quote:Op zondag 19 november 2023 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Volgend seizoen alle races het Wilhelmus is idd leuker!
Ik moet nog vaatwasaansluiting regelen. Eerst dat woningbouw de 2-fase in de keuken aanlegt.quote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn wat van me gewend... Sinds ik een minivaatwasser heb is mn afwas van het aanrecht af... maar eerder stond mn ma wel eens hier af te wassen als ze onverwacht langs komen. Ja eigen schuld hoor, dan moet je maar aankondigen dat je langs komt.
MN salontafel valt op zich wel mee, vind ik.... alleen voor een ander ziet het er rommelig uit.
Genoeg ruimte voor 2 theekoppen en 1 koffiekop dus niets te klagen en de stoelen waren leeg.. Vloer heb ik van de week nog gestofzuigd dus was ook prima.
een mini, zonder watertoevoer nodig te hebben. Vul je met 5 liter water en doe je de afvoer in de wasbak, kan prima bij mij in de hoek naast de wasbak staanquote:Op zondag 19 november 2023 17:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet nog vaatwasaansluiting regelen. Eerst dat woningbouw de 2-fase in de keuken aanlegt.
dezequote:Op zondag 19 november 2023 17:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet nog vaatwasaansluiting regelen. Eerst dat woningbouw de 2-fase in de keuken aanlegt.
In de ruimte waar nu mijn koelkast komt vrij. Ik neem een andere koelkast, dus daar kan mooi een vaatwasser staanquote:Op zondag 19 november 2023 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
een mini, zonder watertoevoer nodig te hebben. Vul je met 5 liter water en doe je de afvoer in de wasbak, kan prima bij mij in de hoek naast de wasbak staan
ah ja oke dan moet je minstens een afvoer hebbenquote:Op zondag 19 november 2023 18:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de ruimte waar nu mijn koelkast komt vrij. Ik neem een andere koelkast, dus daar kan mooi een vaatwasser staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |