abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8489725
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 10:49 schreef EdSchouten het volgende:
Ik heb dat kei vaak met een collega van mij Kei stom eigenlijk
kei hard zeker ook?
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_8489747
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 09:23 schreef gateway het volgende:
sommige mesnen krijgen al een stijve als ze met hun vriendin staan te zoenen
ik krijg altijd een stijve als mijn vriendin huilt..
dan denk ik al aan de goedmaak sex denk ik
pi_8489798
of je houdt van t vernederen en aan t huilen maken van meisjes
pi_8489803
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 01:01 schreef PsychoDude_666 het volgende:
of je houdt van t vernederen en aan t huilen maken van meisjes
daar was ik nog niet op gekomen...
pi_8490347
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:05 schreef Markster het volgende:
ik heb ook redelijk snel een stijve, bijvoorbeeld bij zoenen en bij een beetje intiem danzen/doen ed, maarja, ik denk niet dat ik daarmee de enige ben
Ligt eraan met wie je aan 't dansen bent, met een lelijk kind (niet dat ik daar al mee zou dansen) of gewoon een vriendin heb ik nergens last van, maar met een (al dan niet) redelijk onbekende kruipt ie hier ook wel richting de navel hoor.
En met zoenen, tja, daar heb ik ook wel 'last' van.. Maar ik zoen niet alleen, er moet ook altijd ff gefouilleerd worden.. Dus daar kan 't ook aan liggen
pi_8490400
Je bent er veel te veel mee bezig. Als je er niet op let en ontspannen aan het praten bent en niet meteen gaat fantaseren over van alles en nog wat op gebeid van sex met haar zal het je een stuk beter afgaan. Oh ja als je wat vaker met een meisje naar bed bent geweest wordt wel een heel stuk minder. Ik had er vroeger ook wel last van, nou ja niet met praten dan maar wel als ze tegen je aan gaan rijden ach je kent het wel steeds verder naar achter tegen je aan enzo. En ja dan merken ze het ook wel. Het is volgens mij gewoon psychisch. Ik heb er echt totaal geen last meer van, maarja dat komt denk ik of omdat ik te weinig leuke meisjes tegen kom of omdat ik de laatste tijd hersendood ben en mijn luiheid uit zich nu in al mijn lichaamsdelen blijkbaar.

Tja gast je zal maar wat meer met meisjes om moeten gaan (en dat hoeft niet met sexuele bedoelingen).

"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_8499938
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 02:33 schreef ssebass het volgende:
Je bent er veel te veel mee bezig. Als je er niet op let en ontspannen aan het praten bent en niet meteen gaat fantaseren over van alles en nog wat op gebeid van sex met haar zal het je een stuk beter afgaan. Oh ja als je wat vaker met een meisje naar bed bent geweest wordt wel een heel stuk minder. Ik had er vroeger ook wel last van, nou ja niet met praten dan maar wel als ze tegen je aan gaan rijden ach je kent het wel steeds verder naar achter tegen je aan enzo. En ja dan merken ze het ook wel. Het is volgens mij gewoon psychisch. Ik heb er echt totaal geen last meer van, maarja dat komt denk ik of omdat ik te weinig leuke meisjes tegen kom of omdat ik de laatste tijd hersendood ben en mijn luiheid uit zich nu in al mijn lichaamsdelen blijkbaar.

Tja gast je zal maar wat meer met meisjes om moeten gaan (en dat hoeft niet met sexuele bedoelingen).

volgens mij heb je gelijk
Maar ik zie er niet echt uit.. om ff een praatje mee te gaan maken.
(niet dat ik verschrikkelijk lelijk ben ofzo..) meer serieus.
En ja.. dan moet je laten zien dat je dat wel wil.. dat verhaal ken ik wel.
Ook maar is echt gaan doen een keer..
  vrijdag 21 februari 2003 @ 14:00:41 #83
21066 Potter
At your service
pi_8629512
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 09:05 schreef baraka het volgende:
Ik praat nogal weinig met meisjes, kijken wel natuurlijk
Maar als ik dan toch in gesprek kom met een meisje dan resulteert dit bij mij al snel in een stijve lul.
Ik vind het zelf nogal vreemd.. dat wanneer ik een gesprek voer met een lekker ding, dat ie meteen al hard word.
Maar dit komt denk ik doordat ik zo weinig praat met meisjes
Meer fokkers met soortgelijk probleem ?
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_8629903
heb je dat met alle meisjes of alleen bepaalde soort meisjes.

als je bijvoorbeeld in de winkel door een meisje bij de kaas wordt geholpen, heb je het dan ook?

pi_8661851
wat is er nou erg aan dat je zo snel een stijve krijgt, als je bang bent dat je te snel klaarkomt dan ga je toch gewoon voor een multi-orgasme?
pi_8662805
Nou.. Opzich is het niet raar dat je een stijve krijgt als je met een meisje praat.. Maar dan zou ik dervan uitgaan dat je met een knappe/lekkere meid praat, en dat je of over sex praat, of je bent aan het fantaseren hoe ze er zonder kleren uit zouden zien

Maar dus niet als je een kilo kaas gaat halen en je moet dat tegen een vrouw achter de balie zeggen
Maar dit probleem gaat vanzelf over, door vaker met meiden te praten, dan leer je daar mee omgaan, en natuurlijk door sex. Maak je niet druk, je moet er in ieder geval niet aan denken, want als je elke keer met een meid praat, en je denkt eral aan van "Kut dadelijk ga ik un stijve krijgen" Ja dat schiet natuurlijk niet op

pi_8664500
quote:
Op zondag 23 februari 2003 09:09 schreef Chrissieboy het volgende:
wat is er nou erg aan dat je zo snel een stijve krijgt, als je bang bent dat je te snel klaarkomt dan ga je toch gewoon voor een multi-orgasme?
LOL
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_11037932
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:05 schreef Markster het volgende:
ik heb ook redelijk snel een stijve, bijvoorbeeld bij zoenen en bij een beetje intiem danzen/doen ed, maarja, ik denk niet dat ik daarmee de enige ben
nee idd, ik heb er ook vaak last van, maar aan iets anders denken helpt ook maar voor een kleine periode om hem slap te krijgen, want hij wordt weer net zo snel stijf op zo'n moment, en een strakke broek kan idd heel erg helpen
"De kinderen werden op alfabetische volgorde in het ravijn geworpen"
  woensdag 11 juni 2003 @ 18:07:36 #89
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_11039096
ehhh dat had ik ook toen ik 15 of 16 ja. Praten met een babe in een kroeg en dan een stijve krijgen. Was eens een meidje die het zag, die zei iets van zonde van al die moeite voor haar en ze pakte hem vast... FUCK FUCK. Je weet maar nooit wat voor goeds je problemen kunenn brengen

Nu heb ik wel iets meer nodig, maar het gaat nog steeds makkelijk. Tja weet ik tenminste dat ik geen last heb van impotentie

don't you know my tears will cause an inferno
  woensdag 11 juni 2003 @ 19:09:46 #90
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_11040083
haha ik ken dat ja........ als je een spijkerbroek aan hebt dan is het geen probleem. Maar in de zomer....met je korte broek.........op het strand.......met al die schaarsgeklede dames.......dan wil Willy ook even gluren

wat je er tegen moet doen? beats me....mn vriendin vind het wel een compliment.......maar voelt toch wel wat minder als het midden op straat gebeurt ofzo

It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_11068957
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 09:05 schreef baraka het volgende:
Ik praat nogal weinig met meisjes, kijken wel natuurlijk
Jij zit hier prima op fok! De TMF chatbox is ook ideaal voor jou.

Helaas heb ik geen last van jou probleem (anders zou ik ook de hele dag met een stijve rondlopen ).

pi_11106657
"Is that a screwdrewer in your pocket or do you just like me
pi_11106896
HAHAHAHAHAHA grappige topictitel...
  zaterdag 14 juni 2003 @ 17:54:57 #94
43484 S-ander
is de kwijt kluts
pi_11108525
Tsja,

Ik had het wel toen ik met mijn vriendin stond te zoenen, maar vooral aan begin.

Is geen oplossing voor, je weet iig dat ie het nog doet

- ik zeg maar z00 want dierentuin das veel te lang
pi_11108541
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 09:11 schreef realist_ik het volgende:
ipv van allemaal nee te schudden zouden jullie beter wat zinvollers zeggen zoals:
"Je moet meer neuken!!!"
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
  zaterdag 14 juni 2003 @ 20:09:12 #96
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_11110991
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 00:55 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

kei hard zeker ook?

Ontoppic? Uhm...zoals al veel gezegd, meer met meisjes praten, zoek een baan in een supermarkt ofzo, daar heb je ongetwijfeld vrouwelijke collega's waarmee je zult (moeten) gaan praten denk ik

Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_11111065
hmmz.. als je geen stijve krijgt met zoenen met je vriendin is er volgens mij iets echtttttt fout
pi_11111148
Misschien moet je meisjes aankijken in de ogen ipv 2 punten een stuk daaronder

Ach ja, snel een stijve krijgen is beter dan geen toch?

pi_11136314
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 09:11 schreef Disher het volgende:
Tsjah, als je al een stijve krijgt van alleen maar praten met meisjes, nou dan heb je in mijn ogen best wel een vrouwlijk tekort.
Hmmm... een vrouwelijk tekort, is dat iets als 'te weinig mannen'?

Nee, de TS moet zoals gezegd niet direct aan sex denken. Ook is het zo, dat het wel een heel natuurlijke uiting is; hij heeft zin en heeft de aandacht van een meisje.
Ik zou me er echt niet druk om maken; ze ziet het toch niet direct.

Trouwens, mocht ze het zien, dan kan ze 3 dingen doen:
- boos weglopen (ok, da's dus niemand voor jou)
- zich er niets van aantrekken (kan perspectief bieden)
- er lekker op in gaan; subtiele tips aan jou geven (dus goed luisteren en kijken naar haar; zeker een potentiele kans voor jou!)

maandag 16 juni 2003 @ 10:32:48 #100
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_11136917
quote:
Op maandag 16 juni 2003 09:06 schreef Bright het volgende:

[nou dan heb je in mijn ogen best wel een vrouwlijk tekort.]

is dat iets als 'te weinig mannen'?

Nee, dat is als er te weinig dode vrouwen zijn.
I wish I could remember, but my selective memory won't let me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')