abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_211341446
Mensen zonder relatie mogen natuurlijk ook reageren.

Als je een vrouw hebt dan heb je iemand om mee te praten en iemand om seks mee te hebben.

Nou ja praten kan je met iedereen, seks alleen met je vrouw als je getrouwd bent..

Dus waar zit precies de toegevoegde waarde?

Dat je alleen seks met elkaar mag hebben..
pi_211341568
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 22:34 schreef Masberum het volgende:

Als je een vrouw hebt dan heb je iemand om mee te praten en iemand om seks mee te hebben.

Nou ja praten kan je met iedereen, seks alleen met je vrouw als je getrouwd bent..

Veel dingen zijn leuker samen, op vakantie, uit eten, avonturen delen, etcetera!
  zaterdag 18 november 2023 @ 22:46:18 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_211341732
Ik haal mijn levensgeluk niet uit een relatie. Een goede relatie kan het leven wel nóg leuker maken.
pi_211341748
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef Eilatan het volgende:

[..]
Veel dingen zijn leuker samen, op vakantie, uit eten, avonturen delen, etcetera!
Nou ja dit is denk ik wel het antwoord wat het topic kan sluiten. Je hebt gelijk zoals ik ernaar kijk, bij mij is dat alleen niet zo, ik ben te graag alleen, had nooit een relatie en kinderen moeten krijgen om het zo maar te zeggen. Ik wou dat ik het bijzijn van een vrouw als leuk kon ervaren bij die zaken. Nou ja goed, vroegtijdig einde van dit topic vanwege wat harde waarheid naar mijn kant toe
  Moderator/Verstandigste crewlid 2022 zaterdag 18 november 2023 @ 22:51:41 #5
383969 crew  Erasmus
pi_211341794
Een relatie is een toevoeging aan een leuk leven die je al hebt.

Je moet zelf een leuk leven fixen, zonder afhankelijk te zijn van anderen.
pi_211341812
quote:

Een hele hoop lachen helpt.

En het is ook prettig als je echt schaamteloos jezelf kan zijn bij iemand en vice versa.

Liefde geeft veel levensgeluk, maar niet al het levensgeluk komt uit de liefde.

En ik ben niet eens getrouwd 😎.
pi_211341899
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 22:47 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja dit is denk ik wel het antwoord wat het topic kan sluiten. Je hebt gelijk zoals ik ernaar kijk, bij mij is dat alleen niet zo, ik ben te graag alleen, had nooit een relatie en kinderen moeten krijgen om het zo maar te zeggen. Ik wou dat ik het bijzijn van een vrouw als leuk kon ervaren bij die zaken. Nou ja goed, vroegtijdig einde van dit topic vanwege wat harde waarheid naar mijn kant toe
Keihard naar je kinderen vooral.

Geef je kinderen een aai over de bol, hou ze vast en zeg dat je van ze houdt.

Als ze thuis namelijk ook deze indruk krijgen zou dat niet best zijn.
pi_211343399
quote:
seks alleen met je vrouw als je getrouwd bent..
Dat hoeft niet, dat het voor de meesten wel geld is mooi :)

En geluk haal je niet specifiek uit je relatie, die haal ik uit heel veel dingen om mij heen, mijn werk, vrienden, familie, projectjes, ontmoetingen, ontdekkingen, etc!

Ik bekijk dingen graag positief en dat maakt het leven al stukken relaxter, doe niet zo moeilijk dan wordt het vanzelf gemakkelijker! :+
Just say hi!
pi_211343979
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 22:47 schreef Masberum het volgende:

[..]
Bij je vrouw snap ik dat heel goed maar ik vind het wel te hard naar je kids. Zorg alsjeblieft dat die voldoende aandacht krijgen.

Wat betreft leuke dingen doen met een vrouw: Tja, dat zal er een beetje om hangen. Ik denk dat veel mannen stiekem in het weekend liever wat leuks met vrienden gaan doen dan met hun vriendin. Al bestaan er ook echt relaties waar de band tussen man en vrouw zo goed is dat ze gewoon hele goede maatjes zijn. Maar ook in mijn contactenkring zie ik dat weinig.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_211344392
Waar haalde je je levensgeluk dan eerder vandaan? Kun je daar niet meer van doen terwijl je een relatie hebt? Meer alleen ondernemen, zodat de momenten samen ook echt fijn zijn?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211344938
quote:

Goed punt
Vrouwen zijn de laatste decennia heel hard bezig om aan zichzelf af te breken wat op de sex na aantrekkelijk is voor mannen. Gezeik, koppijn en drama zijn de norm geworden.
pi_211345430
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 08:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Goed punt
Vrouwen zijn de laatste decennia heel hard bezig om aan zichzelf af te breken wat op de sex na aantrekkelijk is voor mannen. Gezeik, koppijn en drama zijn de norm geworden.
Niet zo vaak naar Tate luisteren en met vrouwen praten zal je helpen :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator zondag 19 november 2023 @ 11:35:22 #13
441859 crew  Lenny77
pi_211346453
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 07:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Bij je vrouw snap ik dat heel goed maar ik vind het wel te hard naar je kids. Zorg alsjeblieft dat die voldoende aandacht krijgen.

Wat betreft leuke dingen doen met een vrouw: Tja, dat zal er een beetje om hangen. Ik denk dat veel mannen stiekem in het weekend liever wat leuks met vrienden gaan doen dan met hun vriendin. Al bestaan er ook echt relaties waar de band tussen man en vrouw zo goed is dat ze gewoon hele goede maatjes zijn. Maar ook in mijn contactenkring zie ik dat weinig.
Nuja jouw antwoorden zijn gekleurd wegens een niet al te best werkende relatie en die van TS sowieso ook daar hij ook nog eens verliefd is op een ander. Natuurlijk kan de huidige partner dan niets meer goed doen...
In jullie gevallen is het dan misschien beter om de relatie te beëindigen want jullie zijn niet de enige in de relatie die dan ongelukkig zijn. Dit straalt op iedereen af.
Wel kuddos voor je opmerking over zijn kinderen O+
Het lijkt dat TS die 2 ziet als obstakels in zijn leven die hem van het ware geluk weghouden.. en daar kunnen die 2 schaapjes nu echt niets aan doen :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 19-11-2023 18:14:48 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_211346728
Iemand hebben die je beter kent dan wie dan ook, die je steunt, waar je graag bij bent.

Het persoon waarnaar je je om wil draaien om een bijzonder moment te delen, waarvan je het allerliefste hebt dat die erbij is.

De rust die je bij iemand vindt. Na die lastige dag thuiskomen en dat dan alles weer goed is door die ene knuffel. De zucht die dan klinkt, de spanning die wegvloeit.

Diepe vriendschap, geborgenheid, gezelligheid, rust en plezier en ja ook seksuele aantrekkingskracht.

Veel ervan kan je idd ook bij anderen vinden, maar als het goed is heeft je partner dat allemaal
pi_211346808
quote:
99s.gif Op zondag 19 november 2023 09:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Niet zo vaak naar Tate luisteren en met vrouwen praten zal je helpen :)
Ik ken die hele vent niet en dat laatste doe ik juist.
pi_211356557
Ik ben ook wel een beetje zo, hoor, maar mijn vrouw en kinderen (eigenlijk alleen de puber, want de jongste is nog te jong) accepteren het doordat ik doseer. Ik pak regelmatig mijn momenten, omdat ik vind dat tijd voor jezelf ont-zet-tend belangrijk is. Dit communiceer ik ook richting puber en die snapt dat. Regelmatig avondeten waarop er niks gezegd wordt, heerlijk!

Praten :{w Waar moet je het ook elke dag over hebben, joh, als je elkaar werkelijk elke dag ziet :?
  maandag 20 november 2023 @ 12:07:32 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211356596
Levensgeluk zit voor mij in mijn vrienden, mijn familie, gezin en vooral mijn kind daarin. Daar ben ik het allergelukkigste mee

Verder ben ik ook hartstikke gelukkig met mijn werk en tijd doorbrengen met mijzelf, dus ook daar plan ik lekker de ruimte voor in zodra de omstandigheden het enigszins toelaten

Gr gr Ria en haar kid
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 20 november 2023 @ 15:47:51 #18
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_211358681
Na ruim 11 jaar alleen te zijn geweest ben ik dolgelukkig met mijn man. Heerlijk om na mn werk naar huis te rijden waar hij meestal al buiten op mij staat te wachten en we een rondje door de tuin maken. Een van de leukste dingen vind ik het samen slapen. Heerlijk. Maar gewoon alles kunnen delen is geweldig. Samen eten is leuk want alleen eten is ook maar alleen, nu is het leuk om voor iemand anders echt wat lekkers te maken.
To BG or not to BG!
  maandag 20 november 2023 @ 16:09:56 #19
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_211358833
:O
"Hoka Hey!"
pi_211358967
Als het goed is, is je partner ook je beste vriend en lachen jullie samen heel wat af.
  maandag 20 november 2023 @ 16:37:47 #21
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_211359081
-nergens voor nodig-

[ Bericht 96% gewijzigd door Lenny77 op 20-11-2023 19:07:48 ]
"Hoka Hey!"
pi_211359788
Mijn man en kind zijn de enigen die ik eigenlijk altijd wel om me heen kan hebben. Misschien juist ook wel omdat zij ook ruimte voor zichzelf nodig hebben en nemen. Wij kunnen ook heel goed zwijgen, dat is ook wel fijn. We kunnen echter ook leuke gesprekken hebben, reizen, leuke dinge doen in verschillende samenstellingen of alleen. En ik vind het heel leuk, zo'n kind op zien groeien.

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar als ze nog jonger zijn, kan het best wel eens lastig zijn en veel van je vragen. Ik vind dat dat wel minder wordt met het ouder worden. Ik heb nu een tiener en dat vind ik echt heel leuk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211363332
Niet in mensen in ieder geval, kom teveel mensen tegen die het gewoon niet hebben.

Zit er groot verschil in wat mensen zeggen en wat mensen doen.

Mijn antwoord veranderd van negatief buiten een straal van 50KM.

Fuck ik klink negatief...

[ Bericht 13% gewijzigd door DisneyXDEE op 20-11-2023 21:36:37 ]
pi_211363353
Heel af en toe een dagje vrij nemen en ergens een hotel boeken en hike doen en dan grote hoeveelheden LSD nemen.
-nee-
pi_211364369
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 16:24 schreef Azula2.0 het volgende:
Als het goed is, is je partner ook je beste vriend
Dat is in onze situatie absoluut niet geval. Sterker nog, wij delen eigenlijk vrij weinig interesses :D
  dinsdag 21 november 2023 @ 03:17:58 #26
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_211364820
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 15:47 schreef oppiedoppie het volgende:
Na ruim 11 jaar alleen te zijn geweest ben ik dolgelukkig met mijn man. Heerlijk om na mn werk naar huis te rijden waar hij meestal al buiten op mij staat te wachten en we een rondje door de tuin maken. Een van de leukste dingen vind ik het samen slapen. Heerlijk. Maar gewoon alles kunnen delen is geweldig. Samen eten is leuk want alleen eten is ook maar alleen, nu is het leuk om voor iemand anders echt wat lekkers te maken.
Altijd maar weer die seks. bah :N :r
En nu ga ik slapen. Lekker alleen, met mijn elektrisch dekentje _O- _O-

:W :O :z
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_211364892
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 23:16 schreef Brandhout14 het volgende:

[..]
Dat is in onze situatie absoluut niet geval. Sterker nog, wij delen eigenlijk vrij weinig interesses :D
En hoe gaat dat dan? Hoe leven jullie? Delen jullie dan niet in enthousiasme over zaken of leven jullie op de nodige dingen na langs elkaar heen?
  dinsdag 21 november 2023 @ 09:49:14 #28
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_211365937
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 03:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Altijd maar weer die seks. bah :N :r
En nu ga ik slapen. Lekker alleen, met mijn elektrisch dekentje _O- _O-

:W :O :z
Ik bedoelde niet eens de sex maar puur alleen het samen in bed liggen. Sex is ook mooi meegenomen in een relatie maar het elke nacht samen in bed liggen vind ik erg fijn nadat ik 11 jaar alleen heb geslapen. Had zelf ook niet door dat ik toch wel iets mistte, dat kwam pas toen ik weer een relatie had.

Maar een elektrisch dekentje is natuurlijk ook erg fijn :S___D
To BG or not to BG!
pi_211366413
quote:

Als je met iedereen net zo goed kan praten als met je partner, dan lijkt me het een waardeloze relatie of relatie zonder diepgang of goeie band.
Maar dat kan ook aan mij liggen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')