GJ van Ding-a-Dong doet een prima voorprogrammaquote:Op donderdag 16 november 2023 19:38 schreef H_T het volgende:
Flinke rij buitenKunnen jullie er voor zorgen dat er nog niets al te interessants komt?
quote:
Als ze beginnen met een praatje van 10 minuten mis ik weinigquote:Op donderdag 16 november 2023 19:44 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Lijkt mij stug dat ze om 20u beginnen als er nog zoveel mensen buiten in de rij staan.
Wie is Gj?quote:Op donderdag 16 november 2023 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
GJ van Ding-a-Dong doet een prima voorprogramma
Ja dat kan hij welquote:Op donderdag 16 november 2023 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sterkte in de rijquote:Op donderdag 16 november 2023 19:46 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Als ze beginnen met een praatje van 10 minuten mis ik weinig. Komt vast goed
Dan hoop ik op een praatje van 20 minuten... want nog lang niet binnen haha.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:51 schreef NailQueen het volgende:
Mijn gok is nog steeds dat Gustaph gaat openen en Käärijä de afsluiter is.
Ben ik blij dat ik al om 18:00 uur in de rij stondquote:Op donderdag 16 november 2023 19:51 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dan hoop ik op een praatje van 20 minuten... want nog lang niet binnen haha.
Nog nooit meegemaakt dit, bijzonder.
Ja dat kan hij welquote:Op donderdag 16 november 2023 19:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik voor of achter je staquote:Op donderdag 16 november 2023 19:50 schreef PinkLow het volgende:
Al 20 minuten in de rij. Gelukkig O zitplaatsen in vak 107
Uiteindelijk moet ik wel een trein halen, maar ik ben er in principe wel voor inquote:
Iederéén moet een trein halen, dus misschien maar beter dat jij als een van de laatsten vertrektquote:Op donderdag 16 november 2023 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet ik wel een trein halen, maar ik ben er in principe wel voor in
Wat slim bedacht van ESF1quote:Op donderdag 16 november 2023 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iederéén moet een trein halen, dus misschien maar beter dat jij als een van de laatsten vertrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |