troubadourquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Dit blijft samen met de troubadour mijn favoriete nederlandse inzending
Ik zat op dat moment te dansen op K3 in mijn slaapkamerquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit werd niet uitgezonden vanwege de vuurwerkramp
Ik keek in de schemer naar de oplichtende wijk vanaf mijn balkon vanaf 5 hoog. Was vanuit mijn woonplaats nog te zienquote:Op woensdag 8 mei 2024 20:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zat op dat moment te dansen op K3 in mijn slaapkamer
Die beelden van de verwoesting was echt indrukwekkend.Het leek net of er een bom op die wijk was gegooidquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik keek in de schemer naar de oplichtende wijk vanaf mijn balkon vanaf 5 hoog. Was vanuit mijn woonplaats nog te zien![]()
We waren daar ‘s middags ook, toevallig onderweg van Hengelo naar Enschede. We dachten dat het gewoon een fik was. Totdat we daar aankwamen. Wat een narigheid. Gauw weer weggegaan.
ik was toch een tijd best pissed dat de NOS met het ESF stopte toenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die beelden van de verwoesting was echt indrukwekkend.Het leek net of er een bom op die wijk was gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |