Ja, dat vond ik ook een beetje maf. Nog een harde CHA CHA CHA CHA CHA CHA CHA en iedereen naar huis had ik logischer gevondenquote:Op donderdag 16 november 2023 22:36 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Haha.. en Kaarija missen?
Wat een feest was dat!
En dan afsluiten met Rise like a pfoenix...
Toen ik keek zag ik geen dame met kerstlampjes, laat staan een irritantequote:Op donderdag 16 november 2023 20:57 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik ben de irritante dame met de kerstlampjes en glowsticks
Omdat Conchita last minute is toegevoegd ga ik er van uit dat Käärijä officieel de afsluiter moest zijn.quote:Op donderdag 16 november 2023 22:36 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Haha.. en Kaarija missen?
Wat een feest was dat!
En dan afsluiten met Rise like a pfoenix...
Ik heb ESF1 wel gemeetquote:
Goede reis.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ESF1 wel gemeetNu ook op weg naar huis
Ja dat was echt een sneer. Publiek vond het niet leuk.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Cornald moet die woorden over Serhat terugnemen 😡
Publiek vond Serhat juist énigquote:Op donderdag 16 november 2023 23:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat was echt een sneer. Publiek vond het niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 16 november 2023 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Publiek vond Serhat juist énig
Iedereen zong mee met Ome SerhatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haar nummer vind ik wel leuk, dat helpt behoorlijkquote:
Zolang het bleef bij Na na naquote:Op donderdag 16 november 2023 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Iedereen zong mee met Ome Serhat
Waar is die eigenlijk van?quote:Op donderdag 16 november 2023 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Omdat die Rylan er weer was ga ik er van uit dat het weer op de (Britse) tv komt.
quote:Op donderdag 16 november 2023 23:35 schreef Momo het volgende:
[..]
BBC
Misschien ook BCC, koelkasten en wasmachines zo wit als zijn tanden.
Hij was idd opnieuw naar de tandarts geweestquote:Op donderdag 16 november 2023 23:35 schreef Momo het volgende:
[..]
BBC
Misschien ook BCC, koelkasten en wasmachines zo wit als zijn tanden.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 00:07 schreef PinkLow het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat 1 artiest riep...hallo Ahoy?
Gustaph, Verka, Kaarija, Serhat, The Roop, allemaal heerlijkquote:Op vrijdag 17 november 2023 00:11 schreef PinkLow het volgende:
Publiekslieveling was uiteraard onze eeuwige nummer 2 van vorig jaar. Vond ik ook erg tof!
Maar Verka vond ik stiekem denk ik nog veel leuker... Gustaph was ook weer geweldig.
Minst leuk vond ik denk ik de Nederlandse nummer (minus Edsilia)
Charlotte Perrelli en Gjon's Tears deden het ook goedquote:Op vrijdag 17 november 2023 00:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Gustaph, Verka, Kaarija, Serhat, The Roop, allemaal heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |