abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211325058
_O-
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_211325205
''Objectief een goede grap''.

Mwah.

Ken het programma verder niet overigens.
pi_211325551
Wat een kansloze reactie van BNNVARAAVROTROSNCRV

quote:
BNNVara vindt het ergens ook knap van de mannen. ‘Het is natuurlijk niet waar First Dates voor bedoeld is’, zegt een woordvoerder. ‘We zien er wel de humor van in dat het deze jongens is gelukt; mede door onze ijzersterke redactie die hen op basis van hun interesses en eigenschappen aan elkaar heeft gematcht. We zijn ook erg blij dat ze een match waren, want op deze manier is het een oprechte dater bespaard gebleven om met iemand op date te gaan die niet de intentie had om de ware te vinden.’
pi_211326706
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
''Objectief een goede grap''.

Mwah.

Ken het programma verder niet overigens.
Nog net niet even grappig als bij Tussen Kunst en Kitsch met een beeldje komen opdraven en het dan voor de camera keihard kapotstampen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  vrijdag 17 november 2023 @ 19:08:17 #30
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_211326837
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 18:18 schreef schommelstoel het volgende:
Ik zie het probleem niet, tv bedonderd de kijker toch ook met slim knip en plakwerk.
Ik hou het ook niet voor onmogelijk dat dit hele verhaal door de producenten in scene is gezet om een lauw programma dat nauwelijks bekend is in het landelijke nieuws te krijgen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_211326912
Geniaal. Tv is toch nep dus het boeit niet
pi_211327617
Prima poets.
pi_211327622
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 18:56 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Nog net niet even grappig als bij Tussen Kunst en Kitsch met een beeldje komen opdraven en het dan voor de camera keihard kapotstampen.
En dan zo zeggen van is toch mijn beeldje.
pi_211327653
Past dus prima bij de NPO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')