Veel dingen zijn leuker samen, op vakantie, uit eten, avonturen delen, etcetera!quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:34 schreef Masberum het volgende:
Mensen zonder relatie mogen natuurlijk ook reageren.
Als je een vrouw hebt dan heb je iemand om mee te praten en iemand om seks mee te hebben.
Nou ja praten kan je met iedereen, seks alleen met je vrouw als je getrouwd bent..
Dus waar zit precies de toegevoegde waarde?
Dat je alleen seks met elkaar mag hebben..
Nou ja dit is denk ik wel het antwoord wat het topic kan sluiten. Je hebt gelijk zoals ik ernaar kijk, bij mij is dat alleen niet zo, ik ben te graag alleen, had nooit een relatie en kinderen moeten krijgen om het zo maar te zeggen. Ik wou dat ik het bijzijn van een vrouw als leuk kon ervaren bij die zaken. Nou ja goed, vroegtijdig einde van dit topic vanwege wat harde waarheid naar mijn kant toequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef Eilatan het volgende:
[..]
Veel dingen zijn leuker samen, op vakantie, uit eten, avonturen delen, etcetera!
Een hele hoop lachen helpt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:34 schreef Masberum het volgende:
Als je een vrouw hebt dan heb je iemand om mee te praten en iemand om seks mee te hebben.
Nou ja praten kan je met iedereen, seks alleen met je vrouw als je getrouwd bent..
Keihard naar je kinderen vooral.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja dit is denk ik wel het antwoord wat het topic kan sluiten. Je hebt gelijk zoals ik ernaar kijk, bij mij is dat alleen niet zo, ik ben te graag alleen, had nooit een relatie en kinderen moeten krijgen om het zo maar te zeggen. Ik wou dat ik het bijzijn van een vrouw als leuk kon ervaren bij die zaken. Nou ja goed, vroegtijdig einde van dit topic vanwege wat harde waarheid naar mijn kant toe
Dat hoeft niet, dat het voor de meesten wel geld is mooiquote:seks alleen met je vrouw als je getrouwd bent..
Bij je vrouw snap ik dat heel goed maar ik vind het wel te hard naar je kids. Zorg alsjeblieft dat die voldoende aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja dit is denk ik wel het antwoord wat het topic kan sluiten. Je hebt gelijk zoals ik ernaar kijk, bij mij is dat alleen niet zo, ik ben te graag alleen, had nooit een relatie en kinderen moeten krijgen om het zo maar te zeggen. Ik wou dat ik het bijzijn van een vrouw als leuk kon ervaren bij die zaken. Nou ja goed, vroegtijdig einde van dit topic vanwege wat harde waarheid naar mijn kant toe
Goed puntquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:34 schreef Masberum het volgende:
Niet zo vaak naar Tate luisteren en met vrouwen praten zal je helpenquote:Op zondag 19 november 2023 08:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Goed punt
Vrouwen zijn de laatste decennia heel hard bezig om aan zichzelf af te breken wat op de sex na aantrekkelijk is voor mannen. Gezeik, koppijn en drama zijn de norm geworden.
Nuja jouw antwoorden zijn gekleurd wegens een niet al te best werkende relatie en die van TS sowieso ook daar hij ook nog eens verliefd is op een ander. Natuurlijk kan de huidige partner dan niets meer goed doen...quote:Op zondag 19 november 2023 07:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij je vrouw snap ik dat heel goed maar ik vind het wel te hard naar je kids. Zorg alsjeblieft dat die voldoende aandacht krijgen.
Wat betreft leuke dingen doen met een vrouw: Tja, dat zal er een beetje om hangen. Ik denk dat veel mannen stiekem in het weekend liever wat leuks met vrienden gaan doen dan met hun vriendin. Al bestaan er ook echt relaties waar de band tussen man en vrouw zo goed is dat ze gewoon hele goede maatjes zijn. Maar ook in mijn contactenkring zie ik dat weinig.
Ik ken die hele vent niet en dat laatste doe ik juist.quote:Op zondag 19 november 2023 09:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet zo vaak naar Tate luisteren en met vrouwen praten zal je helpen
Dat is in onze situatie absoluut niet geval. Sterker nog, wij delen eigenlijk vrij weinig interessesquote:Op maandag 20 november 2023 16:24 schreef Azula2.0 het volgende:
Als het goed is, is je partner ook je beste vriend
Altijd maar weer die seks. bahquote:Op maandag 20 november 2023 15:47 schreef oppiedoppie het volgende:
Na ruim 11 jaar alleen te zijn geweest ben ik dolgelukkig met mijn man. Heerlijk om na mn werk naar huis te rijden waar hij meestal al buiten op mij staat te wachten en we een rondje door de tuin maken. Een van de leukste dingen vind ik het samen slapen. Heerlijk. Maar gewoon alles kunnen delen is geweldig. Samen eten is leuk want alleen eten is ook maar alleen, nu is het leuk om voor iemand anders echt wat lekkers te maken.
En hoe gaat dat dan? Hoe leven jullie? Delen jullie dan niet in enthousiasme over zaken of leven jullie op de nodige dingen na langs elkaar heen?quote:Op maandag 20 november 2023 23:16 schreef Brandhout14 het volgende:
[..]
Dat is in onze situatie absoluut niet geval. Sterker nog, wij delen eigenlijk vrij weinig interesses
Ik bedoelde niet eens de sex maar puur alleen het samen in bed liggen. Sex is ook mooi meegenomen in een relatie maar het elke nacht samen in bed liggen vind ik erg fijn nadat ik 11 jaar alleen heb geslapen. Had zelf ook niet door dat ik toch wel iets mistte, dat kwam pas toen ik weer een relatie had.quote:Op dinsdag 21 november 2023 03:17 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Altijd maar weer die seks. bah![]()
![]()
En nu ga ik slapen. Lekker alleen, met mijn elektrisch dekentje![]()
![]()
![]()
![]()
Als je met iedereen net zo goed kan praten als met je partner, dan lijkt me het een waardeloze relatie of relatie zonder diepgang of goeie band.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:34 schreef Masberum het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |