Triest hè ? Ach, Eenvandaag is ook van rechtse omroepen. Dat wordt wel eens vergeten.quote:
Knap dat je het op kunt brengen om te kijken. Ik kan het echt niet meer aanzien. Het enige dat de populisten als Wilders proberen te doen is scoren met oneliners. Dat het nergens op slaat boeit niet want zijn aanhangers zijn te dom om kritisch na te denken.quote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
Wilders weer met z'n 0,0000003 %. Terwijl vandaag bekend is geworden dat de temperatuur aan het eind van de eeuw met 3 graden is gestegen. Waarom kennen z'n tegenstanders dit niet ? Oh toch Frans.
Dat heb ik met Jettenquote:Op maandag 20 november 2023 18:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Knap dat je het op kunt brengen om te kijken. Ik kan het echt niet meer aanzien. Het enige dat de populisten als Wilders proberen te doen is scoren met oneliners. Dat het nergens op slaat boeit niet want zijn aanhangers zijn te dom om kritisch na te denken.
Ik vraag het mezelf ook af.quote:Op maandag 20 november 2023 18:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Knap dat je het op kunt brengen om te kijken. Ik kan het echt niet meer aanzien. Het enige dat de populisten als Wilders proberen te doen is scoren met oneliners. Dat het nergens op slaat boeit niet want zijn aanhangers zijn te dom om kritisch na te denken.
Als dat maar genoeg mensen tactisch richting Timmerfrans beweegt dan ben ik wel voor.quote:Op maandag 20 november 2023 18:57 schreef tong80 het volgende:
Nog geen onderwerp geweest waar Yelmuts en Greetje het asielbeleid niet bij haalden. Ik maak me echt zorgen over woensdag. En Yelmuts blijft slijmen bij Greetje.
Oe Raoul Heertje is oprecht ontstemd op NPO1 bij Kahlid en Sophie.door het niveau. Ik heb het ook. Hij moet bijna huilen. Ook omdat er steeds weer de vreemdelingenhaat door extreem-rechts schaamteloos wordt getolereerd.quote:Op maandag 20 november 2023 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kijk met vertraging, maar wat erger ik me aan die ingestudeerde lappen spindoctorteksten die Rob Jetten steeds staat te declameren.
Die kerel is nog nepper dan de tieten van Samantha de Jong.quote:Op maandag 20 november 2023 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kijk met vertraging, maar wat erger ik me aan die ingestudeerde lappen spindoctorteksten die Rob Jetten steeds staat te declameren.
Nu doe je haar tieten en tieten in het algemeen te kort.quote:Op maandag 20 november 2023 19:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die kerel is nog nepper dan de tieten van Samantha de Jong.
Zonder referendum waren ze voor mij een optie geweest.quote:Op maandag 20 november 2023 19:28 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind Jetten juist prima overkomen. Vorige week nog een podcast van een uur met hem geluisterd. Deed me bijna twijfelen om D66 te stemmen.
Pauw onderschrijft dit nu op NPO1quote:Op maandag 20 november 2023 19:28 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind Jetten juist prima overkomen. Vorige week nog een podcast van een uur met hem geluisterd. Deed me bijna twijfelen om D66 te stemmen.
Heerlijk kalm? Riedelde gewoon z'n autistische praatje af.quote:Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef Chandler het volgende:
Heerlijk die fitties tussen Timmermans en VVD! en elkaar vooral niet laten uitpraten. Vond Omzicht toch wel het beste reageren! die bleef heerlijk kalm!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |