Over smaak valt niet te twistenquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:15 schreef Hathor het volgende:
Sorry hoor maar als je die bolle verkiest boven die nummer twee dan stem je niet oprecht maar rol je een agenda uit. En datzelfde is ook hier in Nederland gebeurt.
Klopt. Precies dat dus.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Maar als je het lichaam niet mee laat tellen heeft die Nepali toch gewoon een enorm mannelijke kop?.
Naturel niet heet genoeg?quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:26 schreef nixxx het volgende:
Mag ik een nummertje twee met extra sambal bij graag.
Meer sambal is beterquote:
Je vergeet nog, van Miss naar Misterverkiezingquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:33 schreef Nober het volgende:
Van
Modellen te dun, er moet wat aan gedaan worden
Naar
Modellen veel te dik, het is fantastisch
Ik krijg bij het zien van nr2 het idee te kijken naar een puber in bikini. Enig ongemak voel ik daarbij. Die bolle daarentegen is niet alleen dik, maar heeft ook een lelijke kop.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:15 schreef Hathor het volgende:
Sorry hoor maar als je die bolle verkiest boven die nummer twee dan stem je niet oprecht maar rol je een agenda uit. En datzelfde is ook hier in Nederland gebeurt.
Doe mij maar extra smabalquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:26 schreef nixxx het volgende:
Mag ik een nummertje twee met extra sambal bij graag.
Ahjoh, kan het verrekken. Hupsquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:37 schreef PzKpfw het volgende:
Knap koppie maar dat lichaam daar kan ik niet warm van worden.
Ik vind nummer twee ook mooier dan nummer 1, en ik heb geen eetstoornis. Ik vind het gezicht van nummer twee veel mooier.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:16 schreef GwanGwaa het volgende:
Tja, ik vind het lastig. Heb al heel lang een eetstoornis omdat ik mijzelf te dik vind. Daarom juich ik plussize modellen toe, omdat dit me helpt mijn lichaam te accepteren. Maar ik vind nummer 2, de dunne, toch echt veel mooier dan de dikke. Maar waarschijnlijk spreekt nu mijn eetstoornis / body dysmorphia.
Oftewel: ik ben er niet over uit.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:16 schreef GwanGwaa het volgende:
Tja, ik vind het lastig. Heb al heel lang een eetstoornis omdat ik mijzelf te dik vind. Daarom juich ik plussize modellen toe, omdat dit me helpt mijn lichaam te accepteren. Maar ik vind nummer 2, de dunne, toch echt veel mooier dan de dikke. Maar waarschijnlijk spreekt nu mijn eetstoornis / body dysmorphia.
Eens, we hoeven echt niet massaal dikke mensen (of wie dan ook) af te gaan zeiken, maar dit als iets goeds zien, doen alsof het allemaal niet erg is als je voor 80% uit blubber bestaat, dat is echt de zaken omdraaien.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Maar tegelijkertijd, overgewicht is gewoonweg héél ongezond.
Of je er jou door een ziekte of stoornis niks aan kunt doen, of wel en simpelweg te veel eet, feit is en blijft dat het gewoon niet gezond is en tal van gezondheidsrisico's met zich meebrengt.
Alleen al daarom zou het niet 'genormaliseerd' moeten worden.
Hetzelfde is al jaren geleden met het Eurovisie Songfestival gebeurd, daar wint ook lang niet altijd het mooiste liedje meer.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:59 schreef Za het volgende:
Ik vind dat deze verkiezing heden gebruikt wordt om acceptatie van iedereen te promoten, en imo is het daar niet voor bedoelt.
Los van wat ik van dit soort verkiezingen vind, er wordt per land gezocht naar iemand van uitzonderlijke schoonheid, en vervolgens wint daar dan de mooiste van.
Net als bij een atletiek wedstrijd de snelste wint, en er niet ter acceptatie van een ieder er ook langzame niet sportieve misschien corpulente mensen meelopen.
Ja hetzelfde inderdaad.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:04 schreef Viv het volgende:
Hetzelfde is al jaren geleden met het Eurovisie Songfestival gebeurd, daar wint ook lang niet altijd het mooiste liedje meer.
Ik heb de indruk dat ze beiden een eetstoornis hebben. Alleen allebei een andere kant op.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:16 schreef GwanGwaa het volgende:
Mwah, die 2de is redelijk standaard "aziatisch" denk ik hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:22 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ze beiden een eetstoornis hebben. Alleen allebei een andere kant op.
Het is maar net waar je op valt laten we maar zeggen.. iedereen die ik ken die op dikkere vrouwen vallen zijn zelf niet bepaald een smaragd wat betreft uiterlijk, hygiëne etc.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:22 schreef Harvest89 het volgende:
Lekker wijf. Goeie tieten en reet. Stevige benen.
10x beter dan die nummer 2
Nou nou niet zo onaardig doen over je eigen vader.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het is maar net waar je op valt laten we maar zeggen.. iedereen die ik ken die op dikkere vrouwen vallen zijn zelf niet bepaald een smaragd wat betreft uiterlijk, hygiëne etc.
Mijn pa heeft van wat ik gezien heb alleen maar slanke dames gehadquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nou nou niet zo onaardig doen over je eigen vader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |