te hoog gegrepenquote:Op donderdag 23 november 2023 14:23 schreef Symphonic het volgende:
Dikke doei, mafkees
zelfs een functie elders is
te hoog gegrepen
kan je niet meer opquote:Op donderdag 23 november 2023 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
te hoog gegrepen
tegen zevenendertig
kan je niet meer op
Allang afgehaaktquote:Op zondag 26 november 2023 11:16 schreef slaveloos het volgende:
Wat is er gebeurd
Ik weet er niks meer van hoor
Allang afgehaakt
Vanaf de zijlijnquote:
Edit: even totaal in de warquote:Op woensdag 6 december 2023 10:02 schreef maily het volgende:
Moederziel alleen
Onder dekentje
Met boek op de bank.
Met boek op de bank.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:02 schreef maily het volgende:
Moederziel alleen
Onder een warm dekentje
Met boek op de bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door sturmpie op 02-01-2024 16:50:25 ]vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
Toch liever frietjesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:52 schreef Rock-Y het volgende:
Maar liever stamppot.
Met deze koude dagen
Toch liever frietjes
Zilveren lepelquote:Op zondag 4 februari 2024 13:33 schreef sturmpie het volgende:
Of beroemd en rijk
dikke vette bugatti
zilveren lepel
Toetjes zijn lekkerquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:42 schreef Rock-Y het volgende:
het maakt echt niets uit
met of zonder aardbeien
toetjes zijn lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Edit: net iets te laat.Bespaar mij detailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel te veel informatie
voor mijn hersenenvrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
Mijn ogen tollenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:44 schreef sturmpie het volgende:
Stom ding, die kubus
urenlang vakjes draaien
mijn ogen tollen
Is er een vriendin?quote:Op maandag 3 juni 2024 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:
‘s Nachts helemaal lam
Wat had ik nu gelezen
Is er een vriendin?
Is ze al zwanger?quote:Op maandag 3 juni 2024 22:57 schreef sturmpie het volgende:
[..]
Is er een vriendin?
en heet ze Boca Raton ?
is ze al zwanger ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |