quote:BNNVara vindt het ergens ook knap van de mannen. ‘Het is natuurlijk niet waar First Dates voor bedoeld is’, zegt een woordvoerder. ‘We zien er wel de humor van in dat het deze jongens is gelukt; mede door onze ijzersterke redactie die hen op basis van hun interesses en eigenschappen aan elkaar heeft gematcht. We zijn ook erg blij dat ze een match waren, want op deze manier is het een oprechte dater bespaard gebleven om met iemand op date te gaan die niet de intentie had om de ware te vinden.’
Nog net niet even grappig als bij Tussen Kunst en Kitsch met een beeldje komen opdraven en het dan voor de camera keihard kapotstampen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
''Objectief een goede grap''.
Mwah.
Ken het programma verder niet overigens.
Ik hou het ook niet voor onmogelijk dat dit hele verhaal door de producenten in scene is gezet om een lauw programma dat nauwelijks bekend is in het landelijke nieuws te krijgen.quote:Op donderdag 16 november 2023 18:18 schreef schommelstoel het volgende:
Ik zie het probleem niet, tv bedonderd de kijker toch ook met slim knip en plakwerk.
En dan zo zeggen van is toch mijn beeldje.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:56 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nog net niet even grappig als bij Tussen Kunst en Kitsch met een beeldje komen opdraven en het dan voor de camera keihard kapotstampen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |