023 19:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is wel de basis van waaruit je je werkt idd.quote:
Aardbevingen in Groningen en toeslagenaffaire. Allemaal en enkel de schuld van de VVD.quote:
De jaren '90 willen hun kutsmoes terug.quote:Op maandag 20 november 2023 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
De constante factor hierin is de VVD.quote:Op maandag 20 november 2023 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Aardbevingen in Groningen en toeslagenaffaire. Allemaal en enkel de schuld van de VVD.
Dan ga je met PvdA/GroenLinks lekker het bedrijfsleven kapot maken door te belasten op het eigen vermogen van bedrijven.quote:Op maandag 20 november 2023 22:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien moeilijk te snappen, maar mensen stemmen op een partij en een partijprogramma als het goed is. Niet op het poppetje dat het beste een oneliner op tv kan uitspreken.
Rot op joh engerd, de werkeloosheid alsmede de armoe in Nederland is nog nooit zo laag geweest als nuquote:Op maandag 20 november 2023 22:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
De jaren '90 willen hun kutsmoes terug.
Leugens.Die systemen zijn niet opgetuigd door de VVD, die bestaan al veel langer.quote:Op maandag 20 november 2023 22:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
De constante factor hierin is de VVD.
Haten op de VVD terwijl het nog nooit zo goed is gegaan met mij. Ik zou wel knettergek zijn om op een Sinterklaaspartij te stemmenquote:Op maandag 20 november 2023 19:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je tegen AZ en Twente juicht in Europa!quote:Op dinsdag 21 november 2023 06:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op de VVD terwijl het nog nooit zo goed is gegaan met mij. Ik zou wel knettergek zijn om op een Sinterklaaspartij te stemmen
Stel dat een ander het ook beter krijgt...quote:Op dinsdag 21 november 2023 06:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op de VVD terwijl het nog nooit zo goed is gegaan met mij. Ik zou wel knettergek zijn om op een Sinterklaaspartij te stemmen
Dan staat ze dat vrij daar kei- en keihard voor te werkenquote:Op dinsdag 21 november 2023 07:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Stel dat een ander het ook beter krijgt...
En je geeft zelf het goede voorbeeld?quote:Op dinsdag 21 november 2023 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan staat ze dat vrij daar kei- en keihard voor te werken
Jazeker. Ik werk gewoon 40/45 uur per weekquote:Op dinsdag 21 november 2023 09:19 schreef Duvel het volgende:
Gelijk schelden is ook echt iets voor rechtse proleten.
[..]
En je geeft zelf het goede voorbeeld?
Maar het liefst 14-18 uur?quote:Op dinsdag 21 november 2023 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ik werk gewoon 40/45 uur per week
Jammer van de gezondheidszorg. Na 6 maanden kan ik donderdag eindelijk voor het eerst bestraald worden. Wachtgeld of wachttijd ?quote:Op maandag 20 november 2023 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Helaas gebeurt dat juist welquote:Op maandag 20 november 2023 22:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien moeilijk te snappen, maar mensen stemmen op een partij en een partijprogramma als het goed is. Niet op het poppetje dat het beste een oneliner op tv kan uitspreken.
Volgens mij is Nederland een belastingparadijs. Of zijn U2 en de Stones altruïsten ?quote:Op maandag 20 november 2023 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ga je met PvdA/GroenLinks lekker het bedrijfsleven kapot maken door te belasten op het eigen vermogen van bedrijven.
Het enige land ter wereld waar bedrijven aangemoedigd worden geen geld achter de hand te houden.
Hoe lang ? En door wie veroorzaakt ?quote:Op maandag 20 november 2023 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Leugens.Die systemen zijn niet opgetuigd door de VVD, die bestaan al veel langer.
Dat heeft waarschijnlijk met de vorm van je kanker te maken, als het acuut is kun je de volgende dag terecht.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer van de gezondheidszorg. Na 6 maanden kan ik donderdag eindelijk voor het eerst bestraald worden. Wachtgeld of wachttijd ?
Nouja van Groningen zijn we allemaal rijker geworden, honderden miljarden zijn door de jaren heen de schatkist ingestroomd. Volgens mij heeft het kabinet nu het juiste gedaan, je kan ook niet zeggen we geven gewoon heel Delfzijl morgen anderhalve ton. Die hele schadevergoeding is een ingewikkelde kwestie, zelfde met de toeslagenaffaire.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe lang ? En door wie veroorzaakt ?
Totaal irrelevant. Ik heb uitgezaaide kanker.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk met de vorm van je kanker te maken, als het acuut is kun je de volgende dag terecht.
Nee hoor, totaal niet ingewikkeld.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja van Groningen zijn we allemaal rijker geworden, honderden miljarden zijn door de jaren heen de schatkist ingestroomd. Volgens mij heeft het kabinet nu het juiste gedaan, je kan ook niet zeggen we geven gewoon heel Delfzijl morgen anderhalve ton. Die hele schadevergoeding is een ingewikkelde kwestie, zelfde met de toeslagenaffaire.
Is dat de schuld van de VVD?quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Totaal irrelevant. Ik heb uitgezaaide kanker.
Nee van Imca Marinaquote:
Dat kun je toch moeilijk als kei- en keihard werken zien.quote:Op dinsdag 21 november 2023 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ik werk gewoon 40/45 uur per week
Hard genoeg om voldoende binnen te harken om de VVD een héél warm hart toe te dragenquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat kun je toch moeilijk als kei- en keihard werken zien.
Anyway, je begrijpt dat in de plannen van Fransie 'links lullen rechts vullen' de deuren voor allerlei kersverse gelukszoekers wagenwijd opengezet worden? Met als gevolg nog meer druk op een toch al overbelast zorgstelsel en dus nog langere wachtlijsten?quote:
Het mooie is je hoeft helemaal niet keihard te werken in dit land om een prima leventje te kunnen leiden, het is natuurlijk uiteindelijk niet voor niks dat zoveel mensen VVD stemmen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat kun je toch moeilijk als kei- en keihard werken zien.
Die daar niets voor hoeft te doen maar gewoon de rekening bij jou legt. Ja top plan! 😂quote:Op dinsdag 21 november 2023 07:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Stel dat een ander het ook beter krijgt...
Zoals vervuilende multinationals ja echt gaafquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:06 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Die daar niets voor hoeft te doen maar gewoon de rekening bij jou legt. Ja top plan! 😂
Erg mooiquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:04 schreef Elan het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)eiling-nsc-zakt-weg/
VVD nu trouwens gewoon weer de grootste, je verwacht het niet
Die voegen meestal juist heel veel toe en betalen jouw luxe leventje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zoals vervuilende multinationals ja echt gaaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |