abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211233504
Een zekere dame die bijna 30 jaar geleden in mijn buurt woonde is nu raadslid in de gemeente X. Allemaal prima en erg leuk om zo nu en dan een oude bekende op tv te zien over allemaal serieuze zaken maar deze vrouw was echt een moeilijk geile sloerie als tiener die ik op 13jarige leeftijd meermaals gevingerd heb, de eerste keren terwijl zij de leeftijd van 12 jaar nog niet bereikt had. Ze was er dus erg vroeg bij en lust er wel pap van. Als je vroeger zin had om een meisje te betasten dan kwam je bij haar uit.

Nu is ze heel netjes, serieus en ontwikkeld en het zorgt voor een vreemde tegenstelling in mijn hoofd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 08-11-2023 16:32:32 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_211233536
Nou zeg, tjee...

Ben je jaloers dat jij nooit verder bent gekomen dan een sletje zijn ofzo?
Jammer voor jou dat jij bent blijven hangen bij vrouwen vingeren in een drinken bui terwijl zij naast dat ook nog hersenen bleek te hebben.
pi_211233538
Pics.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_211233543
En dan zeggen ze dat ik pedo ben :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_211233549
Het is allemaal wat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!fotograaf woensdag 8 november 2023 @ 13:37:31 #6
842 Zorro
Z
pi_211233565
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een zekere dame die bijna 30 jaar geleden in mijn buurt woonde is nu raadslid in de gemeente X. Allemaal prima en erg leuk om zo nu en dan een oude bekende op tv te zien over allemaal serieuze zaken maar deze vrouw was echt een moeilijk geile sloerie als tiener die ik op 13jarige leeftijd meermaals gevingerd heb, de eerste keren terwijl zij de leeftijd van 12 jaar nog niet bereikt had. Ze was er dus erg vroeg bij en lust er wel pap van. Als je vroeger zin had om een meisje te betasten dan kwam je bij haar uit.

Nu is ze heel netjes, serieus en ontwikkeld en het zorgt voor een vreemde tegenstelling in mijn hoofd.
Hoe mensen zich naar buiten toe presenteren en hoe ze in werkelijkheid zijn, zijn twee heel verschillende dingen.

Dus als ik jou was zou ik het gewoon nog eens proberen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 08-11-2023 16:33:04 ]
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_211233580
dus jij hoerde jezelf uit aan meisjes op 13 jarige leeftijd? wat een slet ben jij dan zeg.
  woensdag 8 november 2023 @ 13:43:43 #8
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211233615
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

:')

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 08-11-2023 16:33:34 ]
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_211233628
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:40 schreef pokkerdepok het volgende:
dus jij hoerde jezelf uit aan meisjes op 13 jarige leeftijd? wat een slet ben jij dan zeg.
Zeker. Maar het is niet zo dat ze op die leeftijd in de rij staan dus daarom kwam je steeds weer bij haar uit. Bij haar mocht je overal aankomen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_211233645
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:32 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Nou zeg, tjee...

Ben je jaloers dat jij nooit verder bent gekomen dan een sletje zijn ofzo?
Jammer voor jou dat jij bent blijven hangen bij vrouwen vingeren in een drinken bui terwijl zij naast dat ook nog hersenen bleek te hebben.
Nou, ik ben werktuigbouwkundig ingenieur dus ik heb me ook behoorlijk ontwikkeld en durf de stelling wel aan dat je zonder hersens dat niet wordt.

Wat een vreemde reflex waar jij in schiet overigens. "Je zult wel jaloers zijn en geen hersens hebben" :')
  woensdag 8 november 2023 @ 13:48:07 #11
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211233654
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nou, ik ben werktuigbouwkundig ingenieur dus ik heb me ook behoorlijk ontwikkeld en durf de stelling wel aan dat je zonder hersens dat niet wordt.

Wat een vreemde reflex waar jij in schiet overigens. "Je zult wel jaloers zijn en geen hersens hebben" :')
Voor de duidelijkheid: je hebt een 11-jarig meisje gevingerd?
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_211233663
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:48 schreef Rostrup het volgende:

[..]
Voor de duidelijkheid: je hebt een 11-jarig meisje gevingerd?
ja. Toen ik 13 was.

Mag dat niet?
pi_211233679
In tegenstelling tot ts lijkt zij zich wel normaal ontwikkeld te hebben
pi_211233704
Zouden gewoon bans op moeten altijd het zelfde gekut topic openen over een of ander sletje en dan geen foto's plaatsen :') :') :') :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_211233710
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waarom anders zo'n topic?

Jij was net zo'n sletje, maar dat jij je verder ontwikkeld hebt is uitzonderlijk ofzo?

Dus waarom even anoniem een trap na geven aan iets wat jullie beide deden?
Waarom die behoefte om de vrouw die hetzelfde deed als jij even goed naar beneden te halen?

Ik zie van haar geen topic over die kapitein die zus en zo deed. Ik zie jou bezig zijn met even een tikje na geven
pi_211233717
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:55 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]

Jij was net zo'n sletje, maar dat jij je verder ontwikkeld hebt is uitzonderlijk ofzo?

Waarom die behoefte om de vrouw die hetzelfde deed als jij even goed naar beneden te halen?

Ik zie van haar geen topic over die kapitein die zus en zo deed. Ik zie jou bezig zijn met even een tikje na geven
Mensen die topics in KLB serieus nemen :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 8 november 2023 @ 13:56:39 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211233723
Dat is wel geinig ja. Nu weet je stiekem hoe haar kut ruikt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211233725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:55 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]

Stel je niet zo hilarisch aan dramaqueen.
Hoe geef je iemand precies een tikje na als je diens persoons naam niet eens noemt en ze het zelf niet eens leest naar alle waarschijnlijkheid.
pi_211233761
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Toen ik 13 was was zij al oud.
Dan moet het Judith of Agnes zijn.
pi_211233783
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 14:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee ik ga het niet zeggen. Maar het is inderdaad 1 van de dames op die pagina.
Heeft ze een bril?

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211233787
Een topic als dit openen zonder namen en rugnummers :')
pi_211233804
Heeft TS de 'werktuigbouwkundig ingenieur' kaart al getrokken? Dat doet hij zo graag.
pi_211233853
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 13:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit past inderdaad wel bij de beschrijving van TS :Y
Je moet die zilvershampoo niet te lang in je haar laten zitten.

pi_211233860
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 14:04 schreef Questular het volgende:
Heeft TS de 'werktuigbouwkundig ingenieur' kaart al getrokken? Dat doet hij zo graag.
Oh jazeker
quote:

[..]
pi_211233903
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 14:04 schreef Questular het volgende:
Hahaha spuit 38 na eerst de reacties gelezen te hebben met dit soort pseudo scherpzinnigheid komen. Wat ben je toch een treurig figuur :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')