Dit is de tweede keer vandaag dat ik deze post leesquote:Op zondag 19 november 2023 06:36 schreef LXIV het volgende:
VVD. Rechts lullen, links beleid. Ga pvv stemmen, voor het eerst een serieuze kans op Wilders als premier.
Nou, kijk eens om je heen. Genoeg rechtse politiek bedreven hoor. Het verschil tussen arm en rijk is groter dan ooit, de ellende in de (jeugd)zorg is groter dan ooit, mensen met een modaal salaris kunnen geen huis meer kopen, etc. Hoe kun je dat links noemen?quote:Op zondag 19 november 2023 09:38 schreef HeatWave het volgende:
VVD, gewoon alle rechtse standpunten laten varen om maar met links samen te kunnen blijven regeren, puur verraad.
Hoe rechts mensen ook stemmen, het is altijd de schuld van links.quote:Op zondag 19 november 2023 10:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, kijk eens om je heen. Genoeg rechtse politiek bedreven hoor. Het verschil tussen arm en rijk is groter dan ooit, de ellende in de (jeugd)zorg is groter dan ooit, mensen met een modaal salaris kunnen geen huis meer kopen, etc. Hoe kun je dat links noemen?
Aldus een FvD-stemmer.quote:Op zondag 19 november 2023 10:22 schreef cabe0002 het volgende:
D66 was grootste flop met hun "nieuwe bestuurscultuur". Die Kaag was me toch een verschrikkelijk elitair mens. Totaal geen feeling met realiteit en de gewone man. Echt door het ijs gezakt, zij en die hele kliek van haar.
Jij denkt dat Baudet wel feeling met de gewone man heeft? Of is het dan ineens niet relevant?quote:Op zondag 19 november 2023 10:22 schreef cabe0002 het volgende:
D66 was grootste flop met hun "nieuwe bestuurscultuur". Die Kaag was me toch een verschrikkelijk elitair mens. Totaal geen feeling met realiteit en de gewone man. Echt door het ijs gezakt, zij en die hele kliek van haar.
Ja maar de maanlandingen!quote:
Dat was ook erg naief. Nadat het tijdperk Terlouw over was bleef het programma van D'66 wel midden met kleine uitstapjes links en rechts, maar het stemgedrag in 1e en 2e kamer was slaafs VVD-volgen.quote:Op zondag 19 november 2023 05:29 schreef Firuze60 het volgende:
Om even af te trappen, ik in D66.
Vond het altijd een redelijke goede middenpartij, die het verstand erbij hield, heb ook gestemd op Kaag, zij leek mij de nuchtere zelf. Tot de crash. Ze leek nog even standvastig, want ze zou nooit meer met Rutte in zee gaan. Toch wel. En dan heb je het voor mij afgedaan, mevrouw Kaag. Nooit meer op de tafel gaan dansen, truttebol!
Bij Baudet ben ik tenminste niet bang dat hij de idealen van Nederland wilt verkwanselen door een mooi voetje te willen halen bij de EU en daar een volgend goed betaald baantje probeert te bemachtigen. Als Kaag en haar "progressieve" kliek alle macht zou hebben, dan zou heel Gaza inmiddels zijn geïmporteerd in Nederland. Nee dank je......blijf maar lekker ver weg van de Nederlandse politiek met dat enge mens...quote:Op zondag 19 november 2023 10:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij denkt dat Baudet wel feeling met de gewone man heeft? Of is het dan ineens niet relevant?
Je geeft geen antwoord op de vraag. Jij claimt dat Kaag geen feeling had met de gewone man. Heeft Baudet dat wel dan?quote:Op zondag 19 november 2023 12:20 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Bij Baudet ben ik tenminste niet bang dat hij de idealen van Nederland wilt verkwanselen door een mooi voetje te willen halen bij de EU en daar een volgend goed betaald baantje probeert te bemachtigen. Als Kaag en haar "progressieve" kliek alle macht zou hebben, dan zou heel Gaza inmiddels zijn geïmporteerd in Nederland. Nee dank je......blijf maar lekker ver weg van de Nederlandse politiek met dat enge mens...
Beter lezen! Ik zeg toch dat Baudet in ieder geval geen standpunten of motieven heeft die de idealen en welvaart van Nederland verder verkwanselt (lees: dus in belang van de gewone Nederlander) i.t.t. engnek Kaag.quote:Op zondag 19 november 2023 12:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag. Jij claimt dat Kaag geen feeling had met de gewone man. Heeft Baudet dat wel dan?
Nou, eerlijk gezegd denk ik dat Baudet die meer verkwanselt dan iemand als Kaag. Maar goed.quote:Op zondag 19 november 2023 12:50 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Beter lezen! Ik zeg toch dat Baudet in ieder geval geen standpunten of motieven heeft die de idealen en welvaart van Nederland verder verkwanselt (lees: dus in belang van de gewone Nederlander) i.t.t. engnek Kaag.
Ik weet dat bijna zeker, cokesnuiver en onzin uitbrakende paranoide Baudet nog groter maken is compleet suicide.quote:Op zondag 19 november 2023 12:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd denk ik dat Baudet die meer verkwanselt dan iemand als Kaag. Maar goed.
Ja.quote:Op zondag 19 november 2023 19:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je daarin teleurgesteld bent?
Ach ja, je dacht natuurlijk net als velen, die gaat verandering brengen. Wat mij steeds opvalt dat we het hier hebben over rechts en links. Maar kun je niet net als in Engeland beter spreken over progressief of conservatief?quote:Op zondag 19 november 2023 19:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja.
En in mezelf ook omdat ik daar ooit gek van was.
Das wel een heeeele grote switch. Ze hebben praktisch niets met elkaar gemeen.quote:Op zondag 19 november 2023 12:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
GroenLinks![]()
Had nooit samen moeten gaan met PvdA, alle idealen van GL worden verkwanseld. Ik ga dus Wilders stemmen deze keer
Die snap ik ook niet. Dat moet wel gevoelsmatig zijn dan. Groenlinks wordt geassocieerd met de grachtengordel veganisten en milieuzeikers? En de PVV komt op voor de gewone witte man?quote:Op zondag 19 november 2023 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Das wel een heeeele grote switch. Ze hebben praktisch niets met elkaar gemeen.
Dan verkwansel je zelf toch ook de idealen waar GL voor stond?quote:Op zondag 19 november 2023 12:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
GroenLinks![]()
Had nooit samen moeten gaan met PvdA, alle idealen van GL worden verkwanseld. Ik ga dus Wilders stemmen deze keer
Ja ik ook wel een beetje. Het is om te huilen dat na zoveel jaren rechts afbraakbeleid, linkse partijen zo slecht de mensen weten te inspirerenquote:
Dit is NU de kans voor links om te laten zien wat ze waard zijn, maar het is echt ronduit prut.quote:Op maandag 20 november 2023 13:31 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja ik ook wel een beetje. Het is om te huilen dat na zoveel jaren rechts afbraakbeleid, linkse partijen zo slecht de mensen weten te inspireren
Dat klopt maar je ziet dat in de campagne partijen daar zélf aan mee doen en dat gedrag opjagen. Overal op de sociale media lees je vanuit verschillende partijen dat je vooral niet op A moet stemmen omdat B dan ook aan de macht komt.quote:Op maandag 20 november 2023 13:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben niet teleurgesteld in welke partij dan ook, maar meer in de Nederlandse bevolking. Ik had die altijd hoger geschat dan ze nu laten zien.
Ze lopen maar achter de laatste partij aan die op dat moment de meeste aandacht krijgt. Eerst LPF, toen PVV, toen FvD, toen BBB en nu weer NSC. Waarmee ze laten zien niet ergens voor te zien, maar vooral ergens tegen. Ik vind dat verschrikkelijk: je stemt ergens vóór, niet ergens tégen.
Qua partijen zal ik nergens in teleurgesteld raken; ik weet bij de start al dat ze bij lange na niet 'mijn' standpunten kunnen realiseren, dus teleurstelling kan er ook niet zijn bij mij.
Niet helemaal waar, PVV staat er heel goed voor en die doen al 20 jaar mee. Wat mij betreft geen hype maar een duidelijk signaal dat mensen klaar zijn met het kabinet en de puinzooi die ze ervan hebben gemaakt.quote:Op maandag 20 november 2023 13:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik ben niet teleurgesteld in welke partij dan ook, maar meer in de Nederlandse bevolking. Ik had die altijd hoger geschat dan ze nu laten zien.
Ze lopen maar achter de laatste partij aan die op dat moment de meeste aandacht krijgt. Eerst LPF, toen PVV, toen FvD, toen BBB en nu weer NSC. Waarmee ze laten zien niet ergens voor te zien, maar vooral ergens tegen. Ik vind dat verschrikkelijk: je stemt ergens vóór, niet ergens tégen.
Qua partijen zal ik nergens in teleurgesteld raken; ik weet bij de start al dat ze bij lange na niet 'mijn' standpunten kunnen realiseren, dus teleurstelling kan er ook niet zijn bij mij.
Eerlijk gezegd wil ik bij deze bewering wel eens een bron zien.quote:Op zondag 19 november 2023 10:11 schreef Zwansen het volgende:
Het verschil tussen arm en rijk is groter dan ooit … mensen met een modaal salaris kunnen geen huis meer kopen, etc. Hoe kun je dat links noemen?
https://www.ad.nl/geld/kl(...)ls-armoede~ae77b2c4/quote:Op maandag 20 november 2023 19:42 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wil ik bij deze bewering wel eens een bron zien.
Is dat zo? Waarom dan?quote:Op maandag 20 november 2023 19:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Eigenlijk in allemaal wel, althans de grote jongens, wat een puinzooi, wat een versplintering en niemand is meer trouw aan zijn roots, ja op papier, in de praktijk komt er niets van terecht. Ik mocht in 1989 voor het eerst stemmen en ja qua politiek was het vroeger echt veel beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |