abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211286341
Ik moet/wil van wat ING rentepunten af dus heb 4 kortingsvouchers van ¤6,- voor LEGOLANDŽ Discovery Centre Scheveningen gratis en voor niets. Op is op, wie het eerst komt die het eerst maalt.
quote:
LEGOLANDŽ Discovery Centre Scheveningen verwelkomt families in de wonderlijke wereld van het LEGOŽ steentje.
De attractie
bestaat uit vele interactieve onderdelen met onder andere Duplo, LEGOŽ Ninjago™ en LEGOŽ Friends™. Daarnaast zijn er ook
genoeg plaatsen om gewoon lekker met LEGOŽ te kunnen spelen en bouwen, is er een 4D bioscoop met leuke LEGOŽ films en
een spannende attractie-rit door een mooie LEGOŽ stad.
De attractie is volledig overdekt en is geschikt voor kinderen van 2 tot 10 jaar oud. Een bezoek is ook prima te combineren met
het naastgelegen SEA LIFE Scheveningen. Bij elk gezelschap dient minimaal 1 kind aanwezig te zijn.

Kenmerken
Entreeticket voor LEGOLAND Discovery Centre in Scheveningen
De korting bedraagt ¤ 6,00

Voorwaarden
Kinderen t/m 2 jaar hebben gratis toegang.
Er kan maximaal 1 kortingscode per persoon worden gebruikt.
De korting is niet geldig in combinatie met andere acties of kortingen.
De korting is geldig op de reguliere kassaprijzen en niet op online prijzen.
Voor dit artikel geldt geen recht op retour.
Per ticket betaal je ¤ 0,50 boekingskosten.
De korting is niet te verzilveren aan de kassa van LEGOLAND Discovery Centre Scheveningen en de korting is ook niet geldig
in de LEGO winkel.

Hoe kan je jouw LEGOLAND Discovery Centre ¤ 6,00 kortingsvoucher voucher verzilveren?
Na bestelling van jouw voucher ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast ontvang je een aparte vouchermail met
jouw unieke kortingscode.
Ga naar deze website om een product te bestellen. Lukt het niet om je code te verzilveren? Probeer het dan in incognito
modus. Lees hier hoe je incognito modus inschakelt.
Gebruik je unieke kortingscode tijdens het bestelproces (Let op: de kortingscode is alleen tijdens een bestelling in te wisselen,
het is niet mogelijk om een kortingscode achteraf in te wisselen op een reeds geplaatste bestelling).
De codes kunnen via deze website worden verzilverd: https://ingpunten.qup.eu/content-partner/legoland-scheveningen, 1 code per bestelling
Er is geen ING-rekening of ander soort account nodig om de kortingscode te verzilveren.

SPOILER: kortingscodes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_211286611
Met die codes al in het topic ga ik het niet eens proberen. Ik hoop dat je op z’n minst een bedankje krijgt.
  Manager PR/Moderator woensdag 15 november 2023 @ 00:28:37 #3
269689 crew  Viv
pi_211299543
quote:
14s.gif Op maandag 13 november 2023 21:42 schreef Document1 het volgende:
Met die codes al in het topic ga ik het niet eens proberen. Ik hoop dat je op z’n minst een bedankje krijgt.
Laatst bood iemand hier een gratis Efteling-kaartje aan, is niet op gehapt. :o

En je postte dit 22 minuten na TS, lijkt me dat het toen nog niet weg was.
pi_211303066
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 00:28 schreef Viv het volgende:

[..]
Laatst bood iemand hier een gratis Efteling-kaartje aan, is niet op gehapt. :o

En je postte dit 22 minuten na TS, lijkt me dat het toen nog niet weg was.
Ongelofelijk. Het zou voor de jongens op m’n werk zijn, die zijn helemaal gek van Lego.
  donderdag 16 november 2023 @ 13:00:28 #5
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211312591
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:52 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ongelofelijk. Het zou voor de jongens op m’n werk zijn, die zijn helemaal gek van Lego.
Je mag er alleen niet heen als volwassen persoon zonder kind :')
Echt kut
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_211319840
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:52 schreef Document1 het volgende:

[..]
Hoeveel codes heb je nodig?

Wat wel belangrijk is en dat zie ik zo snel niet bij TS staan. Deze vouchers zijn in te wisselen tot 31-12-2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')