Hoe mensen zich naar buiten toe presenteren en hoe ze in werkelijkheid zijn, zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een zekere dame die bijna 30 jaar geleden in mijn buurt woonde is nu raadslid in de gemeente X. Allemaal prima en erg leuk om zo nu en dan een oude bekende op tv te zien over allemaal serieuze zaken maar deze vrouw was echt een moeilijk geile sloerie als tiener die ik op 13jarige leeftijd meermaals gevingerd heb, de eerste keren terwijl zij de leeftijd van 12 jaar nog niet bereikt had. Ze was er dus erg vroeg bij en lust er wel pap van. Als je vroeger zin had om een meisje te betasten dan kwam je bij haar uit.
Nu is ze heel netjes, serieus en ontwikkeld en het zorgt voor een vreemde tegenstelling in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 8 november 2023 13:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een zekere dame die bijna 30 jaar geleden in mijn buurt woonde is nu raadslid in de gemeente X. Allemaal prima en erg leuk om zo nu en dan een oude bekende op tv te zien over allemaal serieuze zaken maar deze vrouw was echt een moeilijk geile sloerie als tiener die ik op 13jarige leeftijd meermaals gevingerd heb, de eerste keren terwijl zij de leeftijd van 12 jaar nog niet bereikt had. Ze was er dus erg vroeg bij en lust er wel pap van. Als je vroeger zin had om een meisje te betasten dan kwam je bij haar uit.
Nu is ze heel netjes, serieus en ontwikkeld en het zorgt voor een vreemde tegenstelling in mijn hoofd.
Zeker. Maar het is niet zo dat ze op die leeftijd in de rij staan dus daarom kwam je steeds weer bij haar uit. Bij haar mocht je overal aankomen.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:40 schreef pokkerdepok het volgende:
dus jij hoerde jezelf uit aan meisjes op 13 jarige leeftijd? wat een slet ben jij dan zeg.
Nou, ik ben werktuigbouwkundig ingenieur dus ik heb me ook behoorlijk ontwikkeld en durf de stelling wel aan dat je zonder hersens dat niet wordt.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:32 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Nou zeg, tjee...
Ben je jaloers dat jij nooit verder bent gekomen dan een sletje zijn ofzo?
Jammer voor jou dat jij bent blijven hangen bij vrouwen vingeren in een drinken bui terwijl zij naast dat ook nog hersenen bleek te hebben.
Voor de duidelijkheid: je hebt een 11-jarig meisje gevingerd?quote:Op woensdag 8 november 2023 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, ik ben werktuigbouwkundig ingenieur dus ik heb me ook behoorlijk ontwikkeld en durf de stelling wel aan dat je zonder hersens dat niet wordt.
Wat een vreemde reflex waar jij in schiet overigens. "Je zult wel jaloers zijn en geen hersens hebben"
ja. Toen ik 13 was.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:48 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: je hebt een 11-jarig meisje gevingerd?
Waarom anders zo'n topic?quote:Op woensdag 8 november 2023 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, ik ben werktuigbouwkundig ingenieur dus ik heb me ook behoorlijk ontwikkeld en durf de stelling wel aan dat je zonder hersens dat niet wordt.
Wat een vreemde reflex waar jij in schiet overigens. "Je zult wel jaloers zijn en geen hersens hebben"
Mensen die topics in KLB serieus nemenquote:Op woensdag 8 november 2023 13:55 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Waarom anders zo'n topic?
Jij was net zo'n sletje, maar dat jij je verder ontwikkeld hebt is uitzonderlijk ofzo?
Dus waarom even anoniem een trap na geven aan iets wat jullie beide deden?
Waarom die behoefte om de vrouw die hetzelfde deed als jij even goed naar beneden te halen?
Ik zie van haar geen topic over die kapitein die zus en zo deed. Ik zie jou bezig zijn met even een tikje na geven
Stel je niet zo hilarisch aan dramaqueen.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:55 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Waarom anders zo'n topic?
Jij was net zo'n sletje, maar dat jij je verder ontwikkeld hebt is uitzonderlijk ofzo?
Dus waarom even anoniem een trap na geven aan iets wat jullie beide deden?
Waarom die behoefte om de vrouw die hetzelfde deed als jij even goed naar beneden te halen?
Ik zie van haar geen topic over die kapitein die zus en zo deed. Ik zie jou bezig zijn met even een tikje na geven
Dan moet het Judith of Agnes zijn.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Toen ik 13 was was zij al oud.
Heeft ze een bril?quote:Op woensdag 8 november 2023 14:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee ik ga het niet zeggen. Maar het is inderdaad 1 van de dames op die pagina.
Je moet die zilvershampoo niet te lang in je haar laten zitten.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit past inderdaad wel bij de beschrijving van TS
Oh jazekerquote:Op woensdag 8 november 2023 14:04 schreef Questular het volgende:
Heeft TS de 'werktuigbouwkundig ingenieur' kaart al getrokken? Dat doet hij zo graag.
quote:Op woensdag 8 november 2023 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hahaha spuit 38 na eerst de reacties gelezen te hebben met dit soort pseudo scherpzinnigheid komen. Wat ben je toch een treurig figuurquote:Op woensdag 8 november 2023 14:04 schreef Questular het volgende:
Heeft TS de 'werktuigbouwkundig ingenieur' kaart al getrokken? Dat doet hij zo graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |