quote:Bush is eigenlijk nog veel simpeler, idd; maar zijn Pappie houdt het allemaal in de gaten.
Op vrijdag 14 februari 2003 21:36 schreef sp3c het volgende:
wheeeehehehehehehe je wil Bush oppakken vanwege een ingewikkeld en ongeloofwardig complot maar Sharon vind je te simpel
maar die Sharon lijkt mij van het niveau van de gemiddelde koekebakker uit het jaar 0.
quote:Ahem. Ik ben geen fan van Israël en het politieke beleid dat men daar momenteel voert, maar ik denk dat zowel Bush Jr. als Bush Sr. (en zelfs Prescott himself) nog wel wat kunnen leren (en geleerd hebben) van het politiek inzicht van Sharon.
Op vrijdag 14 februari 2003 21:40 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Bush is eigenlijk nog veel simpeler, idd; maar zijn Pappie houdt het allemaal in de gaten.
maar die Sharon lijkt mij van het niveau van de gemiddelde koekebakker uit het jaar 0.
'By way of deception thou shall do war' in levende lijve.
quote:FuTilE!
Op vrijdag 14 februari 2003 21:50 schreef FuTilE het volgende:[..]
quote:E Cosma
Op vrijdag 14 februari 2003 22:56 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
FuTilE!
Still going strong I sees?
quote:Waar bleef je toch?
Op zaterdag 15 februari 2003 03:46 schreef FuTilE het volgende:E Cosma
quote:Been out on a fieldtrip;]
Op zaterdag 15 februari 2003 03:55 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Waar bleef je toch?
Nog interessante bevindingen uwerzijds?
ontopic: Het gros van de posters hier had Mahatma Ghandi nog kunnen verketteren, geeft te denken...
quote:USA?
Op zaterdag 15 februari 2003 04:18 schreef FuTilE het volgende:Been out on a fieldtrip;]
quote:Ik kijk toe hoe er zich een onbegrijpelijk enge poppenkast afspeeld op een 24 hrs basis zelfs.
Nog interessante bevindingen uwerzijds?
quote:.....
ontopic: Het gros van de posters hier had Mahatma Ghandi nog kunnen verketteren, geeft te denken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |