Ik zal hem straks eens opzoeken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:22 schreef Sableheart het volgende:
Maar die andere van de twee vond ik interessanter. Dat was een ballade uit 1960, die het ook niet geweldig deed, maar de melodie sprak me meer aan.
hij is wel redelijk typisch voor zijn tijd, dus zoek hem alleen op als je de stijl een beetje kan waarderen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zal hem straks eens opzoeken.
Deze springt er voor mij echt uit. Volgens mij toen ook al.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:35 schreef Sableheart het volgende:
Deze ballade is veel beter dan die van Oostenrijk. Het Engels hielp ook.
Ik heb Frankrijk en misschien Griekenland nog als beter staan, maar het is wel kwaliteit ja.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze springt er voor mij echt uit. Volgens mij toen ook al.
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:41 schreef Sableheart het volgende:
vrolijk nummer, interessant verhaal als je de tekst er bij pakt, prima nummer.
Gelukkig mag datquote:Op zaterdag 16 december 2023 22:45 schreef Domnivoor het volgende:
Hierover verschillen we van mening.
Dat was wel verrassend ja.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:54 schreef Sableheart het volgende:
Dat was niet direct het vervolg dat ik na die intro van Noorwegen verwacht had.
Mee eens.quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:56 schreef Sableheart het volgende:
Ik denk dat het nummer interessanter had gevonden als het in de stijl van de intro was gebleven. Dit valt overal tussenin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |