Ik ben van de week voor zaken langs Aken, Keulen en Düsseldorf geweest en die van Düsseldorf heeft de kleinste kerstmarkt (die aan Heinrich-Heine-Allee). Dan beter Aken of Keulen als je in die hoek van NRW kan komen.quote:Op maandag 20 november 2023 23:47 schreef J.B. het volgende:
Essen is sowieso de mooiste kerstmarkt van de twee, ook al geldt voor beide steden dat het twee deprimerende shitholes zijn. Dortmund is qua kerstmarkt ook wel ok, die hebben naar eigen zeggen ieder jaar de grootste kerstboom ter wereld. Ik vind Aken, Keulen, Düsseldorf en inderdaad Münster meer de moeite waard, maar het nadeel van die vier steden is dat je er over de Nederlanders struikelt.
De echte kerstmarkt is nog niet open in Dusseldorf, pas vanaf de 23equote:Op dinsdag 21 november 2023 00:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben van de week voor zaken langs Aken, Keulen en Düsseldorf geweest en die van Düsseldorf heeft de kleinste kerstmarkt (die aan Heinrich-Heine-Allee). Dan beter Aken of Keulen als je in die hoek van NRW kan komen.
Van een bezoek aan Essen of Duisburg wordt niemand vrolijk. Eerder suïcidaal.
Het leek akelig veel op een kerstmarkt. Die boven U-Bhf Heinrich-Heine-Allee, steenworp van Schadow-Arcaden van.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:33 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
De echte kerstmarkt is nog niet open in Dusseldorf, pas vanaf de 23e
Waar niet: https://weihnachten-in-du(...)e-in-duesseldorf.phpquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het leek akelig veel op een kerstmarkt. Die boven U-Bhf Heinrich-Heine-Allee, steenworp van Schadow-Arcaden van.
Waar is de echte kerstmarkt dan? (Moet binnenkort weer in Düsseldorf zijn)
Nice, tenks. 👌quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:34 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Waar niet: https://weihnachten-in-du(...)e-in-duesseldorf.php
Münster of Munster?quote:Op donderdag 16 november 2023 21:09 schreef MissRelin het volgende:
2x in Munster geweest, die was inderdaad erg leuk. Keulen vond ik ook leuk.
Oberhausen (bij Centro) daarentegen was sfeerloos, maar dat komt vooral door de locatie.
Essen of Duisburg nooit geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |