Ik denk dat oom Theo niet bestaat. Makkelijk weer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:16 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind alleen die Teun een aanstellerig type, beetje cringe. Verder hard gelachen
Nou, dode pa Gerrit Breteler wel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk dat oom Theo niet bestaat. Makkelijk weer.
Ik vind hem juist leuk. Relativeert ook zichzelf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:16 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind alleen die Teun een aanstellerig type, beetje cringe. Verder hard gelachen
Iedereen heeft een "oom" Theo. Dat begrijp je toch wel ? Smeets had het altijd over Tante Truus uit Tiel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk dat oom Theo niet bestaat. Makkelijk weer.
Zoals ook in de aflevering genoemd zat ie in de redactie van het programma. Hij heeft jarenlang ook die grappen voor Harm geschreven.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:42 schreef SiGNe het volgende:
Die Teun heeft voor een veganist wel humor
"Als we rekening moeten houden met wat jij allemaal niet snapt, dan was er ook geen HAVO"
Als Brabander kan ik ook wel zeggen dat zijn annekdotes toch wel erg bekend klinken...quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoals ook in de aflevering genoemd zat ie in de redactie van het programma. Hij heeft jarenlang ook die grappen voor Harm geschreven.
Sowieso leuker als mensen het programma ook redelijk goed kennen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoals ook in de aflevering genoemd zat ie in de redactie van het programma. Hij heeft jarenlang ook die grappen voor Harm geschreven.
Mevrouw van Zettenquote:Op zondag 13 oktober 2024 08:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een "oom" Theo. Dat begrijp je toch wel ? Smeets had het altijd over Tante Truus uit Tiel.
Misschien deze beste DWDD-grap ooit wel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De oom van een ander redactielid woonde hier in de straat. De bedenker van de naam Studio Sport en "Voetbal is oorlog" Ed van Opzeeland. Z'n neef heet dacht ik Sander.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Terwijl de doos Welmoed de hele week in het nieuws zit en er niks uitkwam. Maar Frans was zeker leuk.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sowieso leuker als mensen het programma ook redelijk goed kennen.
Met Frans Bauer was ook een leuke aflevering want die kende het programma en had zich ook een beetje voorbereid.
Die aflevering met Wildebras was weer slecht want die gast volgde het nieuwss verder niet, kon alleen over dieren praten.
Oh ja. Hoe kwam ik op Truus ?quote:
Zonder te klikken ga ik voor Kamagurka.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien deze beste DWDD-grap ooit wel.
Hij is leuk, maar niet echt origineel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien deze beste DWDD-grap ooit wel.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder te klikken ga ik voor Kamagurka.
Zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |