Of Joost zit hier tussenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
ZOu geweldig zijn als hij samen met Joost een gig geven op het grote songfestivalfeest
Conchita was een vervanging voor Israëlische actquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk dat het de bedoeling was dat Käärijä ging afsluiten. Maar omdat Conchita last minute is toegevoegd hebben ze haar aan het einde gezet.
Ja maar ik kan me niet voorstellen dat dat de afsluiter moest zijnquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Conchita was een vervanging voor Israëlische act
Ik hoop nog steeds op Estland dit jaarquote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:58 schreef NailQueen het volgende:
ESF coryfee Verka Serduchka is er ook bij. Die is altijd welkom
Oh Poliquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:04 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen is Poli Genova van Bulgarije 2016 (If love was a crime) toegevoegd aan de line up. Na Baby Lasagna eindelijk een nieuwe naam.
Loreen is er ook bij!quote:Op donderdag 11 april 2024 17:23 schreef Kinga het volgende:
Ik wacht even op de eerste paar namen... Als Loreen komt ben ik er sowieso bij, die heb ik echt gemist afgelopen keer.
Ik hoop op Luca Hanni ♡quote:Op vrijdag 21 juni 2024 17:58 schreef NailQueen het volgende:
Die schat van een Gjon's Tears is er ook weer bij
Maar het zou wel leuk zijn als er nog namen van dit jaar bijkomen. Silvester Belt, Bambi Thug of Slimane bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |