abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2023 @ 23:55:59 #295
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_211808217
Heb maar voor de goedkoopste gekozen, Aevitae max ER met jaarbetaling. Zonder tandarts want dat loont amper, dat laagste aanvullend pakketje levert tussen ¤ 1 tot ¤16 op als je ¤ 112 tot ¤ 133 (of meer) kosten maakt.

edit: Kwam er net achter dat ik dit jaar niet naar de tandarts ben geweest terwijl ik zo'n Just Smile aanvullend pakket had :') Gewoon vergeten..
pi_211824756
Aevitae heeft het geld al afgeschreven voor heel het jaar zonder seintje, terwijl ik Ideal had aangevinkt. :')
pi_211852959
Ik blijf bij asr ik kies zelf, goede keuze (naturapolis). Redelijk goedkope polis, maar wel (zo goed als) alle ziekenhuizen gecontacteerd. En mijn fysio en psycholoog ook gecontracteerd. Met zorg beter aanvullend pakket met 12x fysio. Met asr Vitality krijg ik 5 maanden premie van de aanvullende verzekering terug, dus dat is mooi. Verschil met het pakket met 9x fysio was nog geen ¤60 op jaarbasis, en dit jaar 2x zelf moeten betalen bovenop de 9x uit pakket, dus dan wel de moeite waard. Geen tandartsverzekering, en dit jaar eigen risico van maximaal naar alleen verplicht. Die is na anderhalve maand al op namelijk, dus hoog heeft geen nut (vorig jaar helaas ook volledig opgemaakt).

Premie komt met jaarbetaling uit op afgerond ¤1899, en dan krijg ik begin volgend jaar ongeveer ¤100 terug.

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 30-12-2023 23:44:30 ]
pi_211869838
Bij mij komt ZorgenZekerheid er als goedkoopste uit. Ik gebruik vrijwel geen medicijnen(kom gemiddeld 1x in de 3 jaar in de apotheek, eigenlijk alleen voor hooikoortsmedicatie), maar zie dat ze nog in onderhandeling zijn met mijn apotheek. Zit hier veel risico aan?
pi_211870036
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 18:24 schreef eenjongen... het volgende:
Bij mij komt ZorgenZekerheid er als goedkoopste uit. Ik gebruik vrijwel geen medicijnen(kom gemiddeld 1x in de 3 jaar in de apotheek, eigenlijk alleen voor hooikoortsmedicatie), maar zie dat ze nog in onderhandeling zijn met mijn apotheek. Zit hier veel risico aan?
Vraag is vooral: hoe gebonden ben je aan je apotheek? En hoe erg is het als je evt een stukje ervoor zou moeten fietsen/rijden?
Mijne is ook nog niet gecontracteerd, maar er zijn er hier nog minstens 10 binnen dezelfde straal als mn huidige die wel gecontracteerd zijn. Ik ben totaal niet gehecht aan een specifieke apotheek, dus als ze mijn huidige niet contracteren, stap ik over naar één van die anderen.
pi_211870083
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 18:35 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Vraag is vooral: hoe gebonden ben je aan je apotheek? En hoe erg is het als je evt een stukje ervoor zou moeten fietsen/rijden?
Mijne is ook nog niet gecontracteerd, maar er zijn er hier nog minstens 10 binnen dezelfde straal als mn huidige die wel gecontracteerd zijn. Ik ben totaal niet gehecht aan een specifieke apotheek, dus als ze mijn huidige niet contracteren, stap ik over naar één van die anderen.
In mijn eigen plaats is niets gecontracteerd, terwijl er wel een aantal zitten. Zou een kwartier moeten rijden met de auto en dat heb ik er niet echt voor over. Maar als ze geen contract hebben, vergoeden ze dan niks?
pi_211870138
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 18:38 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
In mijn eigen plaats is niets gecontracteerd, terwijl er wel een aantal zitten. Zou een kwartier moeten rijden met de auto en dat heb ik er niet echt voor over. Maar als ze geen contract hebben, vergoeden ze dan niks?
Dat hangt af van je basisverzekering. Zie hier de info van zorgenzekerheid onder kopje "U bezoekt een niet gecontracteerde zorgverlener".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')